eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawakompleksowa realizacja inwestycji budowlanej w zakresie zaprojektowania oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego. Szczegółowy opis przedm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-15

POZYCJA 58136

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: kompleksowa realizacja inwestycji budowlanej w zakresie zaprojektowania oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Praga Południe Sp. z o.o., do kontaktów: Alicja Kleinschmidt - w zakresie przedmiotu zamówienia, Aneta Gniadek - w zakresie procedury, ul. Mińska 52/54, 03-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6989670, fax 022 6986029, e-mail: tbsppld@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbspragapld.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka miasta stołecznego Warszawy; Inne:budownictwo mieszkaniowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa realizacja inwestycji budowlanej w zakresie zaprojektowania oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa realizacja inwestycji budowlanej w zakresie wykonania dokumentacji projektowej (z infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę) oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno - użytkowym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa realizacja inwestycji budowlanej w zakresie wykonania dokumentacji projektowej (z infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę) oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego. Szacunkowa wartość bez VAT: powyżej 60.000 euro, ale nie przekraczająca kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 19

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać własne środki finansowe lub zdolność kredytową lub środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000,00 zł. 1.4. W latach 2004 i 2005 osiągnęli obrót z tytułu wykonanych i sprzedanych prac projektowych oraz robót budowlanych nie mniejszy niż 50.000.000,00 zł w każdym roku. 1.5. Wykażą się dodatnim wynikiem finansowym w latach 2004 i 2005. 1.6. Wykażą się wskaźnikiem bieżącej płynności finansowej przekraczającym 1,2. 1.7. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegających na: 1) zaprojektowaniu co najmniej dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych posiadających po minimum 60 mieszkań każdy budynek, tj. wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwa takie zadania. 2) wykonaniu \pod klucz\ co najmniej dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (sieci, przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i energetycznej, droga i chodnik) posiadających po minimum 60 mieszkań każdy budynek, tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwa takie zadania. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.8. Dysponują wykwalifikowanym personelem: a)zespołem doświadczonych projektantów z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania projektanta głównego - koordynatora prac, odpowiedzialnego za dokumentację projektową. b)z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, polegających na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania kierownika budowy - koordynatora robót odpowiedzialnego za sprawną realizację zamówienia. 1.9. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania tj. dysponują minimum: koparką, spycharką, 4 szt. samochodów samowyładowczych, 2 szt. samochodów ciężarowych skrzyniowych, żurawiem samochodowym, rusztowaniami fasadowymi i wewnętrznymi, szalunkami, żurawiem wieżowym, wyciągiem jednomasztowym elektrycznym, 6 szt. wibratorów pogrążalnych, żurawiem okiennym, 4 szt. agregatów tynkarskich. 1.10. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W przypadku składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 2.1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.2. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w pkt. 1.3.-1.7. muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 2.3. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2.4. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywania będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2.5. Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c)ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2.6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, w tym Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być załączone. 2.7. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. \nazwa i adres Wykonawcy\ należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. 2.8. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia/nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 sekcji \opis warunków udziału w postępowaniu\ spowoduje wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2.Wskaźnik bieżącej płynności finansowej obliczany będzie według wzoru: aktywa bieżące (środki pieniężne+należności+zapasy+inne aktywa bieżące)/zobowiązania bieżące. 3.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4.Zamawiający zastosuje kwalifikację wykonawców w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w następujący sposób: a)Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każdy zaprojektowany wielorodzinny budynek mieszkalny posiadający minimum 60 mieszkań, b)Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każdy wybudowany \pod klucz\ wielorodzinny budynek mieszkalny (posiadający minimum 60 mieszkań) wraz z infrastrukturą towarzyszącą (sieci, przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej i energetycznej). 5.W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów o kolejności zadecyduje większa łączna wartość (suma wartości) zrealizowanych umów. 6.Zamawiający zakwalifikuje i zaprosi do złożenia ofert nie więcej niż 10 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności największą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów koniecznych do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu: 1.2.Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego do wniosku Wykonawca powinien załączyć następujące dokumenty: 1.2.1.Informację ogólną o Wykonawcy (nazwa i siedziba firmy, osoba reprezentująca firmę, telefon, faks) 1.2.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy 1.2.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 1.2.7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 1.2.8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji głównego koordynatora prac projektowych oraz kierownika budowy, 1.2.9.Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą uczestniczyć w projektowaniu oraz kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. 1.2.10.Wykaz potencjału technicznego, jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. dysponują minimum: koparką, spycharką, 4 szt. samochodów samowyładowczych, 2 szt. samochodów ciężarowych skrzyniowych, żurawiem samochodowym, rusztowaniami fasadowymi i wewnętrznymi, szalunkami, żurawiem wieżowym, wyciągiem jednomasztowym elektrycznym, 6 szt. wibratorów pogrążalnych, żurawiem okiennym, 4 szt. agregatów tynkarskich. 1.2.11.Wykaz robót wykonanych w okresie: ostatnich 3 lat w przypadku prac projektowych oraz ostatnich 5 lat w przypadku robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 1.2.12.Dokumenty (referencje, protokóły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane roboty zostały należycie wykonane. 1.2.13.Informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność kredytową Wykonawcy lub łącznie wysokość środków finansowych i zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku na kwotę przynajmniej 2.000.000,00 złotych, 1.2.14.Bilans finansowy oraz rachunek zysków i strat z lat 2004 i 2005, albo z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona prowadzona przez okres krótszy - to za ten okres, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do jego sporządzania - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z lat 2004 i 2005 albo z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest ona prowadzona przez okres krótszy - to za ten okres. 1.2.15.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: 2.1.Pełnomocnictwo określone w pkt. 2.4 - 2.6 2.2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2.1 - 1.2.7 przedstawia każdy z tych Wykonawców. 3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.3, 1.2.5 -1.2.7 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków; c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków; 3.2.W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 1.2.4, Wykonawca zagraniczny składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków; 3.3.W przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio w pkt. 3.1 i 3.2. 3.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Opis sposobu przygotowania wniosku: 4.1.Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I. punkt I.1 w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: \Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na kompleksową realizację inwestycji budowlanej w zakresie zaprojektowania oraz realizacji \pod klucz\ budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wszystkimi instalacjami ogólnego przeznaczenia w Warszawie przy ul. Ks.J.Chrościckiego\. 4.2.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. 4.3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pod warunkiem, ze taki wniosek spełniać będzie wymagania Zamawiającego określone w pkt.2 (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) oraz pkt. 2 (Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia) 4.4.Wniosek, jak również wszystkie oświadczenia i załączniki do wniosku winny być, pod rygorem nieważności złożone w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosku w formie elektronicznej. 4.5.Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami składany przez Wykonawcę powinien być sporządzony wg warunków stawianych przez Zamawiającego, tj. wszystkie strony wniosku powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji jego zawartości. Każda strona wniosku powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym górnym rogu strony. Wszelkie dokumenty stanowiące integralną część wniosku muszą być podpisane przez osobę upoważnioną i opieczętowane pieczątką firmową. Poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być datowane i własnoręcznie parafowane przez osobę podpisującą wniosek. Wniosek musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy. 4.6.W przypadku podpisania załączników lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.7.Do wniosku Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszego ogłoszenia opisanych w pkt. 1. W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do wniosku kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienna pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.