Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Zielona Góra: Magazynek Chemiczny
Numer ogłoszenia: 58044 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3265352, fax 068 3267096.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Magazynek Chemiczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania i przebudowa istniejących pomieszczeń gospodarczych na magazyn środków ochrony roślin i nawozów na terenie szkółki leśnej w m. Ochla na działce 957/1. Projektowane zmiany nie wprowadzają zmian w kubaturze istniejącego obiektu. Z uwagi na wymogi techniczne wprowadza się następujące elementy w zagospodarowaniu terenu: - wykonanie szamba wraz z podłączeniami, - wykonanie przyłączy wody do budynku z istniejących rurociągów miedzyobiektowych, - wykonanie utwardzenia terenu - dojazd do obiektu z istniejących dróg wewnętrznych. Zgodnie z projektem budowlanym (str. 13) ogólny wykaz prac budowlanych obejmuje: - przeniesienie istniejącego słupa stalowego, - wykonanie instalacji pod posadzką i podłączenie do projektowanego zbiornika, - wykonanie ścianek działowych, - instalacje wewnętrzne, - wykonanie posadzki, sufitu, tynki itp., - montaż stolarki i ślusarki, - montaż urządzeń technicznych, - prace wykończeniowe wewnętrzne, - utwardzenie terenu. Roboty budowlane będą wykonywane metodą tradycyjną. Szczegółowy wykaz prac do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - szczegółową specyfikację techniczną, - przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem to znaczy z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 2030 0045 1110 0000 0104 9580 z dopiskiem Wadium na magazyn chemiczny. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia takiej funkcji. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający posiadanie środków finansowych w minimalnej wysokości 35 000,00 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na taką kwotę, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca ma udokumentować posiadanie lub dysponowanie łącznie kwotą minimum 35 000,00 PLN. e) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 70 000,00 PLN. f) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. g) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - oświadczenie wg Załącznika nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną, formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubiegania się o wykonanie zadania przez konsorcjum). d) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (zał. nr 4). e) Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). f) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę minimum 35 000,00 PLN (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 70 000,00 PLN. j) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 12 SIWZ. k) Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655) oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2. ustawy. l) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31; 65-950 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Nadleśnictwa Zielona Góra - pokój nr 1 lub listownie na adres: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe - własne
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa amunicji na potrzeby Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wielkopolskim
- Budowa ulicy Przylep- Źródlana w Zielonej Górze w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra.
- Sukcesywna dostawa nabiału w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa usługa serwisowania, przeglądów i napraw mobilnego aparatu RTG, typ uDR370i
- LA.261.26.2025 Sukcesywne dostawy gazów medycznych z dzierżawą butli
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.