Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Zamość: Budowa ulicy Dolnej w Zamościu od km 0+000 do 0+081,45
Numer ogłoszenia: 5838 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Dolnej w Zamościu od km 0+000 do 0+081,45.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Dolnej w Zamościu od km 0+000 do 0+ 081,45 1.Roboty przygotowawcze, 2.Roboty ziemne, 3.Krawężniki, 4.Podbudowa, 5.Nawierzchnia, 6.Zjazdy , 7.Urządzenia obce, 8.Roboty wykończeniowe, 9.Oznakowanie drogowe, 10.Infrastruktura teleinformatyczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 000,00zł , /słownie: cztery tysiące zł /..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 2.2.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich pięciu lat realizację trzech zadań o podobnym charakterze i zakresie. 2.3. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót drogowych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane oraz doświadczenie zawodowe minimum 5 lat. 2.4.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.5.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego. 2.6.Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający , że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania robót objętych zamówieniem. 2.7.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.8.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; 2/.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.]; 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; 5/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 6/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 7/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 8/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 9/.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów , określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres]; 10/.informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota], 11/.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia .W przypadku, gdy Oferent nie posiada takiego ubezpieczenia wraz z ofertą złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przez Zamawiającego jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dokonania wymaganego ubezpieczenia przed terminem podpisania umowy. 12/.wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z załączonymi referencjami. [wypełniony wg zał.]; 13/.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót od dnia popisania umowy -[wypełniony wg zał. (wykonany przez oferenta)]; 14/.wykaz pracowników , którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.]; 15/.wykaz maszyn i sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ]; 16/.wzór umowy do zaakceptowania przez Wykonawcę - [wypełniony wg zał.]; 17/. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, w godzinach od 7 - 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji - 20,00 PLN za kserokopię.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, pokój nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu endowaskularnego do zabiegów embolizacji
- Zakup, dostawa i montaż projektora cyfrowego wraz z serwerem w standardzie DCI 4K w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Robota budowlana w zakresie: Remont pomieszczeń bud. nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Lubelskiej 168 w Chełmie.
- Remont kominów ponad dachem kamienic Bloku I, II, VII, VIII, XVIII, XIX, XX na terenie zabytkowego Starego Miasta w Zamościu.
- "ZAKUP ZESTAWU NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH" nr 2 DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
- Renowacja foteli kinowych w sali nr 3 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Skorodnica
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Wzrost Mobilności na obszarze Subregionu Południowego - Budowa ścieżki rowerowej Opawica - Pielgrzymów" w formie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Klubu Dziecięcego Jacek w gminie Niepołomice w miejscowości Wola Batorska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.