eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaOdnowa Artystycznej Doliny w Centrum wsi Siedlec nad Rabą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Bochnia: Odnowa Artystycznej Doliny w Centrum wsi Siedlec nad Rabą
Numer ogłoszenia: 58324 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, faks 014 6119922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Artystycznej Doliny w Centrum wsi Siedlec nad Rabą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: -budowa chodnika 400mb i szerokości 1,5 m, budowa dwóch asfaltowych parkingów 12,0x8,5m i 25,0x14,0m, częściowa wymiana ogrodzenia z bramami i furtkami -320mb, podest drewniany 15,0 x 10,0 mb pełniący funkcję sceny letniej, ławki parkowe - 10szt, kwietniki rabatowe - 4szt, plac zabaw dla dzieci 1kpl na powierzchni 17,0 x 25,0mb, plac rekreacyjny z powierzchni tartanowej o wym. 36,0x 16,0, odnowienie elewacji 525,08 m2, wymiana płytek na schodach i balkonie - 24,21m2, wymiana balustrady na balkonie Wiejskiego Domu Ludowego, odnowienie elewacji 299,2 m2,malowanie pokrycia dachowego 190,26m2,montaż daszków 1,5x 6,0mb, 1,5x3,0m - budynek Ośrodka Zdrowia, wymiana wiaty przystankowej, wykonanie obiektu małej architektury służącej ekspozycji (okrąglak)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto Zamawiającego - Nr 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Bochnia w terminie do 31.03.2009r 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a)upłynie termin związania ofertą; b)zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. ust. 2 pkt. 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ. 13.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne. 1.Wykonawca winien spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Warunki szczegółowe. 1.Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę min. 300 tys. zł. 2. Wykonawca winien skierować do realizacji zadania kierowników robót: a)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)w specjalności drogowej, - w zakresie wymaganym prawem budowlanym. Doświadczenie: 1.Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej jednej podobnej roboty budowlanej w czasie ostatnich pięciu lat (potwierdzone referencjami). Za podobną robotę uważa się zadanie z zakresem prac: roboty wyburzeniowe, odnowa elewacji budynku wraz z pokryciem dachowym, budowa ciągów pieszo-jezdnych, na kwotę co najmniej 300 tys. zł. 2.Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego 4.Spełniać pozostałe warunki zawarte w SIWZ Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 4.1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.3Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba , że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.1.4Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.5Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy). 4.1.6Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.2.1Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2.2Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (obowiązujący formularz stanowi zał. nr 3). Wykaz dotyczy osób bezpośrednio nadzorujących roboty (kierownik budowy, kierownicy robót). 4.2.3Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.2.4Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. 4.2.5Zakres planowanych do podwykonania robót należy wymienić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5. 4.2.6Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.3Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych przedmiotowych, opisanych w pkt. 3, oraz dla oceny ofert w kryteriach określonych w Części V niniejszej SIWZ. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.3.1Warunki Gwarancji i serwisu gwarancyjnego na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 4.4Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającą odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.5Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt. 4.1.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.6Dokumenty określone w pkt. 4.4 lub 4.5 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 4.7W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 4.1.1., 4.1.2. , 4.1.4.- 4.1.6 winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 4.8 W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 4.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bochnia ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 7 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bochnia ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.