eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Modernizacja infrastruktury kultury w Gminie Biała Podlaska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09



Ogłoszenie nr 583369-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Gmina Biała Podlaska: Modernizacja infrastruktury kultury w Gminie Biała Podlaska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska, krajowy numer identyfikacyjny 53236900000000, ul. ul. Prosta  31 , 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 88 89 221, , e-mail gmina@gmina.bialapodl.pl, , faks 83 88 89 200.
Adres strony internetowej (URL): http://nowa.gmina-bialapodlaska.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://ugbialapodlaska.bip.lublin.pl/index.php?id=193


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Obowiązuje forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury kultury w Gminie Biała Podlaska
Numer referencyjny: FZP.271.1.14.2020.RW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest *część 1 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: SYCYNA, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 234/1 I. W zakresie robót branży budowlanej: o wykonanie podkładów pod posadzki o wykonanie izolacji pod posadzkowych o wykonanie posadzki cementowej o wykonanie posadzek z płytek o demontaż istniejących drzwi wewnętrznych o montaż drzwi wewnętrznych o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o przecieranie istniejących tynków wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych, II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego część 2 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: POROSIUKI, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 156 I. W zakresie robót branży budowlanej: o zdemontowanie i wymiana pojedynczych uszkodzonych elementów więźby dachowej z zachowaniem ich parametrów (wymiary, materiał) o pokrycie dachu papą nawierzchniową o renowacja posadzki drewnianej o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku II. W zakresie instalacji sanitarnych: o montaż kominka z płaszczem wodnym o montaż rur rozprowadzających typu Spiro III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego część 3 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: DOKUDÓW II, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 78/3 I. W zakresie robót branży budowlanej : o renowacja posadzki drewnianej o wykucie z muru istniejącej stolarki okiennej o montaż stolarki okiennej o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie izolacji sufitu z wełny mineralnej gr. 20 cm wraz z folią o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o rozbiórka istniejących pieców oblicowanych kaflami o rozbiórka ścianek drewnianych o rozbiórka istniejącego obicia ścian z drewna o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego część 4 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: STYRZYNIEC, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 510 . I. W zakresie robót branży budowlanej: o docieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 10 cm o izolacja ścian fundamentowych o docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm o docieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm o wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego o wymiana rynien dachowych o wymiana rur spustowych o wymiana parapetów zewnętrznych o wykonanie podestów wejściowych o wykonanie opaski wokół budynku część 5 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: CEŁUJKI, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 54/5 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzek z płytek o renowacja posadzki drewnianej o wykonanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie okładzin z płytek o przecieranie istniejących tynków wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejść do budynku II. W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej o montaż ustępów , pisuaru o montaż umywalek *część 6 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: CICIBÓR MAŁY, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 100 I. W zakresie robót branży budowlanej: o wykonanie posadzki z płytek o wykonanie ścianek działowych o wykonanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie okładzin z płytek o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku IŁ W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej o montaż ustępów o montaż umywalek III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw *część 7 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: KRZYMOWSKIE, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 206/2 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzek z płytek o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego *część 8 Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: GRABANÓW, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 354 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzki z płytek o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie izolacji sufitu z wełny mineralnej gr. 20 cm wraz z folią o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o demontaż istniejących parapetów wewnętrznych o montaż parapetów wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych II. W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji c.o. o wykonanie instalacji pod posadzkowej - ogrzewanie podłogowe o montaż grzejników o montaż kotła na pellet III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego o montaż gniazd wtykowych o montaż tablicy rozdzielczej

II.5) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262800-9
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2c do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Sycyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: SYCYNA, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 234/1 I. W zakresie robót branży budowlanej: o wykonanie podkładów pod posadzki o wykonanie izolacji pod posadzkowych o wykonanie posadzki cementowej o wykonanie posadzek z płytek o demontaż istniejących drzwi wewnętrznych o montaż drzwi wewnętrznych o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o przecieranie istniejących tynków wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych, II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Porosiuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: POROSIUKI, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 156 I. W zakresie robót branży budowlanej: o zdemontowanie i wymiana pojedynczych uszkodzonych elementów więźby dachowej z zachowaniem ich parametrów (wymiary, materiał) o pokrycie dachu papą nawierzchniową o renowacja posadzki drewnianej o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku II. W zakresie instalacji sanitarnych: o montaż kominka z płaszczem wodnym o montaż rur rozprowadzających typu Spiro III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Dokudów II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: DOKUDÓW II, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 78/3 I. W zakresie robót branży budowlanej : o renowacja posadzki drewnianej o wykucie z muru istniejącej stolarki okiennej o montaż stolarki okiennej o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie izolacji sufitu z wełny mineralnej gr. 20 cm wraz z folią o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o rozbiórka istniejących pieców oblicowanych kaflami o rozbiórka ścianek drewnianych o rozbiórka istniejącego obicia ścian z drewna o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Styrzyniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: STYRZYNIEC, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 510 . I. W zakresie robót branży budowlanej: o docieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 10 cm o izolacja ścian fundamentowych o docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm o docieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm o wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego o wymiana rynien dachowych o wymiana rur spustowych o wymiana parapetów zewnętrznych o wykonanie podestów wejściowych o wykonanie opaski wokół budynku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Cełujki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: CEŁUJKI, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 54/5 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzek z płytek o renowacja posadzki drewnianej o wykonanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie okładzin z płytek o przecieranie istniejących tynków wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejść do budynku II. W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej o montaż ustępów , pisuaru o montaż umywalek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Cicibór Mały
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: CICIBÓR MAŁY, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 100 I. W zakresie robót branży budowlanej: o wykonanie posadzki z płytek o wykonanie ścianek działowych o wykonanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie okładzin z płytek o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych o wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o wykonanie wejścia do budynku IŁ W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej o montaż ustępów o montaż umywalek III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Krzymowskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: KRZYMOWSKIE, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 206/2 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzek z płytek o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych II. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Budynek świetlicy wiejskiej Grabanów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obiekt: BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Adres: GRABANÓW, 21-500 BIAŁA PODLASKA DZIAŁKA NR GEOD. 354 I. W zakresie robót branży budowlanej : o wykonanie posadzki z płytek o rozebranie istniejącego sufitu z płyt pilśniowych wraz z podkonstrukcją o wykonanie izolacji sufitu z wełny mineralnej gr. 20 cm wraz z folią o wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wraz z podkonstrukcją o demontaż istniejących parapetów wewnętrznych o montaż parapetów wewnętrznych o malowanie tynków wewnętrznych uprzednio zagruntowanych II. W zakresie instalacji sanitarnych: o wykonanie instalacji c.o. o wykonanie instalacji pod posadzkowej - ogrzewanie podłogowe o montaż grzejników o montaż kotła na pellet III. W zakresie instalacji elektrycznych: o wykonanie instalacji elektrycznej o wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw w miejscu montażu sufitu podwieszanego o montaż gniazd wtykowych o montaż tablicy rozdzielczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45262800-9, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
"jakość" oceniana przez pryzmat terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.