Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Działdowo: Dostawa: zestawy do ADO i CADO do dializ otrzewnowych.
Numer ogłoszenia: 58426 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, fax (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: zestawy do ADO i CADO do dializ otrzewnowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. Sukcesywne dostawy do miejsca zamieszkania pacjentów wskazanych przez Stację dializ przy SP ZOZ w Działdowie, zestawów do dializ otrzewnowych wraz z przeszkoleniem z zakresu obsługi pacjentów i wskazanych pracowników Stacji dializ w Działdowie. 2. Dostawa worków (załącznik nr 1 do oferty) do dializ otrzewnowych wg wskazań Stacji Dializ. Dokładny opis wymaganych zestawów zawiera załącznik nr 1 do oferty. Warunki dodatkowe: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym o stężeniu w przedziale od 1,36do 4,25% w pojemnikach o pojemności 5 litrów w ilości podanej w osobnym formularzu na rok zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 4 pacjentów kontynuujących terapię w ramach odpowiednich systemów oraz 2 nowo włączonych pacjentów (CADO lub ADO). 3. W razie potrzeb klinicznych (przewodnienie pacjenta, zaburzenia ultrafiltracji) powinna być możliwość zastosowania płynów zawierających polimer glukozy w celu uzyskania odpowiedniej ultrafiltracji, zarówno w pojemnikach do zastosowania w dializie automatycznej, jak i wymianach ręcznych (w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym). 4. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 5. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej) przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 6. Zamówieniu podlega także 10 drenów pośrednich (łączących cewnik dializacyjny z zestawem wymienianych 1 raz na ½ roku u pacjenta. 7. Firma powinna zapewnić cykler dla pacjenta oraz pełny serwis, w razie usterki naprawa w ciągu 24 godzin lub wymiana na nowy cykler. 8. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie. 9. Firma zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 10. Firma wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej Oryginalny kod CPV: 33.18.10.00 - Urządzenia do terapii nerkowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.10.00 - Urządzenia do terapii nerkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 oświadczenie, że oferowane produkty posiadają wymagane dopuszczenie do stosowania na rynku polskim. 2. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zestawy do automatycznej dializy otrzewnowej ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zestawy do automatycznej dializy otrzewnowej ADO: worki ADO z płynem dializacyjnym, linie główne do aparatu Cycler, korki Mini Cap, zaciski, dreny. Dokładny wykaz zawiera załącznik nr 1 do oferty siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10-0, 33.18.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Zestawy do ręcznej dializy otrzewnowej CADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zestawy do ręcznej dializy otrzewnowej CADO (worki z płynem dializacyjnym). Dokładny wykaz zawiera załącznik nr 1 do oferty siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10-0, 33.18.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: zestawy do automatycznej dializy otrzewnowej ADO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do automatycznej dializy otrzewnowej ADO: worki do dializy ADO, nakrętka dezynfekująca, zestaw drenażowy, adapter do cewnika, przedłużacz do cewnika, płyn do odkażania skóry. Dokładny wykaz zawiera załącznik nr 1 do oferty siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10-0, 33.18.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: zestawy do ręcznej dializy otrzewnowej CADO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do ręcznej dializy otrzewnowej CADO: worki do dializy Stay-Safe. Dokładny wykaz zawiera załącznik nr 1 do oferty siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10-0, 33.18.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.