eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usługi



Ogłoszenie z dnia 2005-11-04

POZYCJA 58380

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: świadczenie usługi: prania, usztywniania i maglowania pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu wraz z transportem w obie strony dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, w okresie od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2008 r. lub Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Ryszard Tetzlaff, Lidia Śniegowska pok. 122, godz. 9:00-14:00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, tel. 058 5529344, fax 058 5529484, e-mail: zpug@univ.gda.pl, zpublicz@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi: prania, usztywniania i maglowania pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu wraz z transportem w obie strony dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, w okresie od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2008 r. lub 3 lata od dnia podpisania umowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: prania, usztywniania i maglowania pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu wraz z transportem w obie strony dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, w okresie od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2008 r. lub 3 lata od dnia podpisania umowy zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego wskazane w SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pow. 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Określony w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 4. wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, w tym co najmniej 1 o wartości pow. 60.000,- EUR, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o łącznej wartości brutto odpowiadającej wartości oferty, złożonej przez danego Wykonawcę, 5. zapewniają wykonanie usługi objętej zamówieniem środkami piorąco-dezynfekującymi firmy Henkel Ecolab lub środkami równoważnymi o takim samym standardzie, potwierdzonymi atestami PZH, 6. dysponują co najmniej następującymi jednostkami sprzętu do należytego wykonania usługi: pralnicą, suszarką, maglem, agregatem do czyszczenia chemicznego, systemem kontrolowania dozowania środków piorąco - dezynfekujących, zgrzewarką do foliowania oraz minimum 2 samochodami do realizacji zamówienia, 7. posiadają dla obsługi przedmiotu zamówienia co najmniej 3 pracowników nadzoru, 8. używają w zakładzie urządzeń pralniczych, które będą wykorzystywane do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia, eksploatowanych nie dłużej niż 10 lat, w stanie technicznym gwarantującym wykonanie usługi w terminie i z należytą starannością, 9. posiadają zakład o mocy przerobowej urządzeń pralniczych w 1 dobę co najmniej 800 kg bielizny, 10. wykażą się posiadaniem opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,- PLN, 11. wykażą się środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 % wartości oferty, złożonej przez danego Wykonawcę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 2. Kalkulacja ceny świadczenia usługi prania, usztywniania i maglowania 1 kg pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu wraz z transportem w obie strony, podpisana przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 3. Cennik asortymentowy świadczenia usługi prania, usztywniania i maglowania pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu wraz z transportem w obie strony, podpisany jak powyżej - zał. nr 3 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo); 4. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 Ustawy - zał. nr 4 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 5. Umowa Przedsiębiorców (Wykonawców) regulująca ich współpracę w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum), tylko i wyłącznie w celu ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, jeżeli nie wynika to z właściwego rejestru, czy też dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy); 6. Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 10. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu; 10. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 20 % wartości oferty, złożonej przez danego Wykonawcę (może być wyciąg z rachunku bankowego), podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), tylko i wyłącznie jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo). 13. Dowód złożenia/wniesienia wadium dołączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze, należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał załączyć w osobnej kopercie: "Wadium w przetargu nieograniczonym na świadczenie usługi prania, usztywniania i maglowania pościeli oraz innych rzeczy ujętych w zamówieniu dla jednostek organizacyjnych UG". - inne ustalenia dotyczące wadium, zgodnie z cz. XIII SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 14. Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 1 usługi o wartości pow. 60.000,- EUR, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o łącznej wartości brutto odpowiadającej wartości oferty, złożonej przez danego Wykonawcę, z podaniem nazwy Zamawiających, adresu, wartości brutto i daty zrealizowania (zakończenia), krótkiego opisu zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że niniejsze zamówienia zostały wykonane należycie (co najmniej trzy potwierdzenia np. referencje, w tym na wymienione zamówienie o wartości pow. 60.000,- EUR, iż co najmniej trzy wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie, jako udokumentowaniem wykazu), podpisany jak powyżej - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też przez pełnomocnictwo), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 15. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, oraz środków piorąco-dezynfekujących stosowanych do wykonania zamówień wraz z atestami PZH na wymienione środki, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - zał. nr 6 (do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy oddzielnie lub jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu - tak aby w sumie spełniać wymagany warunek wynikający z zapisu przedstawionego powyżej). 16. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 7 do SIWZ. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy oddzielnie lub jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu - tak aby w sumie spełniać wymagany warunek wynikający z zapisu przedstawionego powyżej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: bezpłatna. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 10:15, w Rektoracie Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, w pok. 319 (III piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.