eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomdostawy mięsa, wędlin, konserw



Ogłoszenie z dnia 2005-11-04

POZYCJA 58354

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawy mięsa, wędlin, konserw Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Areszt Śledczy, do kontaktów: Golus Piotr, Grzyb Sławomir, ul. Wolanowska 120, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3616104, fax 048 3616103. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy mięsa, wędlin, konserw. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część I: dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin; część II: dostawy drobiu, wędln drobiowych; część III: dostawy konserw mięsnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Areszt Śledczy w Radomiu - magazyn żywnościowy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 578 261,33 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I: 10 000 PLN; Część II: 5 000 PLN; Część III: 2 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Budżet państwa. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca zamówienia musi propwadzić działalność gospodarczą. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz warunki zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszone upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 oraz 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw powyżej wartości 50 000 zł w skali roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 220/11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 13.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.12.2005, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie jest realizowane co 36 miesięcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mięso wołowe, wieprzowe, wędliny. 3) Zakres lub wartość: 1 Kiełbasa mortadela Kg 14400 Kod CPV 15131130-5 PN-A82007 2 Kiełbasa zwyczajna Kg 13800 CPV 15131130-5 PN-A 82007 3 Pasztet wiep rzowy Kg 7200 CPV 15131310-1 PN-A-82012:1996 4 Pieczeń rzymska Kg 9600 CPV 15131130-5 PN-A-82012:1996 5 Parówki cienkie Kg 9000 CPV 15131130 - 5 FN-A-82007/Al:1998 6 Kiełbasa parówkowa Kg 7200 CPV 15131130-5 PN-A-82007/Al:1998 7 Salceson włoski Kg 12600 CPV 15131130 - 5 PN-A-82007/A1:1998 8 Kaszanka z kaszy gryczanej Kg 15600 CPV 15131134 - 3 PN-A-82007/Al:1998 9 Pasztetowa Kg 7800 CPV 15131130-5 PN-A-82007/Al:1998 10 Mielonka wieprzowa Kg 9000 CPV 15131130-5 PN-A-82007/A1:1998 11 Kadryl kiszka krwista Kg 7200 CPV 15131134-3 PN-A-82007/A 1:1998 12 Salceson podrobowy Kg 6300 CPV 15131134-3 PN-A-82007/A1:1998 13 Kiełbasa krakowska parzona. Kg 7200 CPV 15131130-5 PN-A-82007/Al:1998 14 Kiełbasa żywiecka Kg 3600 CPV 15131130-5 PN/A82:2000 15 Kiełbasa kanapkowa Kg 6000 CPV 15131130-5 PN-A-82007 16 Kiełbasa toruńska Kg 7200 CPV 15131130-5 PN-A-82007 17 Kiełbasa biała parzona Kg 7200 CPV 15131130-5 PN-A-82007 18 Kiełbasa szynkowa Kg 7200 CPV 15131130-5 PN-A-82007 19 Szynka wieprzowa parzona Kg 3000 CPV 15131130-5 PN-A-82007 20 Polędwica wieprzowa Kg 1500 CPV 15131130-5 PN-A-82007 21 Schab wieprzowy parzony Kg 3600 CPV 15131130-5 PN-A-82007 22 Boczek wędzony Kg 4200 CPV 15131400-9 PN-A-82007 23 Kiełbasa słowiańska Kg 4500 CPV 15131130-5 PN-A-82007 24 Salceson brunszwicki Kg 4800 CPV 15131130-5 PN-A-82007 25 Serca wołowe Kg 10800 CPV 15111400-0 PN-88/A82004 26 Żeberka wieprzowe Kg 3000 CPV 15131140-9 PN-A-82002 27 Kości Kg 22500 CPV 15113000-3 PN-A-82002 28 Smalec Kg 4500 CPV 15412100-0 PN-A-82002 29 Słonina Kg 4500 CPV 15412100-0 PN-A-82002 30 Wołowina II Kg 9000 CPV 15111100-0 PN-88/A-82003 31 Wieprzowina II A Kg 7500 CPV 15113000-3 PN-86/A82002 32 Wątroba wieprzowa Kg 14400 CPV 15114000-0 PN-86/A82004 33 Boczek surowy Kg 10800 CPV 15131400-9 PN151 31400-9 34 Wołowina I udziec Kg 120 00 CPV 1511 1100-0 PN-88/A-82003 Zakres zamówienia: 343 489,64 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa: drób, wędliny drobiowe. 3) Zakres lub wartość: 1 Filet z kurczaka kg 18000 CPV 15112100-7 PN-A86524 2 Udko z kurczaka kg 18000 CPV 15112100-7 PN-A86524 3 Skrzydełka z kurczaka kg 18000 CPV 15112100-7 PN-A86524 4 Żołądki z kurczaka kg 7200 CPV 15112100-7 PN-A86524 5 Podudzie z indyka kg 3600 CPV 15112100-7 PN-A86524 6 Skrzydła z indyka kg 3600 CPV 15112100-7 PN-A86524 7 Mielonka drobiowa kg 9600 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 8 Mortadela drobiowa kg 9600 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 9 Parówki drobiowe kg 9600 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 10 Pasztet drobiowy kg 9600 CPV 15131310-1 PN-A-86526:1995/A2:2000 11 Pieczeń drobiowa kg 9600 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 12 Szynka drobiowa kg 2400 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 13 Polędwica drobiowa kg 2400 CPV 15131135-0 PN-A-86526:1995/A2:2000 Zakres zamówienia: 195 464,3 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy: konserwy mięsne. 3) Zakres lub wartość: 1. Konserwa turystyczna 200g-400g z samootwieraczem. Kg 4500 CPV 15131000-5 PN-A-82022 2. Konserwa luncheon-meat 200g-400g z samootwieraczem. Kg 4500 CPV 15131000-5 PN-A-82022 3. Mielonka wieprzowa 200g-400g z samootwieraczem. Kg 4500 CPV 15131000-5 PN-A-82022 4. Pasztet mazowiecki 200g-400g z samootwieraczem. Kg 3000 CPV 15131310-5 PN-A-82022 5. Pasztet drobiowy 130-140g (op. plastikowe) Kg 1500 CPV 15131310-1 PN-A-86525 6. Mielonka wieprzowa 130-140g (op. plastikowe) Kg 1500 PN-A-82022 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.