eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Dostawa ³adowarki ko³owej"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-03



Og³oszenie nr 581151-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Agencja Komunalna Sp. z o.o.: "Dostawa ³adowarki ko³owej"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
- zadanie realizowane w ramach projektu pn. "Budowa instalacji stabilizacji tlenowej odpadów ulegaj±cych biodegradacji w technologii reaktorów betonowych na terenie Zak³adu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach" - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 - 2020, O¶ Priorytetowa 5 ochrona ¦rodowiska, Dzia³anie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddzia³anie 5.2.2 Gospodarka odpadami - SPR

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000, ul. ul. Ko¶cielna  7 , 32-620  Brzeszcze, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 322 111 247, e-mail ak@ak.brzeszcze.pl, faks 322 111 543.
Adres strony internetowej (URL): www.ak.brzeszcze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka ze 100% udzia³em Gminy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.ak.brzeszcze.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ak.brzeszcze.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³adane s± w formie pisemnej, zgodnie z zapisami siwz.
Adres:
Agencja Komunalna Sp z o.o. ul. Ko¶cielna 7 32-620 Brzeszcze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Dostawa ³adowarki ko³owej"
Numer referencyjny: 02/ZP/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art. 2 pkt 2 uPzp) fabrycznie nowej (rok produkcji przedmiotu zamówienia co najmniej 2017) ³adowarki ko³owej. Nazwa zadania: Dostawa ³adowarki ko³owej. 4. Opis urz±dzenia ³±cznie z parametrami technicznymi: 1) Nowa fabrycznie ³adowarka ko³owa, Rok produkcji minimum 2017 2) Przebieg - fabrycznie nowa, przebieg minimalny, wynikaj±cy z procesu produkcji i magazynowania maszyny max 100 h 3) Silnik 6 cylindrowy wysokoprê¿ny z turbodo³adowaniem o pojemno¶ci min. 7 l do max 8 l 4) silnik zgodny z europejskim standardem emisji spalin min. Stage IV/Tier 4 Final 5) silnik w technologii bez filtra cz±stek sta³ych DPF 6) silnik z systemem AdBlue 7) Moc silnika w przedziale 240KM-270KM 8) 2 pompy wielot³oczkowe o minimalnym przep³ywie 2 x 150 l/min 9) ci¶nienie uk³adu hydraulicznego nie mniej ni¿ 220 bar 10) Cztery ko³a równe. Opony pe³ne w rozmiarze 23,5x25. Opony z podwójnym systemem otworów w celu zapewnienia amortyzacji. 11) Osie przystosowane do opon pe³nych z ogranicznikiem prêdko¶ci do max 22 km/h 12) Automatyczna blokada przedniej osi w 100% 13) Przek³adnia hydrokinetyczna 14) Hamulce robocze: hydrauliczne wielotarczowe, zanurzone w oleju, dzia³aj±ce na wszystkie ko³a 15) Hamulec postojowy: tarczowy dzia³aj±cy na wa³ wyj¶ciowy skrzyni biegów. Hamulec za³±czony elektrycznie za pomoc± jednego przycisku. 16) Uk³ad skrêtu z ram± przegubow±. Minimalny k±t skrêtu 40 stopni. 17) Wewnêtrzny promieñ skrêtu nie wiêcej ni¿ 3199 mm 18) Regulowany fotel operatora z pasem bezpieczeñstwa. Fotel podgrzewany. 19) Kabina klimatyzowana 20) Kabina spe³niaj±ca normy ROPS/FOPS 21) Ha³as w kabinie nie powinien przekraczaæ 68 dB 22) Regulowana kolumna kierownicy w dwóch p³aszczyznach z pamiêci± po³o¿enia 23) Waga maszyny z pe³nymi oponami w przedziale 21 000 kg-25 000 kg, opony pe³ne 24) Max wysoko¶æ ca³kowita maszyny bez o¶wietlenia ostrzegawczego - max 3600 mm 25) Max szeroko¶æ ca³kowita maszyny - max 2700 mm 26) Rozstaw osi - max 3300 mm 27) Kinematyka ramion typu Z-bar 28) Statyczne obci±¿enie destabilizuj±ce przy pe³nym skrêcie min. 16 000 kg. 29) Pe³ne o¶wietlenie drogowe 30) D¼wiêkowy sygna³ biegu wstecznego 31) Pomarañczowe ¶wiat³o ostrzegawcze "kogut" 32) System amortyzacji ramienia ³adowarkowego 33) Minimalny moment obrotowy silnika min 1100 Nm uzyskiwany przy obrotach silnika w zakresie min 1100- 1700 obr/min. 34) Automatyczna blokada przedniego mostu w 100% 35) 4 biegi do przodu i min. trzy biegi do ty³u 36) Dwie dodatkowe linie hydrauliczne na ramieniu ³adowarkowym do osprzêtu dodatkowego sterowane proporcjonalnie z joysticka. 37) Pakiet ch³odnic zabezpieczony przed korozj± z pokryciem epoksydowym. Ch³odnice pakietu ch³odz±cego nachodz±ce na siebie umieszczone w tylnej czê¶ci maszyny z mo¿liwo¶ci± uchylania zewnêtrznych ch³odnic w celu czyszczenia sprê¿onym powietrzem. 