Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-04
Og³oszenie nr 581261-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.
Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard: Zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i bioodpadów w okresie od 1 stycznia do 12 maja 2021 r. z terenu miasta Bia³ogard.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard, krajowy numer identyfikacyjny
33092045200000, ul.
1-go Maja
18
,
78-200
Bia³ogard, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
(94) 3579 100, , e-mail
um.sekretariat@bialogard.info, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info/
Adres profilu nabywcy:
http://bip.bialogard.info/
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.bialogard.info/index.php?id=193596
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.bialogard.info/index.php?id=193596
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
Urz±d Miasta Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Bia³ogard
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i bioodpadów w okresie od 1 stycznia do 12 maja 2021 r. z terenu miasta Bia³ogard.
Numer referencyjny:
IZP.271.1.10.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug publicznych w zakresie gospodarki odpadami poprzez zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczonych do instalacji Wykonawcy w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 12 maja 2021 r. przez Odbiorcê odpadów, z którym Miasto Bia³ogard zawrze umowê na odbiór odpadów w 2021 r. 2.2 Przedmiotem zamówienia objête s± odpady o kodach: 2.2.1 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o szacowanej masie oko³o 1910 Mg. 2.2.2 20 02 01 - bioodpady o szacowanej masie oko³o 165 Mg. 2.3 Wykonawca zobowi±zany jest do zagospodarowania odpadów, o których mowa: 2.3.1 w pkt 2.2.1 poprzez poddanie ich procesowi przetwarzania i odzysku R-12 w instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, 2.3.2 w pkt 2.2.2 poprzez poddanie ich procesowi przetwarzania i odzysku R-3 w kompostowni - instalacji biologicznego przetwarzania. 2.4 Warunki przyjêcia odpadów do zagospodarowania: 2.4.1 Odpady, które Wykonawca bêdzie przyjmowa³ do zagospodarowania bêd± dostarczone przez wskazanego przez Zamawiaj±cego przedsiêbiorcê, z którym Miasto Bia³ogard zawrze umowê na odbiór odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu miasta Bia³ogard, objêtych miejskim systemem gospodarowania odpadami na rok 2021 i transport odpadów niesegregowanych o kodzie 20 03 01 oraz bioodpadów o kodzie 20 02 01 w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 12 maja 2021 r. do instalacji Wykonawcy, zwanego dalej "Odbiorcê odpadów". 2.4.2 Odpady bêd± dostarczane w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 12 maja 2021 r. 2.4.3 Wszystkie dostarczone odpady bêd± podlega³y obowi±zku wa¿enia. 2.5 Sposób ¶wiadczenia us³ug: 2.5.1 W przypadku przetwarzania niesegregowanych odpadów komunalnych i bioodpadów Wykonawca powinien posiadaæ status instalacji komunalnej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku gminach dla: instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegaj±cych biodegradacji. 2.5.2 Wykonawca przez ca³y okres trwania umowy bêdzie posiada³ wszystkie aktualne decyzje, zezwolenia i pozwolenia wymagane przepisami prawa do nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy. 2.5.3 Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzania raportów miesiêcznych sporz±dzonych na ostatni dzieñ miesi±ca z realizacji us³ug objêtych przedmiotem niniejszej umowy, zawieraj±cych informacje o: a) ilo¶ci przyjêtych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych [Mg], b) ilo¶ci przyjêtych bioodpadów [Mg], c) sposobach zagospodarowania przyjêtych odpadów; Raport za miesi±c maj zostanie sporz±dzony na ostatni dzieñ obejmuj±cy zamówienie - 12 maja 2021 r. 2.5.4 Miesiêczne raporty Wykonawca bêdzie przekazywa³ Zamawiaj±cemu w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca - za miesi±c poprzedni, a za miesi±c maj do dnia 21 maja 2021 r. 2.5.5 Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu, na jego ¿±danie, dodatkowe dokumenty i informacje zwi±zane z realizacj± us³ugi w terminie 3 dni roboczych od otrzymania wezwania lub w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnionym z Zamawiaj±cym terminie, jednak nie d³u¿szym ni¿ 14 dni roboczych. 2.5.6 Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia dokumentów sporz±dzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 2.5.7 Wskazane szacunkowe ilo¶ci odpadów komunalnych, stanowi± przewidywan± masê odebranych odpadów na podstawie wykazanych w sprawozdaniach i innych dokumentach przekazanych przez Odbiorcê odpadów do ich zagospodarowania. