Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jędrzejów: dostawa sprzętu medycznego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: lek. med. Janusz Rzodeczko, Anna Kisiel, ul. Małogoska 25, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861491, fax 041 3861154, e-mail: zozjedrzejow@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zozjedrzejow.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie ul. Małogoska 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającyh swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi co najmniej dwie wykonane dostawy. 8. Części sprawozdania finansowego: bilansu oraz rachunku zysku i strat, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu finansowym, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z rejestru handlowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet nr 1 - Kardiomonitor modułowy Pakiet nr 2 - Negatoskop czteroklatkowy Pakiet nr 3 - Negatoskop ośmioklatkowy Pakiet nr 4 - Ssak elektryczny na podstawie jezdnej Pakiet nr 5 - Zestaw do intubacji Pakiet nr 6 - Respirator transportowy dla dorosłych Pakiet nr 7 - Wózek anestezjologiczny Pakiet nr 8 - Aparat do szybkiego przetaczania płynów Pakiet nr 9 - Podgrzewacz płynów Pakiet nr 10 - Pompa objętościowa Pakiet nr 11 - Pompa strzykawkowa Pakiet nr 12 - Defibrylator ze stymulacją Pakiet nr 13 - Aparat do znieczulania ogólnego z monitorem funkcji życiowych Pakiet nr 14 - Respirator stacjonarny Pakiet nr 15- Ssak elektryczny do drenażu klatki piersiowej Pakiet nr 16- Urządzenie do ogrzewania pacjenta Pakiet nr 17- Łóżko do intensywnej terapii Pakiet nr 18 - Aparat EKG 12 - kanałowy Pakiet nr 19- Kardiotokograf Pakiet nr 20- Lampy operacyjne Pakiet nr 21- Stół operacyjny Pakiet nr 22- Stół do gipsowania 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Łączna wysokość wadium: 15.870,00 zł. w tym na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - 2.000,00 zł. Pakiet nr 2 - 60,00 zł. Pakiet nr 3 - 70,00 zł. Pakiet nr 4 - 160,00 zł. Pakiet nr 5 - 90,00 zł. Pakiet nr 6 - 280,00 zł. Pakiet nr 7 - 180,00 zł. Pakiet nr 8 - 15,00 zł. Pakiet nr 9 - 45,00 zł. Pakiet nr 10 - 1.200,00 zł. Pakiet nr 11 - 360,00 zł. Pakiet nr 12 - 450,00 zł. Pakiet nr 13 - 4.000,00 zł. Pakiet nr 14 - 1.900,00 zł. Pakiet nr 15 - 200,00 zł. Pakiet nr 16 - 160,00 zł. Pakiet nr 17 - 700,00 zł. Pakiet nr 18 - 600,00 zł. Pakiet nr 19 - 300,00 zł. Pakiet nr 20 - 1.600,00 zł. Pakiet nr 21 - 1.200,00 zł. Pakiet nr 22 - 300,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/ znajdują sę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 lub 2 Prawa Zamówień Publicznych e/ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. f/ Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia" - "nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jak w pkt. II1.6 niniejszego ogłoszenia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozjedrzejow.internetdsl.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie ZOZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2006, godzina 10:00, Zespół Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie, ul. Małogoska 25, pokój nr 32.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - KARDIOMONITOR MODUŁOWY. 1) Krótki opis: KARDIOMONITOR MODUŁOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - NEGATOSKOP CZTEROKLATKOWY. 1) Krótki opis: NEGATOSKOP CZTEROKLATKOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - NEGATOSKOP OSMIOKLATKOWY. 1) Krótki opis: NEGATOSKOP OSMIOKLATKOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - SSAK ELEKTRYCZNY NA PODSTAWIE JEZDNEJ. 1) Krótki opis: SSAK ELEKTRYCZNY NA PODSTAWIE JEZDNEJ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - ZESTAW DO INTUBACJI. 1) Krótki opis: ZESTAW DO INTUBACJI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - RESPIRATOR TRANSPORTOWY DLA DOROSŁYCH. 1) Krótki opis: RESPIRATOR TRANSPORTOWY DLA DOROSŁYCH. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY. 1) Krótki opis: WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - APARAT DO SZYBKIEGO PRZETACZANIA PŁYNÓW. 1) Krótki opis: APARAT DO SZYBKIEGO PRZETACZANIA PŁYNÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - PODGRZEWACZ PŁYNÓW. 1) Krótki opis: PODGRZEWACZ PŁYNÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - POMPA OBJETOŚCIOWA. 1) Krótki opis: POMPA OBJETOŚCIOWA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - POMPA STRZYKAWKOWA. 1) Krótki opis: POMPA STRZYKAWKOWA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - DEFIBRYLATOR ZE STYMULACJĄ. 1) Krótki opis: DEFIBRYLATOR ZE STYMULACJĄ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - APARAT DO ZNIECZYLANIA OGÓLNEGO Z MONITOREM FUNKCJI ŻYCIOWYCH. 1) Krótki opis: APARAT DO ZNIECZYLANIA OGÓLNEGO Z MONITOREM FUNKCJI ŻYCIOWYCH. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - RESPIRATOR STACJONARNY. 1) Krótki opis: RESPIRATOR STACJONARNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - SSAK ELEKTRYCZNY DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ. 1) Krótki opis: SSAK ELEKTRYCZNY DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - URZĄDZENIE DO OGRZEWANIA PACJENTA. 1) Krótki opis: URZĄDZENIE DO OGRZEWANIA PACJENTA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - ŁÓŻKA DO INTENSYWNEJ TERAPII. 1) Krótki opis: ŁÓŻKA DO INTENSYWNEJ TERAPII. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - APARAT EKG 12 - KANAŁOWY. 1) Krótki opis: APARAT EKG 12 - KANAŁOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 - KARDIOTOKOGRAF. 1) Krótki opis: KARDIOTOKOGRAF. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20 - LAMPY OPERACYJNE. 1) Krótki opis: LAMPY OPERACYJNE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21 - STÓŁ OPERACYJNY. 1) Krótki opis: STÓŁ OPERACYJNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22 - STÓŁ DO GIPSOWANIA. 1) Krótki opis: STÓŁ DO GIPSOWANIA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z wymogami SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





