eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Remont jezdni drogi w Maniewie, gmina Oborniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Oborniki: Remont jezdni drogi w Maniewie, gmina Oborniki.
Numer ogłoszenia: 58247 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont jezdni drogi w Maniewie, gmina Oborniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: remont jezdni drogi w Maniewie, gmina Oborniki. 2.Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest: 1)Remont jezdni drogi gminnej o długości 970,00 m w Maniewie, gmina Oborniki. 2)W liniach rozgraniczających pas drogowy jezdnia ma szerokość od 6,00 m do 9,00 m. 3)Omawiana droga rozpoczyna się na krawędzi jezdni drogi powiatowej. Do km 0+310 biegnie w terenie o zwartej zabudowie. Od km 0+310 do km 0+970 droga biegnie wśród pól uprawnych i łąk w kierunku poligonu Biedrusko. Koniec planowanych robót założono w km 0+970 w osi istniejącej nawierzchni tłuczniowej. 4)Dla określenia wzmocnienia konstrukcji drogi założono: a)klasa techniczna ulic -D, b)kategoria ruchu KR-2, c)grunt podłoża G2(wysadzinowy). 5)Dla istniejącego oraz prognozowanego ruchu pieszego i samochodowego przyjęto od km 0+000 do km 0+310 droga jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości: a)ścieżka jezdna 4,50 m, b)ścieżki piesze -1,25 m, c)przekrój poprzeczny jednostronny(w lewo). 6)Od km 0+310 do km 0+970 - przekrój drogowy: a)szerokość jezdni 4,50m, b)pochylenie poprzeczne: od km 0+310 do km 0+550 jednostronne 1,5% w lewo, od km 0+550 do km 0+970 jednostronne w prawo. 7)Konstrukcje jezdni drogi: a)warstwa klinująca z betonu asfaltowego w ilości 30 kg/m2, b)warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego. 8)Konstrukcja poszerzeń: a)warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego, b)podbudowa pomocnicza-odcinająca od podłoża o grubości 10 cm z chudego betonu o Rm=1,5-2,5 Mpa. 9)Podbudowa zasadnicza o grubości 18 cm z tłucznia kamiennego frakcji 5-31,5 mm, klińca 5-25 mm i miału kamiennego. 10)Konstrukcja ścieżki pieszej: a)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm: CEGIEŁKA koloru czerwonego na ciągu pieszym, CEGIEŁKA koloru grafitowego na szerokości zjazdów. b)podbudowy zasadnicze grubości 18 cm z tłucznia kamiennego frakcji 5-31,5 mm, klińca 5-25 mm i miału, c)podbudowa pomocnicza (warstwa odcinająca od podłoża) grubości 10 cm z chudego betonu o Rm-1,5-2,5 Mpa, d)ścieżka pieszo-jezdna od km 0+000 do km 0+312 będzie obramowana obrzeżami 8x30 wtopionymi do 2-3 cm nad poziom jezdni. 11)Jezdnia bitumiczna na włączeniu do drogi powiatowej zostanie ograniczona krawężnikami drogowymi 20x30 wystającymi 8 cm nad jezdnię. 12)Planowane nawierzchnie w przekrojach poprzecznych będą miały pochylenia jednostronne o spadkach 1,5%. 13)Odwodnienie korony drogi zapewni istniejąca kanalizacja deszczowa, która zostanie uzupełniona o trzy studzienki wpustowe segmentowe z osadnikami o głębokości 0,50 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 03.04.2009 r., wykonał minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty obejmujące budowę drogi o wartości każdej z robót min. 250.000,00 zł netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 7 osób posiadających odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 PLN. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)udzielić na całość wykonanych robót co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 03.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych robót, d)wartość wykonanych robót, e)opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział XVI SIWZ. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl /bip.oborniki.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, pokój nr 219, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.05.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.