Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Kraków: Przetarg nieograniczony ZP - 02/14 na dostawę gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą dla SP ZOZ MSW w Krakowie
Numer ogłoszenia: 58129 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 662 31 00, faks 12 662 31 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP - 02/14 na dostawę gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą dla SP ZOZ MSW w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych w postaci sprężonej i ciekłej wraz z transportem i dzierżawą opakowań tj. butli i zbiornika stacjonarnego - 3 tony, dostawa gazów technicznych wraz z transportem i dzierżawą opakowań tj. butli i zbiornika przewoźnego - 600 l oraz dzierżawa rezerwowej stacji redukcji tlenu medycznego i centralnej stacji redukcji podtlenku azotu dla SP ZOZ MSW w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. UWAGA. Produkty lecznicze i wyroby medyczne zgazowane winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta ze świadectwem jakości. Dostawa ww. przedmiotu zamówienia na podstawie zgłoszenia telefonicznego w terminie 3 dni roboczych, w nagłych sytuacjach dostawa w terminie 24 godzin. Dzierżawa zbiornika magazynowego tlenu ciekłego wraz z parownicą atmosferyczną oraz zbiornika przewoźnego ciekłego azotu w okresie 24 miesięcy. Stacje rozprężane tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego mają być wykonane zgodnie z poniższymi wytycznymi: A. Rezerwowa stacja redukcji tlenu medycznego wyposażona w dwustopniową redukcję ciśnienia w butlach, montowana w obudowie przyściennej. Konfiguracja urządzeń: a) tablica redukcyjna I stopnia - wyposażona w panel sygnalizacyjno-alarmowy z optyczną sygnalizacją rampy pracującej oraz sygnałami alarmowymi rampy pustej tj. przy spadku ciśnienia poniżej 8 bar - zasilanie napięciem równym 24 VDC - nominalna wydajność reduktorów I stopnia 75 m3/h (max.100 m3/h) - ciśnienie robocze/wejściowe tablicy redukcyjnej 20 MPa - rampy butlowe przełączane automatycznie - wyposażona w zawór nadmiarowy o ciśnieniu otwarcia 1,15 MPa; zamontowany w przełączniku automatycznym - binarne przetworniki ciśnienia wlotowego (w rampie butlowej) pozwalające wygenerować sygnały alarmowe w momencie spadku ciśnienia poniżej 0,8 MPa. b) dwie rampy po 12 szt butli każda; kolektory butlowe wyposażone w zawory wrzecionowe odcinające z funkcją zwrotną, zabudowane w dwurzędowych boksach po 6 szt butli c) węzeł redukcyjny II stopnia o wydajności min 160 m3/h, łączący zasilanie ze stacji zgazowania tlenu i rezerwowej stacji redukcji tlenu sprężonego, ciśnienie wyjścia z reduktorów regulowane w zakresie 2,5 - 8 bar d) zawór VSP wyposażony w: - szybkozłącze awaryjno - konserwacyjne np. w systemie AFNOR - zawór nadmiarowy zabezpieczający ciśnienie w sieci zewnętrznej - czujnik binarny ciśnienia wyjściowego e) podgrzewacze przepływowe gazu sprężonego: ciśnienie robocze: 20 MPa, zasilanie lektryczne: 240 V/50 Hz, moc: 200 W, obudowa: IP65 f) panel sygnalizacji alarmowej zbierający i przetwarzający sygnały z czujników tablicy redukcyjnej Wymienione elementy powinny być oznaczone znakiem CE na zgodność z wymaganiami Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych jako kompletne urządzenia oraz zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych - Wykonawca powinien potwierdzić to odpowiednimi dokumentami w ofercie. Układ połączeń zgodnie z PN-EN 7396-1 Systemy rurociągowe do gazów medycznych - Część I: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni. Zamawiający dodatkowo wymaga wykonania renowacji przyściennej obudowy stalowej w ramach których należy wykonać czyszczenie i malowanie elementów. Do przeprowadzenia wyceny, proponowana jest wizja lokalna po wcześniejszym potwierdzeniu. B. Centralna stacja redukcji podtlenku azotu wyposażona w dwustopniową redukcję ciśnienia w butlach: Konfiguracja urządzeń: a) tablica redukcyjna I stopnia - wyposażona w panel sygnalizacyjno-alarmowy z optyczną sygnalizacją rampy pracującej oraz sygnałami alarmowymi rampy pustej tj. przy spadku ciśnienia poniżej 8 bar - zasilanie napięciem równym 24 VDC - nominalna wydajność reduktorów I stopnia 24 m3/h - ciśnienie robocze/wejściowe tablicy redukcyjnej 10 MPa - rampy butlowe przełączane automatycznie - wyposażona w zawór nadmiarowy o ciśnieniu otwarcia 1,15 MPa; zamontowany w przełączniku automatycznym - binarne przetworniki ciśnienia wlotowego (w rampie butlowej) pozwalające wygenerować sygnały alarmowe w momencie spadku ciśnienia poniżej 0,8 MPa. b) tablica redukcyjna jednostronna (zasilanie awaryjne) - nominalna wydajność reduktora I stopnia 24 m3/h - ciśnienie robocze/wejściowe tablicy redukcyjnej 10 MPa - wyposażona w zawór nadmiarowy o ciśnieniu otwarcia 1,15 MPa - binarny przetwornik ciśnienia wlotowego (w rampie butlowej) c) rampy butli zasilających; - kolektory butlowe wyposażone w zawory wrzecionowe odcinające z funkcją zwrotną - zabudowane w boksach po 3 szt butli; trzecia rampa (awaryjna) dla 1 szt butli d) węzeł redukcyjny II stopnia: - wydajność 30 m3/h - ciśnienie wyjścia z reduktorów regulowane w zakresie 2,5 - 8 bar e) zawór VSP wyposażony w: - szybkozłącze awaryjno - konserwacyjne np. w systemie AFNOR - zawór nadmiarowy