38) ¦wiat³a robocze w technologii LED. 4 ¶wiat³a z przodu pod dachem, 4 ¶wiat³a z ty³u pod dachem, 2 ¶wiat³a na tylnym grillu. ¦wiat³a stroboskopowe w³±czaj±ce siê podczas cofania maszyn± 39) Krata ochronna szyby przedniej 40) Dodatkowa ciê¿ka przeciwwaga (waga w zakresie 600-1000 kg) 41) Pe³ne os³ony podwozia 42) Os³ony ochronne kratowe ¶wiate³ przednich i tylnych 43) Tylne ¶wiat³a zag³êbione w przeciwwadze 44) Elektryczne lusterka podgrzewane 45) Rewers wentylatora. Hydrauliczny wentylator odchylany w celu przedmuchania ch³odnicy sprê¿onym powietrzem. 46) Instalacja elektryczna do przyczepy ( 24V) 47) Wszystkie funkcje sterowane jednym joystickiem. Funkcje sterowania dodatkowymi liniami hydraulicznymi równie¿ z joysticka. 48) Startowa diagnostyka maszyny podczas uruchamiania silnika, kontroluj±ca automatycznie poziom oleju silnikowego bez konieczno¶ci wysiadania operatora z kabiny. Wizualny system diagnostyczny 49) Pojemno¶æ zbiornika paliwa min. 300 litrów. 50) Uk³ad centralnego smarowania maszyny, rozumiany jako nieprogresywny uk³ad centralnego smarowania na smar sta³y z elektronicznym sterowaniem i rejestracj± pracy systemu - zmiana czêstotliwo¶ci smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach (co najmniej z informacj± o min. stanie smaru w zasobniku, system alarmowy, brak ci¶nienia - przerwana linia g³ówna smarowania). 51) Porêcze w tylnej czê¶ci maszyny na tylnych b³otnikach zabezpieczaj±ce operatora przed upadkiem podczas codziennych inspekcji punktów kontrolnych 52) Wysoko¶æ do sworznia obrotu ³y¿ki min 4100 mm. 53) Elektrycznie podnoszona pokrywa silnika. Pokrywa silnika jednoczê¶ciowa. 54) Funkcja inteligentnego sprzêg³a. Roz³±czanie sprzêg³a w zale¿no¶ci od stopnia wci¶niêcia hamulca. 55) Blokada funkcji sterowania. 56) Uk³ad poziomowania ³y¿ki 57) Szybkoz³±cze hydrauliczne 58) Zawiasy drzwi wej¶ciowych do maszyny umiejscowione na przednim s³upku kabiny umo¿liwiaj±ce otwieranie ich w kierunku czo³a maszyny 59) Kamera cofania umiejscowiona w górnym prawym rogu kabiny 60) Suchy filtr do pracy w du¿ym zapyleniu 61) Przesuwne okno lewe i prawe w kabinie operatora 62) Fabryczny system telemetryczny monitoruj±cy pracê maszyny. 63) £y¿ka ³adowarkowa o pojemno¶ci 3,5 m3 z górn± klap± dociskow± sterowan± hydraulicznie i lemieszem 64) Deklaracja zgodno¶ci CE - certyfikat CE 65) Dokumentacja Techniczno - Ruchowa w jêzyku Polskim

II.5) G³ówny kod CPV: 34144710-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
43250000-0
43261100-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin dostawy do 6 tygodni od daty podpisania umowy na adres Brzeszcze, ul. Graniczna 48 (dostawa do miejsca odbioru, próbny rozruch, szkolenie operatorów, podpisanie protoko³u odbioru).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje siê wymagañ w zakresie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje siê wymagañ w zakresie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Celem wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawê ³adowarki za kwotê brutto minimum 500 000,00 z³. Dla potwierdzenia prawdziwo¶ci danych zawartych w wykazie wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie lub wykonywanie dostawy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Brak podstaw wykluczenia: a) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy wykonawca b) O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. (Za³±cznik nr 3 do siwz) c) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. d) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w siwz, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 700 ze zm.). W zwi±zku z powy¿szym, w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w lit. a), tj. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, Zamawiaj±cy odszuka wykonawcê (przedsiêbiorcê) w bezp³atnej i ogólnodostêpnej bazie danych, tj. Krajowym Rejestrze S±dowym lub w Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym, wykorzystuj±c w tym celu wyszukiwarkê dostêpn± na w³a¶ciwych stronach internetowych (KRS: https://ems.ms.govm.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?tt:lbtt, CEIDG: https://prod.ceidg.govm.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx). e) W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. f) W zwi±zku z powy¿szym wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowi±zani s± wskazaæ w ofercie adresy internetowe ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych w³a¶ciwe dokumentom, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 ppkt 2 lit. a). g) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów. 4. Wymagania dotycz±ce dokumentów sk³adanych przez podmioty zagraniczne: 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wa¿no¶æ dokumentów zgodnie z ppkt 1 lit. a). 