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci przekazywanych odpadów w stosunku do wskazanych ilo¶ci. Wykonawca zobowi±zany bêdzie w takiej sytuacji do zagospodarowania wiêkszej ilo¶ci odpadów danego rodzaju po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie. 2.5.8 W przypadku gdy instalacja komunalna Wykonawcy nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów z terenu miasta Bia³ogard, Wykonawca bêdzie musia³ wskazaæ inn± instalacjê komunaln±, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie w jakim przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczno¶ci transportu odpadów do innej instalacji na odleg³o¶æ od miasta Bia³ogard wiêksz± ni¿ odleg³o¶æ instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje ró¿nicê w kosztach wynikaj±c± z konieczno¶ci transportu odpadów komunalnych na wiêksz± odleg³o¶æ. 2.5.9 Wykonawca powiadomi Odbiorcê odpadów o braku mo¿liwo¶ci przyjêcia odpadów na instalacjê komunaln±, a tak¿e wska¿e temu podmiotowi inn± instalacjê komunaln± oraz dni i godziny przyjmowania przez ni± odpadów, najpó¼niej w pierwszym dniu okresu, w którym nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów. 2.5.10 Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikaj±cych z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistnia³ych zdarzeñ, ograniczeñ, przestojów. 2.5.11 Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu do wiadomo¶ci regulaminu ¶wiadczenia us³ugi w zakresie przyjmowania i zagospodarowania odpadów, w którym okre¶li zasady korzystania z us³ugi przez Odbiorcê odpadów w imieniu Zamawiaj±cego. 2.5.12 Wykonawca wyznaczy koordynatora umowy, z którym Zamawiaj±cy bêdzie móg³ siê bezpo¶rednio kontaktowaæ; koordynator bêdzie odpowiada³ za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy. 2.5.13 Wykonawca przygotuje i wska¿e Odbiorcy odpadów odpowiednie miejsce przeznaczone do wy³adowania odpadów. 2.5.14 Wykonawca zabezpieczy mo¿liwo¶ci dojazdu przez pojazd Odbiorcy odpadów do wskazanego miejsca wy³adowania odpadów. 2.5.15 Wykonawca zapewni sprawy system wa¿enia dostarczonych odpadów. 2.5.16 Wykonawca zobowi±zany jest do wa¿enia odrêbnie dla ka¿dej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów, ka¿dorazowo na legalizowanej wadze i potwierdzania wa¿enia poprzez wystawienie kwitu wagowego. 2.5.17 Wykonawca zapewni dezynfekcjê kó³ pojazdów opuszczaj±cych instalacjê. 2.5.18 Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z zasadami wiedzy fachowej oraz z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci. 2.6 Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿a³o: 2.6.1 przyjmowanie dostarczonych odpadów przez Odbiorcê odpadów w ka¿dy dzieñ roboczy w godzinach od 7.00 do 16.00 oraz w soboty od 7.00 do 14.00, 2.6.2 dokumentowanie dostawy odpadów; ka¿dy wjazd bêdzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawieraj±cym datê przywozu, rodzaj, kod i wagê odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne Odbiorcy odpadów. Kopiê w/w dokumentu otrzymuje kierowca Odbiorcy odpadów podczas dostawy ka¿dej partii odpadów. Zamawiaj±cy otrzymuje miesiêczny raport sporz±dzonym na ostatni dzieñ miesi±ca, a za miesi±c maj na dzieñ 12 maja 2021 r. - ostatni dzieñ zamówienia, z zestawieniem ilo¶ci przyjêtych do zagospodarowania odpadów zawieraj±cym w szczególno¶ci kody przyjêtych odpadów, ilo¶æ i sposób ich zagospodarowania, 2.6.3 przekazanie Zamawiaj±cemu wszystkich wymaganych sprawozdañ okre¶lonych obowi±zuj±cymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tych¿e przepisach, 2.6.4 posiadanie wszystkich aktualnych decyzji, zezwoleñ i pozwoleñ wymaganych przepisami prawa do nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy, 2.6.5 przed³o¿enie Zamawiaj±cemu do wiadomo¶ci regulaminu ¶wiadczenia us³ugi w zakresie przyjmowania i zagospodarowania odpadów, w którym okre¶li zasady korzystania z us³ugi przez Odbiorcê odpadów w imieniu Zamawiaj±cego, 2.6.6 wyznaczenie koordynatora umowy, z którym Zamawiaj±cy bêdzie móg³ siê bezpo¶rednio kontaktowaæ; koordynator bêdzie odpowiada³ za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy, 2.6.7 przygotowanie i wskazanie Odbiorcy odpadów odpowiedniego miejsca przeznaczonego do wy³adowania odpadów, 2.6.8 zabezpieczenie mo¿liwo¶ci dojazdu przez pojazd Odbiorcy odpadów do wskazanego miejsca wy³adowania odpadów, 2.6.9 zapewnienie sprawnego systemu wa¿enia dostarczonych odpadów, 2.6.10 wa¿enie odrêbnie dla ka¿dego rodzaju odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów, ka¿dorazowo na legalizowanej wadze i potwierdzania wa¿enia poprzez wystawienie kwitu wagowego; 2.6.11 zapewnienie dezynfekcji kó³ pojazdów opuszczaj±cych instalacjê. 2.6.12 w przypadku gdy instalacja komunalna Wykonawcy nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów z terenu miasta Bia³ogard, Wykonawca bêdzie musia³ wskazaæ inn± instalacjê komunaln±, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczno¶ci transportu odpadów do innej instalacji na odleg³o¶æ od Miasta Bia³ogard wiêksz± ni¿ odleg³o¶æ instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje ró¿nicê w kosztach wynikaj±c± z konieczno¶ci transportu odpadów komunalnych na wiêksz± odleg³o¶æ; 2.6.13 Wykonawca powiadomi Odbiorcê odpadów o braku mo¿liwo¶ci przyjêcia odpadów na instalacjê komunaln±, a tak¿e wska¿e temu podmiotowi inn± instalacjê komunaln± oraz dni i godziny przyjmowania przez ni± odpadów, najpó¼niej w pierwszym dniu okresu, w którym nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów. 2.6.14 Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikaj±cych z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistnia³ych zdarzeñ, ograniczeñ, przestojów. 