To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58350 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Warszawa: Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22451-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22660-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300036, ul.
ul. Modlińska
197,
03122
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 103 125, faks
225 103 189, e-mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-II-WZP-271.5.2017.ZDY/PN-b
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów nawierzchni asfaltowych na: a) drogach gminnych, b) drogach wewnętrznych, t.j.: - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie; - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni asfaltowych; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych asfaltowych; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych; - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca i ścieralna); - uzupełnienie brakujących kratek na wpustach deszczowych i pokryw na studniach kanałowych - inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót (m.in. rozbiórka i ustawienie krawężnika oraz rozbiórka i odtworzenie podbudowy); - zabezpieczenie miejsca powstałej awarii w jezdni, zagrażającej bezpośrednio bezpieczeństwu uczestników ruchu poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie w ciągu 4 godzin od zgłoszenia Wykonawcy; - odtworzenie nawierzchni awarii od momentu zgłoszenia w ciągu 48 godzin. Szczegółowy zakres robót został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na remonty nawierzchni asfaltowych dróg - zał. Nr 13 do SIWZ (dokumentacja). oraz przedmiarach robót na: - remonty nawierzchni asfaltowych drogi gminne - zał. nr 1a do umowy - remonty nawierzchni asfaltowych drogi wewnętrzne - zał. nr 1b do umowy, 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiORB i kosztorysach). 2.4. Przewidywany podział zamówienia na części Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 5 pięć osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. tj:. - 3 pracowników wykonujących roboty bitumiczne, - 2 pracowników wykonujących roboty brukarskie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2 z zastrzeżeniem postanowień pkt 4. 4. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT każdorazowo wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami Wykonawcy potwierdzonym ich podpisami. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 2. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników, w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2014 poz. 1502 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233252-0,
45233222-1,
45233142-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1414577.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1148120.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.