zabezpieczający ciśnienie w sieci zewnętrznej - czujnik binarny ciśnienia wyjściowego f) panel sygnalizacji alarmowej zbierający i przetwarzający sygnały z czujników tablicy redukcyjnej Wymienione elementy powinny być oznaczone znakiem CE na zgodność z wymaganiami Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych jako kompletne urządzenia oraz zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych - wykonawca powinien potwierdzić to odpowiednimi dokumentami w ofercie. Układ połączeń zgodnie z PN-EN 7396-1 Systemy rurociągowe do gazów medycznych - Część I: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni. Zamawiający dodatkowo wymaga wykonania zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych istniejącej wnęki w pomieszczeniu stacji redukcji. Do przeprowadzenia wyceny, proponowana jest wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. WYMAGANIA ODNOŚNIE WYKONAWCY W związku z faktem, że źródło zasilania jest integralnym elementem systemu rurociągowego do gazu medycznego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy 93/42/EEC o wyrobach medycznych, poświadczających posiadanie właściwych zasobów i przygotowania merytorycznego: - ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2003+AC:2007 w zakresie Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni - certyfikat EC na Dyrektywę 93/42/EEC - wpis Instalacji szpitalnej gazów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. UWAGA!! Ponadto Zamawiający wymaga, aby montaż urządzeń stacji redukcji Wykonawca zrealizował własnymi siłami, bez zlecania dalszym Podwykonawcom Wykonawca zobowiązuje się wykonać niezbędne prace instalacyjne stacji rozprężnych tlenu medycznego i podtlenku azotu w terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za prawidłową pracę źródła zasilania, koszty związane z przeglądami, konserwacją i innymi czynnościami obsługowymi w okresie trwania umowy. Dostawa gazów medycznych (produktów leczniczych i wyrobów medycznych) oraz technicznych wraz z dzierżawą butli i transportem musi spełniać wymogi określone w poniższych aktach prawnych: W zakresie produktów leczniczych - Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001r., Nr 126 poz. 1381 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 1 października 2008r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz. U. z 2008 r., Nr 184, poz.1143), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 marca 2008r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu wstrzymywania i wycofywania z obrotu produktów leczniczych i wyrobów medycznych (Dz. U. 2008 r. Nr57, poz. 347), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r.w sprawie zgłaszania niespodziewanego ciężkiego niepożądanego działania produktu leczniczego (Dz. U.2004r., Nr104, poz.1107) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2003 r. w sprawie monitorowania bezpieczeństwa produktów leczniczych (Dz. U. 2003 r., Nr47, poz.405), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej Dz. U.2002r., Nr144, poz.1216) W zakresie wyrobów medycznych - Ustawą z dnia 20 maja 2010r. O wyrobach medycznych (Dz. U., 2010r., Nr107, poz. 679), - Dyrektywą 2007/47/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007r., - Normą EN ISO 134852003 Wyroby Medyczne systemy zarządzania jakością-wymagania, - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r.w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U.2004r Nr251, poz.2514), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 sierpnia 2004r.zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów formularzy zgłoszeniowych do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i do używania oraz sposobu przekazywania danych objętych formularzami zgłoszeniowymi (Dz. U.2004r Nr179 poz.1853), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu zgłaszania incydentów medycznych oraz dalszego postępowania po ich zgłoszeniu (Dz. U. 2004r., Nr125, poz. 1316.) W zakresie gazów technicznych - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23.12.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy produkcji i magazynowaniu gazów, napełnianiu zbiorników gazami oraz używania i magazynowania karbidu (Dz. U. z 2004r. Nr 7 poz.59). - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.07.2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. Nr 140 poz. 1171 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2 września 2003r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych (Dz. U. z 2003r. Nr 173 poz. 1679)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.18.00 - Azot ciekły 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji tj. w zakresie wytwarzania i obrotu produktami leczniczymi (tlen medyczny, podtlenek azotu med., mieszanina 50% O2-50%N2O) - Kopii aktualnego zezwolenia na wytwarzanie -GIF, - Kopii aktualnej koncesji, zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej- GIF
