Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Żywiec: Zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 58312 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bracka 51, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 0338666781, fax 0338666789.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: koparko - ładowarka A. Dane ogólne: - masa eksploatacyjna max. do 9,0 Mg - prędkość jazdy do 45 km/h - napędzana przednia i tylna oś - silnik wysokoprężny , chłodzony wodą, moc max. 120 KM, spełniający wymagania normy min. EURO 3, - układ hydrauliczny zasilany jedną pompą - kabina wyposażona w ogrzewanie , nadmuch powietrza zimnego i ciepłego, regulowany fotel operatora, światła robocze, lampę ostrzegawczą - koparko - ładowarka wyposażona w sygnał dźwiękowy podczas jazdy do tyłu - koparko-ładowarka winna posiadać certyfikat CE - szkolenie operatorów - dokumentacja w języku polskim - gwarancja min 24 miesiace lub min. 2000 mtg - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 godzin, dostawa części niezbędnych do naprawy do 48 godz. B. Osprzęt ładowarki: - pojemność łyżki ładowarki 0,9 - 1,2 m3 - łyżka ładowarki dzielona, wyposażona w widły do załadunku palet - szerokość łyżki max.2,2 mb - udźwig łyżki w najwyższym położeniu 3,0 - 3,5 Mg - prześwit między podłożem a najniższym punktem łyżki w położeniu wywróconym minimum 2,6 mb - siła wywracająca łyżki 6,3 - 6,7 Mg - urządzenie do automatycznego poziomowania łyżki C. Osprzęt koparki: - pojemność łyżki koparki 95 - 250 litrów - szerokość łyżek 400 i 600 mm oraz łyżka skarpówka - siła wyrywania na łyżce 5,0 - 6,0 Mg - udźwig 1,1 - 1,5 Mg - zasięg kopania 5,0 - 6,0 mb - osprzęt koperkowy wyposażony w ramię teleskopowe umożliwiające kopanie do głębokości 6 mb - wyposażenie dodatkowe: a/ wiertnica - średnica wiercenia 300 mm , głębokość wiercenia min. 1500 mm b/ młot udarowy hydrauliczny o wadze 400 do 450 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z PŁYNEM ADBLUE
- Przystosowanie III piętra Szpitala Żywiec do udzielania świadczeń zdrowotnych - etap I
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Żywieckiego
- Zabezpieczenie i stabilizacja osuwisk przy drodze powiatowej nr 1483 S Żywiec - Przybędza w km od 2+909 do km 3+283 w m. Przybędza - Etap II
- Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic - nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Browarnej bocznej
- Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim" z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Żywcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.