2.6.15 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.) wszystkich osób, które bêd± wykonywa³y czynno¶ci w zakresie gospodarowania odpadami, w szczególno¶ci nadzoruj±cych technologiê przetwarzania odpadów. 2.6.16 Wykonawca w dniu podpisania umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu wykaz osób, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci okre¶lone w ust. 5 wraz z o¶wiadczeniem, ¿e te osoby s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 2.6.17 Wykonawca zobowi±zany jest ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, przed³o¿yæ do wgl±du zanonimizowane (pozbawione danych osobowych pracowników) kopie umów o pracê zawartych przez Wykonawcê z pracownikami ¶wiadcz±cymi pracê. w tym co najmniej dwoma pracownikami posiadaj±cymi ¶wiadectwo stwierdzaj±ce kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, w tym pracownikiem nadzoruj±cym wykonanie zamówienia w sposób zgodny z przepisami ochrony ¶rodowiska oraz pracownikiem z 5- letnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu technologii przetwarzania odpadów. 2.6.18 Za niedope³nienie wymogu, o którym mowa w ust. 5, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umowna w wysoko¶ci stanowi±cej iloczyn kwoty 2 000 z³ i liczby miesiêcy w okresie realizacji umowy, w których nie dope³niono przedmiotowego wymogu - za ka¿de zdarzenie.
II.5) G³ówny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90530000-1 |
90500000-2 |
90510000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01 lub zakoñczenia: 2021-05-12
II.9) Informacje dodatkowe: 3.1 Termin rozpoczêcia zamówienia - 1 stycznia 2021 r. 3.2 Termin zakoñczenia zamówienia - 12 maja 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wszelkie decyzje i pozwolenia wymagane przez przepisy prawa do nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia: pozwolenie zintegrowane o którym mów art. 201 Prawa Ochrony ¦rodowiska wydane zgodnie z postanowieniami art. 378 ust.1 Prawa Ochrony ¦rodowiska przez organ w³a¶ciwy do wydania pozwolenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 800.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
4.2.3.1 Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek zosta³ spe³niony, w przypadku wykazania przez Wykonawcê statusu instalacji komunalnej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku gminach dla: instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegaj±cych biodegradacji (kompostownia), która znajduje siê w wykazie instalacji komunalnych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego.
4.2.3.2 Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej dwoma pracownikami z 5- letnim do¶wiadczeniem w zakresie gospodarki odpadami.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 4. o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), wed³ug za³±cznika nr 6 do SIWZ; 5.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 5.1nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug za³±cznika nr 7 do SIWZ;
2. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wed³ug za³±cznika nr 8 do SIWZ;
3. o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wed³ug za³±cznika nr 9 do SIWZ;
4. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
5. pozwolenia zintegrowanego, o którym mowa w art. 201 ustawy Prawo Ochrony ¦rodowiska (Dz.U. z 2019 r. poz. 1396 z pó¼n. zm.), wydanego zgodnie z postanowieniami art. 378 ust. 1 ustawy Prawo Ochrony ¦rodowiska przez organ w³a¶ciwy do wydania pozwolenia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy). 2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ (je¿eli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wp³aty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ w wysoko¶ci 20.000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100 z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Koszt eksploatacji zamówienia zwi±zany z dojazdem do instalacji Wykonawcy (odleg³o¶æ siedziby Zamawiaj±cego od instalacji Wykonawcy) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy, w tym co do wynagrodzenia i terminu, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 2) wyst±pienia konieczno¶ci zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, b) konieczno¶ci± wprowadzenia zmian do opisu zamówienia w zakresie wykonania prac niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji umowy, c) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), d) konieczno¶ci± odst±pienia przez Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie za³adunku, wywozu oraz zagospodarowania nieczysto¶ci sta³ych z Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawarto¶ci piaskowników i ustabilizowanych osadów ¶ciekowych z oczyszczalni ¶cieków "Centralna" w Retkowie
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcê z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podzia³em na 4 czê¶ci" - nr postêpowania 119/25
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
- Przejêcie i wykonanie obowi±zku Uzdrowiska Krynica-¯egiestów S.A. w zakresie zapewnienia recyklingu odpadów opakowaniowych oraz prowadzenia publicznych kampanii edukacyjnych
- RSK.271.1.2025: Odbiór, transport i zagospodarowaniu sta³ych odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.