eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi sportowo-rekreacyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Rzeszów: Usługi sportowo-rekreacyjne
Numer ogłoszenia: 58036 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35368 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sportowo-rekreacyjne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (zwanych także dalej programem) polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. F. Chopina w Rzeszowie, członków ich rodzin:osób towarzyszących- mąż,żona,dzieci, przez okres 3 miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę, z którym podpisano umowę kart imiennych uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego, z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wykonawca w ramach świadczonych usług winien umożliwić pracownikom, członkom ich rodzin, nielimitowany dostęp do wyznaczonych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze na terenie kraju, w szczególności w Rzeszowie i miejscowościach znajdujących się w okolicy, za okazaniem kart imiennych. Wykonawca składający ofertę musi posiadać nielimitowany dostęp do świadczenia usług obejmujących między innymi: basen, aqua aerobik, zajęcia fitness, taniec, siłownia, sauna, spinning, squash, indoor cycling, sztuki walki, joga. Wykonawca winien w ramach świadczonych usług umożliwić nielimitowany dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych dla dzieci pracowników do lat 15. Wykonawca w ramach umowy umożliwi dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów winna być zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy, z którym podpisana będzie umowa. Wykonawca winien na bieżąco aktualizować stronę internetową, na której dostępna jest lista obiektów świadczących usługi, które winny obejmować między innymi: basen, aqua aerobik, zajęcia fitness, taniec, siłownia, sauna, spinning, squash, indoor cycling, sztuki walki, joga. Wykonawca winien posiadać jak najszerszy dostęp w Polsce do świadczonych usług z zakresu sportu i rekreacji. Zakup usług dla pracowników powinien odbywać się w postaci kart imiennych uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego, które wystawi wykonawca wygrywający przetarg i dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni, licząc od daty podpisania umowy. Imienny wykaz uczestników programu zostanie przekazany przez Zamawiającego w formie pisemnej , w terminie 1 dnia od zawarcia umowy. Pozostałe wymagania stawiane wykonawcy: Istotny jest nielimitowany, dostęp do danych usług przez 7 dni w tygodniu. Wymagana jest odpowiednia jakość usługi świadczonej w danym obiekcie, poprzez zapewnienie: a) dostępności do usługi, b) obowiązkowego zaplecza technicznego (szatnia, prysznic), c) odpowiedniej kadry instruktorskiej, posiadającej kwalifikacje niezbędne do realizacji programu nauczania w zakresie świadczonej usługi. Abonamenty sportowe oferowane przez Wykonawcę muszą mieć charakter OPEN, przez co należy rozumieć brak jakichkolwiek ograniczeń w korzystaniu z obiektów sportowych przez 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany ośrodek, wynikających z obowiązujących w ośrodku godzin pracy, regulaminów i grafików. Zamawiający oświadcza, że : a) wszystkie zgłoszone pisemnie osoby z imienia i nazwiska pozostają pracownikami Zamawiającego, członkami ich rodzin-osobami towarzyszącymi; b) wysokość dopłaty dla każdej osoby korzystającej z programu wynosić będzie od 60 do 80 % zgodnie z regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. c) liczba zatrudnionych na podstawie umów o pracę w pełnym wymiarze godzin będzie wynosić co najmniej 60% wszystkich zgłoszonych osób z imienia i nazwiska. Karty imienne winny być kartami pełnymi dla dorosłych, w tym dzieci powyżej 15-go roku życia co oznacza, że w ramach tej karty będą korzystać z różnego rodzaju zajęć sportowych w tym z basenu, natomiast dzieci do 15-go roku życia winny otrzymać karty imienne tylko na korzystanie z basenu. Szacunkowe zapotrzebowanie na przedmiotowe usługi przedstawia się następująco: 1.Karty imienne dla dorosłych, w tym dzieci powyżej 15 lat szt.372; 2.Karty imienne na korzystanie z basenu dla dzieci do 15 lat szt.27. Ceny jednostkowe brutto zaoferowanych przedmiotów zamówienia nie mogą się zmieniać w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:alternatywnych, równoważnych. Kat.: CPC: 26 (Załącznik VII do Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Sygnatura sprawy nadana przez Zamawiającego: WSS.XII.252/Z/15/12, Postępowanie nr 7, IS.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68825,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80955,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148068,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.