Ogłoszenie z dnia 2006-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zakopane: 6/ODPADY_2/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Władysław Rams, Włodzimierz Morawski, Anna Zapotoczna, ul. Kamieniec 25, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2025614, fax 018 2025611, e-mail: azapotoczna@tesko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tesko.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.tesko.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Jerzy Władysław Rams- ZADANIE1, Włodzimierz Morawski - ZADANIE 2, Anna Zapotoczna - PROC.PRZET., u. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 25 614, fax 018 20 25 611, www.tesko.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka komunalna prawa handlowego; Inne:wywóz i unieszkodliwianie odpadów, śmieci, letnie i zimowe utrzymanie dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 6/ODPADY_2/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Zakopane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjęciu odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1 - wywóz i przyjęcie do unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 i 20 03 01 w ilości min.1000 ton, max.4000 ton. Zadanie 2 - przyjęcie do unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości min.4000 ton, max.6000 ton. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1 - wywóz i przyjęcie do unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 i 20 03 01 w ilości min.1000 ton, max.4000 ton. Zadanie 2 - przyjęcie do unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości min.4000 ton, max.6000 ton. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 2 000,00 PLN Zadanie 2 - 3 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów, z podaniem zasięgu terytorialnego, zgodnie z art.28 Ustawy o odpadach (DZ.U. z 2001r. Nr 62, poz.628 ze zmianami) - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach DLA ZADANIA 1 - na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 19 12 12, w okresie jednego roku - na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku; DLA ZADANIA 2 - minimum 6 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku; W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA ZADANIE 1 I ZADANIE 2, ZEZWOLENIE NA ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE MUSI WYKAZYWAĆ NASTĘPUJĄCE ILOŚCI: MINIMUM 4 000 TON ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 I MINIMUM 10 000 TON ODPADÓW O KODZIE 20 03 01 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą się doświadczeniem z którego wynika, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali lub wykonują usługi o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. przyjęli do odzysku lub unieszkodliwili: DLA ZADANIA 1 - minimum 2 500 ton odpadów o kodzie 20 03 01 lub/i 19 12 12 DLA ZADANIA 2 - minimum 5 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01; W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA ZADANIE 1 I ZADANIE 2, WYKONAWCY MUSZĄ SIĘ WYKAZAĆ DOŚWIADCZENIEM, Z KTÓREGO WYNIKA, ŻE PRZYJĘLI DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIWLI ŁĄCZNIE MINIMUM 7 500 TON ODPADÓW O KODZIE 20 03 01 I/LUB 19 12 12 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do niniejszej specyfikacji; b) wypełnione oświadczenie stanowiące zał. 2 do siwz; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) podpisane oświadczenie stanowiące zał.3 do specyfikacji. e) Zezwolenie na transport odpadów, z podaniem zasięgu terytorialnego, zgodnie z art.28 Ustawy o odpadach (DZ.U. z 2001r. Nr 62, poz.628 ze zmianami); f) Zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach: DLA ZADANIA 1 - na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 19 12 12, w okresie jednego roku - na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku; DLA ZADANIA 2 - minimum 6 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku; W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA ZADANIE 1 I ZADANIE 2, ZEZWOLENIE NA ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE MUSI WYKAZYWAĆ NASTĘPUJĄCE ILOŚCI: MINIMUM 4 000 TON ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 I MINIMUM 10 000 TON ODPADÓW O KODZIE 20 03 01, W OKRESIE JEDNEGO ROKU g) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których wynika, że Wykonawca wykonał usługi odzysku lub unieszkodliwiania: DLA ZADANIA 1 - minimum 2 500 ton odpadów o kodzie 20 03 01 lub/i 19 12 12 DLA ZADANIA 2 - minimum 5 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01 lub/i 19 12 12; - należy wypełnić zał.4 do niniejszej specyfikacji - należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane były należycie; W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA ZADANIE 1 I ZADANIE 2, WYKONAWCY MUSZĄ SIĘ WYKAZAĆ DOŚWIADCZENIEM, Z KTÓREGO WYNIKA, ŻE PRZYJĘLI DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIWLI ŁĄCZNIE MINIMUM 7 500 TON ODPADÓW O KODZIE 20 03 01 I/LUB 19 12 12 k) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium zgodnie z pkt.9 siwz;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena brutto wywozu i przyjęcia do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów -100,00 pkt. - ZADANIE 1 0 2. cena brutto przyjęcia do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - 60,00 pkt. - ZADANIE 2 0 3. odległość - 40,00 pkt. - ZADANIE 2 0 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2006, godzina 11:00, Siedziba Spółki TESKO, ul. Szymony 17a, Zakopane.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1. 1) Krótki opis: Wywóz i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 19 12 12 i 20 03 01 w ilości min.1000 ton, max. 4000 ton. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00, 90.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wywóz i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 19 12 12 i 20 03 01 w ilości min.1000 ton, max.4000 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE 2. 1) Krótki opis: Wywóz i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości min.4000 ton, max.6000 ton. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00, 90.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wywóz i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 03 01 w ilości min.4000 ton, max.6000 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena brutto przyjęcia do odzysku lub unieszkodliwiania 1 tony odpadów 60 2. odległość 40 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z terenu gminy Kotlin
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





