eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi żylnej, systemu do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą aparatu do OB i 2 wirówek laboratoryjnych oraz innego drobnego sprzętu laboratoryjnego na okres 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Bydgoszcz: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi żylnej, systemu do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą aparatu do OB i 2 wirówek laboratoryjnych oraz innego drobnego sprzętu laboratoryjnego na okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 58028 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi żylnej, systemu do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą aparatu do OB i 2 wirówek laboratoryjnych oraz innego drobnego sprzętu laboratoryjnego na okres 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi żylnej, systemu do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą aparatu do OB i 2 wirówek laboratoryjnych oraz innego drobnego sprzętu laboratoryjnego na okres 12 miesięcy. Grupa I - Zamknięty system do pobierania krwi żylnej, system do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą 2 wirówek laboratoryjnych Grupa II-Dzierżawa automatycznego aparatu do pomiaru OB przy założeniu wykonania 20000 testów / 1 rok Grupa III-Nakłuwacze Grupa IV-Kapilary do badań z zakresu równowagi kwasowo-zasadowej, zatyczki i mieszadełka Grupa V - Pojemniki na mocz Grupa VI- Probówki z korkiem do PMR Grupa VII -Probówki do wirowania moczu Grupa VIII -Kamery FAST-READ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił, łącznie dla wszystkich grup na kwotę 4.398,- zł. Dopuszcza się częściowe wniesienie wadium na poszczególne grupy: grupa 1 - 3.600,00 zł grupa 2 - 400,00 zł grupa 3 - 81,00 zł grupa 4 - 65,00 zł grupa 5 - 86,00 zł grupa 6 - 8,00 zł grupa 7 - 43,00 zł grupa 8 - 115,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia b)Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. c)Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczyli następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz605); f)aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowany przedmiot zamówienia - aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). h)Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia jest zobowiązany do załączenia do oferty katalogi lub część katalogu lub prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). 2.Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólna ofertę 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2.2.W przypadku o którym mowa w pkt. 2.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3.Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 2.4.W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a)dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a, b, c, d, e, f wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)wspólny formularz ofertowy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. g, h podpisane przez ustanowionego pełnomocnika; c)informację na temat zakresu uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zamówienia publicznego. 2.5. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. 3. Wymagane oświadczenia: a.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b.oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. biziel. pl oraz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki)Cena SIWZ 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: NZZ/07/D/08 Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski parter - koło bufetu w dniu 28.03.2008 roku o godzinie 12:00, Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach 7:30 - 15:00, Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Zdzisława Dominikowska tel. (052) 36-55-572 - w godzinach 8.00 - 14.00 Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej, Izabela Smejlis tel. (052) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia telefony: tel:(0-52) 36 -55 -296, 36 -55 -352 fax: (0-52) 36-55-752 e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP 953-22-92-539 REGON: 001281679-00019 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów , Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamknięty system do pobierania krwi żylnej, system do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą 2 wirówek laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.System zamknięty do pobierania krwi żylnej - probówki - 10 pozycji B. Probówki do pobierania krwi włośniczkowej - probówki - 4 pozycje C. Elementy uzupełniające do zamkniętego systemu pobierania krwi - igły systemowe, stykawki z igłą do badań, adaptery D. Dzierżawa: -wirówki laboratoryjnej do wirowania mikroprobówek oferowanych w ramach systemu pobierania krwi włośniczkowej - stołowej wirówki laboratoryjnej do wirowania probówek oferowanych w ramach systemu zamkniętego pobierania krwi żylnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa automatycznego aparatu do pomiaru OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa automatycznego aparatu do pomiaru OB, przy założeniu wykonania 20000 testów / 12 m-cy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nakłuwacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze automatyczne, igłowe o głębokości nakłucia 1,8 mmm - 2.500 szt. Nakłuwacze automatyczne, igłowe o głębokości nakłucia 2,4 mmm -10.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kapilary do badań z zakresu równowagi kwasowo-zasadowej, zatyczki i mieszadełka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapilary do badań z zakresu równowagi kwasowo-zasadowej-13.000szt. Zatyczki do wyżej wymienionych kapilar-26.000szt. Mieszadełka do wyżej wymienionych kapilar-13.000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojemniki na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na mocz -27.500szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Probówki z korkiem do PMR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki z korkiem do PMR -2.500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Probówki do wirowania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki do wirowania moczu -25.000szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kamery FAST-READ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamery FAST-READ 102 do ilościowej analizy elementów morfotycznych w moczu - 2.500szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.