To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-15
Zduńska Wola: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 58138 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32374 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawierające typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny (w rozumieniu pkt 2 ppkt 5 lit. a) niniejszego rozdziału) z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera i/lub wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Potwierdzeniem równoważności będą min. raporty z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2004, 19798:2007, 24712:2007, 24711:2007 informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą) wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem wymogów przywołanych w SIWZ norm ISO. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów w ramach wartości umowy brutto, w zakresie dotyczącym materiałów eksploatacyjnych do drukarek wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku Unii Europejskiej. Wymagania dodatkowe dotyczące atramentów, tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek: Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Przez kompatybilność Zamawiający rozumie, że oferowane atramenty, tonery i taśmy powinny być kompatybilne z produktem do którego są przeznaczone (część programowa i sprzętowa drukarek) m.in. w zakresie sygnalizacji: pojemności, czasu pracy, jakości druku, zużycia itp.; nie mogą ograniczać (w żaden sposób) pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; materiały nie mogą powodować (w żaden sposób) ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta danego urządzenia albo produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, albo już po otwarciu opakowania produkt -wysypuje się- nadmiernie (tj. jego użycie może spowodować zanieczyszczenie urządzenia, powodujące wydruk zabrudzonych stron), Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie max. 48 godzin (w dni robocze Zamawiającego) licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, faksu, itp.), gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą w tym koszty wykonania pisemnej opinii autoryzowanego serwisu ponosi Wykonawca. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe; pod pojęciem tym Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta. Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie zapakowane (posiadać znak firmowy producenta, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności), na opakowaniach produktów powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi są kompatybilne, czyli wykazujące zgodność sprzętową oraz posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy; opakowanie musi być nienaruszone. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, tzw. startowych. Materiały eksploatacyjne muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne (chipy) - zgodne z wymaganiami producenta urządzenia. Tusze, tonery muszą posiadać taśmy zabezpieczające. Zamówienie będzie realizowane partiami, a wielkość każdej dostarczonej partii będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony Zamawiającego. Składanie zamówień na dostawę poszczególnych partii będzie następowało w sposób uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą oraz zgodnie ze wzorem zamieszczonym w projekcie umowy. Dostawa będzie miała miejsce w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Urzędu Miasta Zduńska Wola. Czas realizacji poszczególnych zamówień częściowych nie może przekraczać 2 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego (zgodnie z jego dyspozycją), potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji - w formie karty przekazania odpadu, której wzór stanowi załącznik do umowy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych w załączonej tabeli do formularza ofertowego należy wypełnić kolumnę dotyczącą symbolu/nazwy oferowanego produktu równoważnego obok nazwy/symbolu produktu oryginalnego w celu prawidłowego przypisania produktu; w niniejszej kolumnie należy również zamieścić nazwę producenta produktu równoważnego. W przypadku, gdy którykolwiek z produktów jest oryginalny niniejszą kolumnę należy pozostawić pustą. Zamawiający zwraca uwagę na poprawne wypełnienie niniejszego dokumentu, gdyż w przypadku braku wpisanego symbolu lub nazwy produktu równoważnego we wspomnianej kolumnie potraktuje oferowany produkt jako oryginalny zaoferowany w cenie podanej przez oferenta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Spółka Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96824,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89050,40
Oferta z najniższą ceną: 84714,16 / Oferta z najwyższą ceną: 116783,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przebudowa chodników na terenie miasta- etap IV
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.