Ogłoszenie z dnia 2005-11-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chodzież: przebudowa budynku Konsumów
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Chodzieży, do kontaktów: Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów W zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Daniel Baszyński, tel. 067 282-72-61w.15 fax 067 282-24-69, e-mail: bleinad@poczta.onet.pl W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Jarosław Pietrysiak, tel. 067 282-72-61 w. 32 e-mail: starostwo@pro.onet.pl, ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827261 w. 15, e-mail: bleinad@poczta.onet.pl, Starostwo@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku Konsumów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku konsumów w Chodzieży. Przebudowa będzie obejmować: 1. Wymiana stolarki okiennej. 2. Termomodernizacja dachu. 3. Przebudowa parteru budynku. 4. Przebudowa piętra budynku 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Roboty budowlane - Powiat Chodzieski, miejscowość Chodzież, ul. Wiosny Ludów 14, 64-800 Chodzież 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;
III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium - 2.500,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków.Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Część I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych; b) wykażą wysokości przychodów netto ze sprzedaży (obrotów) firmy, wykazanych w rachunkach zysków i strat za lata 2002, 2003 i 2004 łącznie 4,5 mln złotych; c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6. Udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.05.2000 do 30.04.2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali i zakończyli, co najmniej 3 zamówienia obejmujące roboty budowlane na kwotę, co najmniej 200.000,00 złotych brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień, podając ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej 1 podmiot. 7. Zamawiający wymaga, aby: A. kierownik budowy posiadał uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz §3 ust. 1i §5 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity: Dz. U. z 1995 r., Nr 8, poz. 38 z późn. zm.) i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem; B. kierownicy robót branżowych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowania rodzajami robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci i instalacji elektrycznych; C. kadra kierująca robotami (kierownik budowy i kierownicy robót) muszą posiadać uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.); D. kadra wykonawcza (monterzy) - kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia w zakresie instalacji sanitarnych,elektrycznych i gazowych. 8. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Część II. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, które musi załączyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2. 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy. 3. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższego dokumentu, zastąpić go należy dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego tego kraju - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: A. kierownik budowy - uprawnienia i doświadczenie (opis taki, jak w cz. I pkt 7 A.); B. kierownicy robót branżowych - uprawnienia (opis taki, jak w cz. I pkt 7 B.); C. kadra kierująca robotami - uprawnienia i zaświadczenie (opis taki, jak w cz. I pkt 7 C.); D. kadra wykonawcza - kwalifikacje (opis taki, jak w cz. I pkt 7 D.) - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4. 10. Wykaz, co najmniej 3 zamówień obejmujących roboty budowlane, należycie i rzetelnie wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat, tj. od 01.05.2000 do 30.04.2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę, co najmniej 200.000,00 zł brutto każda odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 450.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wyżej wymienione dokumenty mają być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. WNIOSEK SKŁADANY WSPÓLNIE 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem). Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w Części II pkt 1.,2.,4.,5. i 6. składają wszyscy Wykonawcy z tym, że oświadczenie wymienione w Części II pkt 1. podpisują wszyscy w swoim imieniu, a kserokopie dokumentów wymienionych w Części II pkt 2.,4.,5.,6. podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca - Pełnomocnik (Lider Konsorcjum). 3. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 6. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. WYKONAWCA ZAGRANICZNY 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części II pkt 2.,5. i 6., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji danego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. oraz w Części II pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty powinny być złożone w zaklejonej/zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież. Prosimy o składanie dokumentów w sekretariacie Starostwa - II piętro. Koperta powinna być oznaczona napisem: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na: "Przebudowę budynku Konsumów." Przy ocenie Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Ilość wykonanych robót - za każdą wykonaną robotę powyżej wymaganej w części I pkt 6 Wykonawca otrzyma 5 pkt, ale nie więcej niż 25 pkt. 2. Wysokość obrotów firmy: za każde 0,5 mln przychodów netto ze sprzedaży ponad wymaganą wartość Wykonawca otrzyma 2 pkt, ale nie więcej niż 10 pkt. 3. Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa - za każde dodatkowe 50 tys. zł powyżej wymaganego minimum Wykonawca otrzyma 1 pkt, ale nie więcej niż 3 pkt. Zamawiający zaprosi tych Wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów. Wzór wniosku, a także wzory Załączników od nr 2-5 są dostępne na stronie internetowej Starostwa http://bip.wokiss.pl/chodziezp/ w: Dział ogłoszenia/ Zamówienia publiczne.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2005, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1 64 - 800 Chodzież. Otwarcie ofert: sala narad 104, I piętro
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Usługi utrzymania czystości biura i jego otoczenia, prace gospodarcze oraz obsługa środków transportowych Nadleśnictwa Podanin
- Utworzenie pionu opieki długoterminowej i geriatrycznej poprzez modernizację i rozbudowę Szpitala Powiatowego w Chodzieży
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





