Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Serock: Remont gminnej substancji mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 58302 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, faks 022 7827358.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gminnej substancji mieszkaniowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - docieplenie ścian jednym z systemów dociepleń - metoda lekka mokra - przy zastosowaniu płyt styropianowych o grubości 10 cm, fakturze tynku akrylowego nakrapianej lub rustykalnej nakładanej ręcznie. Zaproponowany system musi posiadać ważną aprobatę techniczną ITB, - wykonanie wjazdów i dojść do klatek schodowych z kostki brukowej, remonty cząstkowe chodników, - odnawianie elewacji zewnętrznej i schodów, - prace malarskie w wewnątrz i na zewnątrz budynku, izolacje ścian, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana części stolarki drzwiowej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji - załącznik nr 5. W trakcie realizacji zamówienia oraz podczas jego odbioru do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. postępowanie ze sztuką budowlaną, przestrzeganie przepisów BHP, P.POŻ, i sanitarnych, 2. przedstawienie atestów i aprobat technicznych dopuszczenia do stosowania w robotach budowlanych materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenie przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej, 3. zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu zamówienia należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi, 4. poniesienie kosztów energii, wody, itp. pobieranych ze źródeł umiejscowionych na placu budowy lub w jego sąsiedztwie, 5. zabezpieczenie miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami w ich mieniu, zdrowiu i życiu, 6. poniesienie kosztów zorganizowania i utrzymania placu budowy, 7. przywrócenie pierwotnego stanu otoczenia przedmiotu umowy przed ostatecznym terminem odbioru, 8. dopełnienie wszelkich formalności i poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego przy drogach publicznych jeżeli będzie taka konieczność. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt: 1. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy Prawo budowlane, 2. projekt organizacji ruchu przy drogach publicznych na czas robót. UWAGA: Użyte w dokumentacji przedmiarowej robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Inicjatyw Społeczno - Ekonomicznych S.A. Oddział w Serocku 09 1370 1066 0000 1804 4036 5701 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że przed terminem składania ofert kwota wadium powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm) - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, - udzielą co najmniej trzy lata rękojmi, - przyjmą jednoznacznie wszystkie postanowienia umowy, - przedstawią wykaz zrealizowanych prac z ostatnich pięciu lat, a w przypadku gdy firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia. W wykazie tym Wykonawca powinien udokumentować, że wykonał w okresie ostatniego roku kalendarzowego co najmniej dwie roboty remontowo-budowlane o wartości min. 100 000 zł brutto każda. Do wykazu takiego należy bezwzględnie dołączyć referencje od zamawiających, że roboty te wykonane zostały z należytą starannością i za taką kwotę, - wykażą, że dysponują kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i posiadającym wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawca musi załączyć do oferty: A. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz. 2. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. d) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością - załącznik nr 3,- w wykazie tym Wykonawca powinien udokumentować, iż w ostatnim roku kalendarzowym wykonał co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane o wartości minimum 100 000 zł (brutto) każda. Do wykazu takiego należy załączyć referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i za taką kwotę. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 4. Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, spełniającym warunki określone w punkcie poniżej. W przypadku gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia kierownika budowy na czas realizacji zamówienia, kierownik budowy musi mieć aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej). 5. W przypadku gdy będzie to konieczne - umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Kosztorys ofertowy, szczegółowy oparty o katalogi (KNR) jak w załączonym przedmiarze robót - załącznik nr 5. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 120 000 zł. 8. Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy lub parafowanie projektu umowy - załącznik nr 6. 9. Opis zaproponowanego przez Wykonawcę systemu dociepleń wraz kopią aprobaty technicznej ITB. 10. Harmonogram prowadzenia prac objętych zamówieniem. 11. Potwierdzenie wniesienia wadium. 12. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem i terenem prowadzenia prac - załącznik nr 7. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A ppkt. 2 i 3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych pkt. 9 p-pkt. 3 lit a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 9 p-pkt 3 lit c, - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C) Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii bądź odpisów dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:30, miejsce: Ul. Nasielska 21, 05-140 Serock (sekretariat pok. nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SEROCK
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Serock GT-1 w miejscowości Wierzbica
- 1) Remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku, 2) Remont schodów w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa żłobka gminnego wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna
- Rewitalizacja placu zabaw przy Stawach Kellera w Warszawie
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.