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dostaw zgodnie z opisem warunku udzia³u w postêpowaniu zawartym w pkt V siwz, wg za³. nr 4 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Do oferty nale¿y do³±czyæ opis oferowanego urz±dzenia - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do siwz - Specyfikacja Techniczna £adowarki.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wype³niony formularz ofertowy - wed³ug za³. nr 1 do siwz, 2) O¶wiadczenia wymagane w siwz do z³o¿enia wraz z ofert±, 3) Dowód wp³aty wadium. 4) Postuluje siê przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (za³. nr 5 do siwz) - nieobowi±zkowo. 5) Wype³niony szczegó³owy opis techniczny ³adowarki - wed³ug za³. 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Ka¿da oferta zamówienia musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) w formie okre¶lonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Szczegó³owe informacje na temat wadium zawarte s± w rozdziale X siwz.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy okre¶lony w umowie co do zasady jest to¿samy z zobowi±zaniami wykonawcy okre¶lonymi w ofercie oraz okre¶leniem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz. Je¶li ustawa nie stanowi inaczej, w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia umowa podlega uniewa¿nieniu. 2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmiany zawartej umowy oraz okre¶la warunki takiej zmiany w przypadku: 1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upowa¿nia wykonawcê do zmiany tre¶ci umowy o uwzglêdnienie nowej stawki podatku VAT w p³atno¶ciach. 2) zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego, 3) gdy wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, zastêpuje nowy wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; 4) zamawiaj±cy przejmuje zobowi±zania wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianê podmiotowo¶ci wykonawcy; 5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust.1e uPzp; 6) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie (w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy), a pierwotny charakter umowy nie ulega zmianie. 7) Zmiana zaoferowanego sprzêtu na sprzêt o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzêtu. Wymagane jest o¶wiadczenie producenta i wy³±czna zgoda Zamawiaj±cego, 8) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3. Zmiana umowy musi zostaæ dokonana nie inaczej ni¿ w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych np.: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.); 2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 5. W przypadku nie mo¿no¶ci dokonania zmian zgodnie z zapisami niniejszego punktu lub w przypadku wprowadzenia tych zmian w sposób niedozwolony ustaw±, zastosowanie znajduj± przepisy art. 144 ust. 2 i 3 uPzp. Uprawnienia zamawiaj±cego odno¶nie odst±pienia od umowy i rozwi±zania umowy: 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. Wykonawca mo¿e wówczas ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, je¿eli okre¶lona czê¶æ umowy ju¿ zosta³a wykonana. 2. Zamawiaj±cy mo¿e rozwi±zaæ umowê, je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiana umowy zosta³a dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy; 2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1; 3) Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e pañstwo polskie uchybi³o zobowi±zaniom, które ci±¿± na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. W ka¿dym z wymienionych wy¿ej przypadków wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy, je¿eli okre¶lona czê¶æ umowy ju¿ zosta³a wykonana.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Informacje zwi±zane z tajemnic± przedsiêbiorstwa znajduj± siê w rozdziale XX siwz.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-11, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1; dalej "RODO"), informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Komunalna Sp. z o.o., ul. Ko¶cielna 7, 32 -620 Brzeszcze, 2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, mo¿na siê z nim kontaktowaæ poprzez e-mail: kinga@informatics.jaworzno.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nr 02/ZP/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.