eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytomnaprawa ikonserwacjasprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Bytom: naprawa ikonserwacjasprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 58445 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, fax 032 2816765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa ikonserwacjasprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotemzamówieniajest usługa naprawy ikonserwacji sprzętu medycznego będącego wposiadaniu Zamawiającegoaokreślonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2 Zamawiający wymaga, aby 100% wartości zleconych usług Wykonawca wykonał samodzielnie. 3 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w Postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z Postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu; c. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. oświadczenie Wykonawcy o niekaralności wystawione dla osoby/osób fizycznych i prawnych (jeżeli składający ofertę jest osobą prawną); e. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z udokumentowaniem, że Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie i uprawnienia do realizacji Zamówienia, a jeżeli Zamówienie będzie realizowane przez pracowników Wykonawcy, że dysponuje osobami wykwalifikowanymi i uprawnionymi do realizacji Zamówienia (dyplomy, certyfikaty, świadectwa). f. wykaz wykonanych usług o tym samym charakterze (w służbie zdrowia) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem stanowiącym przedmiot Zamówienia. 2 Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale Siwz, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3 W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w punkcie 5.1 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4 W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5 Wykonawca powinien przedłożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu oferenta w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania oferenta z mocy prawa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Czas realizacji - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SzpitalSpecjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ul.Żeromskiego 7 41 - 907 Bytom Zamówienia Publiczne - blok 3 piętroIV pokój 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:00, miejsce: SzpitalSpecjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ul.Żeromskiego 7 41 - 907 Bytom Zamówienia Publiczne - blok 3 piętroIV pokój 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - sprzęt / aparatura RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - sprzęt / aparatura kardiologiczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - sprzęt /aparatura laboratoryjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - sterylizacji i destylacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - do fizykoterapii i rehabilitacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego- sprzęt / aparatura okulistyczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - anestezjologiczna i respiracyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - inny i drobny sprzęt medyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - inny i drobny sprzęt medyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - inny i drobny sprzęt medyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naparawa i konserwacjasprzętu medycznego - inny i drobny sprzęt medyczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. czas realizacji - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.