To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Krosno: Zakup i dostawa sprzętu do diatermii, rurek intubacyjnych z zestawem do neuromonitoringu tarczycy oraz jednorazowych sterylnych nożyczek wraz z dzierżawą urządzenia do cięcia, hemostazy i termofuzji tkanek
Numer ogłoszenia: 58373 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37293 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu do diatermii, rurek intubacyjnych z zestawem do neuromonitoringu tarczycy oraz jednorazowych sterylnych nożyczek wraz z dzierżawą urządzenia do cięcia, hemostazy i termofuzji tkanek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do diatermii, rurek intubacyjnych z zestawem do neuromonitoringu tarczycy oraz jednorazowych sterylnych nożyczek wraz z dzierżawą urządzenia do cięcia, hemostazy i termofuzji tkanek określonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegółowy opis, zakres i wielkość określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup wraz z dostawą sprzętu do diatermii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 399135,60
Oferta z najniższą ceną: 399135,60 / Oferta z najwyższą ceną: 399135,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup wraz z dostawą jednorazowych sterylnych nożyczek wraz z dzierżawą urządzenia do cięcia, hemostazy i termofuzji tkanek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olympus Polska sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100012,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107474,76
Oferta z najniższą ceną: 107474,76 / Oferta z najwyższą ceną: 107474,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup wraz z dostawą rurek intubacyjnych z zestawem do neuromonitoringu tarczycy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33696,00
Oferta z najniższą ceną: 33696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33696,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Usługa ochrony osób i mienia biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie oraz mienia znajdującego się na nieruchomości przy ul. Bieszczadzka 2.
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie posiłków dla dzieci PM Nr 10 oraz wydanie obiadów dwudaniowych dla uczniów SP Nr 7 w MZS Nr 3 w Krośnie w 2026 roku"
- Kompleksowa usługa ochrony PO i PR w Krośnie, PR w Sanoku i PR w Lesku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca 2026r.
- Dostawa warzyw, owoców, deserów
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do pracowni endoskopowej
- Dostawa elementów do próżniowego systemu pobierania krwi, środków jednorazowego użytku, rękawic medycznych i materiałów opatrunkowych w podziale na zadania.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dostawa wyposażenia medycznego
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego, materiałów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materiałów medycznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





