eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaMODERNIZACJA I ROZBUDOWA KOTŁOWNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W NOWEJ KARCZMIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Nowa Karczma: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA KOTŁOWNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W NOWEJ KARCZMIE
Numer ogłoszenia: 58433 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Karczma , ul. Kościerska 9, 83-404 Nowa Karczma, woj. pomorskie, tel. 058 6877127, faks 058 6877171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowakarczma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA KOTŁOWNI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W NOWEJ KARCZMIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącego pomieszczenia kotłowni przy Zespole Szkół w Nowej Karczmie wraz z niezbędną armaturą, instalacją kotłową oraz systemem kominowym, a także budowa instalacji solarnej z próżniowymi kolektorami słonecznymi. 2. Technologia kotłowni. W ramach inwestycji przewiduje się: 2.1. budowę instalacji solarnej do celów produkcji c.w.u. wraz z doprowadzeniem z dachu Sali sportowej do pomieszczenia kotłowni przewodu miedzianego Cu 22x1,0 w izolacji kauczukowej o grubości 25mm. W gruncie - przewód w rurze osłonowej PVC Dn200, 2.2. przebudowę istniejących pomieszczeń kotłowni wraz z lokalizacją dwóch kotłów typu KTM o mocy 250kW każdy i dopuszczalnym ciśnieniu roboczym od 0,25 MPa, 2.3. rozbudowę istniejącej kotłowni o dwa pomieszczenia (skład opału i komunikacje), 2.4. rozbudowę ścian świetlika, 2.5. budowę schodów monolitycznych, 2.6. budowę dwóch wielowarstwowych kominów o średnicy wewnętrznej 400 mm i wysokości 13m wykonanych z płaszcza wewnętrznego z blachy stalowej żaroodpornej grubości minimum 2 mm oraz izolacji minimum 50mm i płaszcza zewnętrznego wraz z konstrukcją wsporczą, 2.7. przebudowę istniejącego rozdzielacza instalacji c.o. wraz z podłączeniem do niego istniejących obiegów instalacji c.o. 2.8. lokalizację dwuwężownicowego zasobnika c.w.u. wraz z pompą cyrkulacji wewnętrznej oraz pompami ładującymi, 2.9. lokalizację bufora c.o. wraz z układami pompowymi, 2.10. lokalizację stacji uzdatniania wody, 2.11. wykonanie kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych. 3. Zestawienie podstawowych wielkości (wg PN-ISO 9838:1997) - Powierzchnia użytkowa (h>1,90m): 3.1. cześć istniejąca - 78,51m2 3.2. część projektowana - 25,25m2 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 4.1. 45331110-0 Instalowanie kotłów 4.2. 45262700-8 Przebudowa budynków 4.3. 45262800-9 Rozbudowa budynków 4.4. 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.5. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 5.1. Projekt budowlany: architektura, branża konstrukcyjna, branża elektryczna, branża sanitarna. 5.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5.3. Przedmiar robót: branża budowlana, elektryczna, sanitarna i sanitarna - solary. 5.4. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej: typy i symbole materiałów i urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarach rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie urządzeń równoważnych traktowane będzie jako deklaracja wbudowania urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wykonawca w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych zobowiązany będzie do odpowiedniego dostosowania (zmodyfikowania) instrukcji obsługi urządzeń. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści, odpowiednio: 1.1.1.1. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.1.2. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.1.4. Aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.1.5. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 4 do SIWZ). 1.2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. 1.2.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia czyli: 1.3.1. Wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. obejmującą budowę (rozbudowę, przebudowę, remont lub modernizację) kotłowni z zainstalowaniem stałopalnego kotła (lub kotłów) o łącznej mocy 200kW opalanego paliwem stałym. 1.3.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych robót budowlanych (formularz wykazu został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 1.3.2. Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacja zamówienia tj.: 1.3.2.1. Kierownik budowy posiada uprawnieniami do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1.3.2.2. Kierownik robót sanitarnych posiada uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. 1.3.2.3. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści kopii stosownych uprawnień budowlanych, kopii aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę oraz wypełnionego formularza Personel techniczny stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, a także pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli:. 1.4.1. Posiada środki finansowe (własne lub w ramach linii kredytowej) lub potwierdzoną zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 % zaoferowanej przez siebie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie zamówienia. 1.4.1.1. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek. 2. Warunki wymagane wobec Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (partnerów): 2.1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy muszą zostać spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2.2. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3 ustawy muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca w upływie terminu składania ofert spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób niebudzący żadnych wątpliwości) spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, według zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 2). 7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 1) 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do OIIB) 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/nowa_karczma/zamowienia/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Karczma ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Karczma Sekretariat ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku - Słoneczne Pomorze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.