eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, ulicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Bydgoszcz: Konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, ulicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 58418 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, ulicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2008 roku usługi polegającej na utrzymaniu w stanie stałej drożności, systematycznym oczyszczaniu oraz konserwacji urządzeń kanalizacji deszczowej i ulicznej Miasta Bydgoszczy, tj.: - kanałów deszczowych, - wpustów ulicznych z udrożnieniem przykanalika (przyłącza), - studni rewizyjnych, - studni chłonnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości przy uwzględnieniu następujących parametrów: kanał deszczowy o przekroju D = 0,40 m, średnia głębokość zanieczyszczonego wpustu o średnicy D = 500 mm - ca. 1,5 m, średnia długość zapiaszczonego przyłącza o średnicy D = 200 mm - ca. 2,5 m. Czyszczenie ca. 7.700 sztuk wpustów ulicznych wraz z udrożnieniem przykanalika (w tym ca. 50 szt. studni chłonnych). Oczyszczenie jednego wpustu ulicznego obejmuje: 1)oznakowanie miejsca robót, 2) zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki, 3) udrożnienie przykanalika, 4) zebranie i wywóz zanieczyszczeń, 5) założenie kratki. Uwaga: w trakcie rozrzedzania osadu zgromadzonego w części osadczej wpustu ulicznego należy jednocześnie zasysać powstające ścieki do zbiornika pojazdu. Przyjęto: 1 studnia chłonna = 2 wpusty uliczne. Udrożnienie ca. 2.775 metrów kanału deszczowego o przekroju D = 0,40 m. Udrożnienie jednego metra kanału deszczowego D = 0,40 m obejmuje: 1) oznakowanie miejsca robót, 2) zdjęcie pokrywy ze studni, 3) udrożnienie i oczyszczenie kanału, 4) zebranie i wywóz zanieczyszczeń, 5) założenie pokrywy. Podstawowe obowiązki Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia: 1)wykonywanie prac zgodnie z wymogami określonymi Polskimi Normami dotyczącymi wykonywania przedmiotowego zamówienia oraz określonymi przez Zamawiającego, 2) zapewnienie dyspozycyjności oraz fachowej obsługi wyposażonej w sprzęt specjalistyczny i środki transportu, wymienione w ofercie, 3) realizacja prac wyłącznie na podstawie zgłoszeń (wskazań) Przedstawiciela Zamawiającego. Zakres prac będzie wskazany każdorazowo Wykonawcy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Kolejność oczyszczania i udrażniania urządzeń odwadniających dla poszczególnych ulic odbywać się będzie w ścisłym uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego może w każdym czasie zmienić ustaloną kolejność i wskazać inne miejsce wymagające oczyszczenia bądź udrożnienia, 4) przystąpienie do wykonania prac zleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, 5) w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, wystąpienia intensywnych opadów deszczu) przystąpienie do usuwania skutków tych zagrożeń lub opadów (studnie chłonne) natychmiast po zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien jest zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.10 - Usługi usuwania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, ulicznej na terenie Miasta Bydgoszczy w 2008 roku. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie 1)potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 UPZP, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP, 3.posiadają uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę lub usługi w zakresie udrażniania lub czyszczenia kanalizacji deszczowej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), 5.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma pojazdami specjalistycznymi - samochodami wielofunkcyjnymi typu SCK (lub pochodnymi) przeznaczonymi do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów oraz odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa, lub minimum dwoma zestawami pojazdów specjalistycznych, składających się z: samochodu typu SC (lub pochodnego) przeznaczonego do udrażniania i mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o minimalnych parametrach: wydatek wody - 210 dm3/min, ciśnienie robocze 12 MPa i samochodu typu SW (lub pochodnego) przeznaczonego do odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, 6. dysponują minimum jedną osobą nadzorującą wykonanie prac oraz minimum dwoma operatorami pojazdów ciśnieniowych, 7. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę min. 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo (w tym progowo), 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP, SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, 5. niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 UPZP (oryginał wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów rodzaju 20.03.06 według katalogu odpadów (zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r.- Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie 3 lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (oryginał wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (referencja/e - min. 1), że zamówienie/a na usługi przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane lub są wykonywane należycie. 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakimi dysponuje Wykonawca o parametrach minimalnych określonych w pkt. 10.1.5. SIWZ, 2) tytuł prawny do dysponowania pojazdami wymaganymi od Wykonawcy, niezbędnymi do wykonania zamówienia (dowód rejestracyjny/ umowy leasingu). 6. na potwierdzenie warunku Nr 6 (opisanego w pkt. 10.1.6 SIWZ): 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2) uprawnienia operatorów pojazdów ciśnieniowych do ich obsługi i eksploatacji (dokumenty np. zaświadczenia, certyfikaty - świadczące o ukończonych przez operatorów pojazdów ciśnieniowych kursach, szkoleniach czy seminariach z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdów SCK, SC, SW (lub pojazdów pochodnych). 7.na potwierdzenie warunku Nr 7 (opisanego w pkt. 10.1.7 SIWZ): 1) informacja: banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 40.000,00 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2.1) i 11.1.2.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 31.03.2008r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 15,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Janina Jodkowska - tel.: 052-582-23-22., 2. ws. formalno - prawnych (dot. procedury przetargowej) Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052-582-23-66. Termin i miejsce otwarcia ofert. Termin otwarcia ofert: w dniu: 31.03.2008 r. godz.: 10:30. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.