Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Kielce: na dostawę mięsa, wędlin, drobiu i podrobów, artykułów mrożonych- owoce, warzywa
Numer ogłoszenia: 58344 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę mięsa, wędlin, drobiu i podrobów, artykułów mrożonych- owoce, warzywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia szczegółowo określony w załączniku nr1-pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3 do niniejszej specyfikacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.20.00 - 01.25.20.00 01.25.23.00 - 01.25.23.00 01.25.00.00 - 01.25.00.00 01.24.10.00 - 01.24.10.00 Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy który spełni wymagania zawarte w ustawie i wymagania określone w Specyfikacji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów, sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji, oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji, w przypadku składania oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do specyfikacji, oświadczenie w trybie art.44 ustawy- załącznik nr4. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi następujące dokumenty: wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87 poz 605.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólmnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda decyzji o dopuszczeniu zakładu do produkcji i handlu, decyzji o dopuszczeniu środka transportu, sprawozdania z badań własnych produktów. Dotyczy pakietu nr1 i 2. Pakiet nr3- środek transportu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysław Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo określone w pakiecie nr1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.20.00-8, 01.25.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drób i podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo określone w załączniku nr1-pakiet2 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4, 01.24.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły mrożone-owoce, warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo określone w załączniku nr1- pakiet3 do specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 758 w km 19+070 do km 20+410 w m. Byszów odcinek o długości 1340 m
- "Remont DW 757 w km 13+475-14+510 m. Iwaniska odcinek o długości 1035 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników oraz pojemników do transportu materiału dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami, dostawa sprzętu audio - video i sprzętu techniki estradowej, dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach - BIS"
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Piekoszowska w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+603,00"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2025
- "Dostawa w roku szkolnym 2025/2026 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.