Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Krosno Odrzańskie: Przetrag nieograniczony
Numer ogłoszenia: 58102 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830313, faks 068 3830320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-pupkrosnoodrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetrag nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla osób bezrobotnych (max do 50 osób) z zakresu : Prawo jazdy kat. C finansowanego ze środków Fundusz Pracy o wartości szacunkowej poniżej 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych szkoleń , 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) przeprowadzili w ciągu ostatnich trzech latach szkolenia o podobnym charakterze i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 3) formularz ofertowy zawierający preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 4) dokument potwierdzający tytuł prawny do placu manewrowego oraz do lokalu, w którym odbywać się będą zajęcia teoretyczne , 5) program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób sprawdzania efektów szkolenia; informację nt. wykorzystania standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) - z podaniem kodu jednostki modułowej. 6) wykaz osób i podmiotów , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych, do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 7) listę wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług szkolenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz liczby przeszkolonych osób - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 8) harmonogram zajęć szkolenia z określeniem ilości dni przeprowadzonych zajęć - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ , 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 10) zobowiązanie do podpisania umowy bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 11) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 i o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9 do SIWZ , 12) wykaz osób upoważnionych przez Wykonawcę do składania oświadczeń - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ , 13) kserokopie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy z oświadczeniem o przedłużeniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2009, 14) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzaniu egzaminu wewnętrznego z części teoretycznej i praktycznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 11 i 13 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - doświadczenia kadry dydaktycznej - 30
- 3 - sposób prowadzenia efektów szkolenia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-pupkrosnoodrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piastów 10B Krosno Odrzańskie w sekretariacie pokój nr 121( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





