eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Rzeszów: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5
Numer ogłoszenia: 58417 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie, tj zakup: 200 ryz papieru do drukarek A4, 20 ryz do drukarek A3, 2 opakowanie kopert C5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3688,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2217,36

  • Oferta z najniższą ceną: 2217,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2217,36

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 03.06.2010 upłynął termin realizacji umowy na zaopatrzenie Oddziału w materiały biurowe z firmą Resgraph Sp. z o. o. w Rzeszowie. Postępowanie przetargowe na dostawę materiałów biurowych będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej POIiŚ. Ministerstwo Infrastruktury pismem nr MU4MKO-0831-138-544/10 z dnia 09.04.2010 poinformowało nas o zamiarze przeprowadzenia dwuetapowej kontroli ex-ante. Dokumenty do pierwszego etapu kontroli zostały przekazane za pośrednictwem Centrali w dniu 30.04.2010r. W dniu 16.07.2010 zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jw. W dniu 12.08.2010r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. W dniu 17.08.2010r. przekazano całość postepowania za pośrednictwem Centrali do drugiego etapu kontroli ex-ante MI. Umowa zostanie zawarta dopiero po zakończeniu procedury kontroli. Do dnia dzisiejszego kontrola ta nie została jeszcze zakończona i nie można zawrzeć umowy. W związku z powyższym obecnie Oddział funkcjonuje bez podpisanej umowy na dostawę materiałów biurowych, a zapas papieru biurowego oraz kopert uległ wyczerpaniu. Istnieje pilna potrzeba dokonania w/w zakupu, aby zapewnić bieżące funkcjonowanie Oddziału.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.