eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaprowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Sopot w punkcie zlokalizowanym od strony ulicy Kościuszki, Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej, Gdynia w punkcie zlokalizowanym w holu dworca



Ogłoszenie z dnia 2005-11-03

POZYCJA 57940

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdynia: prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Sopot w punkcie zlokalizowanym od strony ulicy Kościuszki, Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej, Gdynia w punkcie zlokalizowanym w holu dworca Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni, do kontaktów: Anna Glembin, Małgorzata Krzemińska, Plac Konstytucji 1, 81-354 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6283392, fax 058 6285313, e-mail: pz.gdynia@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 63. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP agencyjnej sprzedaży biletów PKP na stacji Sopot w punkcie zlokalizowanym od strony ulicy Kościuszki, Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej, Gdynia w punkcie zlokalizowanym w holu dworca. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP działalności polegającej na sprzedaży biletów PKP na stacji Sopot w punkcie zlokalizowanym w obrębie wejścia na peron dalekobieżny od strony ulicy Kościuszki, Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej, Gdynia Gł. w punkcie zlokalizowanym w holu dworca z udzielaniem pełnej informacji podróżnym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sopot w punkcie zlokalizowanym w obrębie wejścia na peron dalekobieżny od strony ulicy Kościuszki, Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej, Gdynia Gł. w punkcie zlokalizowanym w holu dworca. Kod NUTS: PL63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Prowadzenie kasy przez okres 36 miesięcy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Waduim 2 200,00 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% ceny ofertowej (brutto). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1 Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22. ust.1 Pzp. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24. pkt.1 i 2 Pzp. tj. którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na warunkach określonych w art. 23. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Uchwały wspólników zgodnie z art.230 K.s.h. jeżeli zaoferowana cena przewyższa dwukrotna wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku należy załączyć umowę spółki;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3-ch lat, w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności informacje należy złożyć za ten okres. 2. Informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 10% (dotyczy zadania nr 1,2,3) zaoferowanej ceny lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia; 3.Dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej wymagane jest złożenie oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje określone w §1 pkt 4 wzoru umowy agencyjnej (stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ) - załącznik nr 9 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców tych, których oferta została wybrana do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji przez pracowników. 2.1.4) Inne informacje: Ponadto Zamawiający żąda złożenia oświadczeń określonych w SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PREK1-0241-57/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.12.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 11:00, adres: Plac Konstytucji 1, Gdynia, pok. nr 53.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nastąpiła zmiana numerów telefonu i faksu do zamawiającego tel. (058) 628 33 92 zmienia się na (058) 721 13 92 fax (058) 628 53 13 zmienia się na (058) 721 23 13. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP działalności polegającej na sprzedaży biletów PKP na stacji Sopot w punkcie zlokalizowanym w obrębie wejścia na peron dalekobieżny od strony ulicy Kościuszki. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie kasy przez okres 36 miesięcy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP działalności polegającej na sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Gł. lokalizacja od strony ul. Morskiej. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie kasy przez okres 36 miesięcy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie w imieniu i na rzecz PKP działalności polegającej na sprzedaży biletów PKP na stacji Gdynia Gł. w punkcie zlokalizowanym w holu dworca. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie kasy przez okres 36 miesięcy. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.