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - nie mniej niż 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem opisanemu przedmiotowi zamówienia, każda min. o wartości 50% brutto oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowodami do wykazu dostaw są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku dostaw nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 500 000,00zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1) oświadczenia Wykonawcy, że zapoznał się i dostosował do wymogów zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia: W zakresie produktów leczniczych - Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2001r., Nr 126 poz. 1381 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 1 października 2008r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz. U. z 2008 r., Nr 184, poz.1143), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 marca 2008r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu wstrzymywania i wycofywania z obrotu produktów leczniczych i wyrobów medycznych (Dz. U. 2008 r. Nr57, poz. 347), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r.w sprawie zgłaszania niespodziewanego ciężkiego niepożądanego działania produktu leczniczego (Dz. U.2004r., Nr104, poz.1107) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2003 r. w sprawie monitorowania bezpieczeństwa produktów leczniczych (Dz. U. 2003 r., Nr47, poz.405), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej Dz. U.2002r., Nr144, poz.1216) W zakresie wyrobów medycznych - Ustawą z dnia 20 maja 2010r. O wyrobach medycznych (Dz. U., 2010r., Nr107, poz. 679), - Dyrektywą 2007/47/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007r., - Normą EN ISO 134852003 Wyroby Medyczne systemy zarządzania jakością-wymagania, - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r.w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U.2004r Nr251, poz.2514), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 sierpnia 2004r.zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów formularzy zgłoszeniowych do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i do używania oraz sposobu przekazywania danych objętych formularzami zgłoszeniowymi (Dz. U.2004r Nr179 poz.1853), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu zgłaszania incydentów medycznych oraz dalszego postępowania po ich zgłoszeniu (Dz. U. 2004r., Nr125, poz. 1316.) W zakresie gazów technicznych - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23.12.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy produkcji i magazynowaniu gazów, napełnianiu zbiorników gazami oraz używania i magazynowania karbidu (Dz. U. z 2004r. Nr 7 poz.59). - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3.07.2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. Nr 140 poz. 1171 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2 września 2003r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych (Dz. U. z 2003r. Nr 173 poz. 1679). Oraz dokumentów: 2. w odniesieniu do tlenu medycznego, podtlenku azotu med. oraz mieszaniny 50% O2-50%N2O należy złożyć: a)Zezwolenie na wytwarzanie oferowanych produktów leczniczych -GIF, - dotyczy producentów b) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów leczniczych - Ministerstwo Zdrowia, c) Pozwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej-GIF d) Mieszanka 50%N2O/50%O2 - decyzja Europejskiej Agencji Leków o dopuszczeniu do obrotu 3. w odniesieniu do dwutlenku węgla med. należy złożyć: a) Certyfikat-Dwutlenek węgla med. -Dyrektywa 93/42/EEC b) Deklaracja zgodności 4. w odniesieniu do gazów technicznych (azot) należy złożyć: a) Kartę charakterystyki produktu 5. W związku z faktem, że źródło zasilania jest integralnym elementem systemu rurociągowego do gazu medycznego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy 93/42/EEC o wyrobach medycznych, poświadczających posiadanie właściwych zasobów i przygotowania merytorycznego do wykonania niniejszego systemu: a) ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485:2003+AC:2007 w zakresie Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni; b) certyfikat EC na Dyrektywę 93/42/EEC; c) wpis Instalacji szpitalnej gazów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) b) wypełniony opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 2 do SIWZ); c) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) potwierdzenie wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmiany osób przedstawionych do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji); b) Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków; c) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia); d) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia; e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 umowy w przypadku nie zamówienia całości przedmiotu umowy, obniżenia cen jednostkowych gazów medycznych i technicznych; f) zmiany terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych; g) zmiany o charakterze niezależnym od stron, których strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi; h) Zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej: powodujących obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów /zmiana po akceptacji przez Zamawiającego; i) Zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa Wszelkie zmiany umowy o zamówienie publiczne wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30 - 053 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30 - 053 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.