eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów biurowych oraz papieru.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Katowice: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru.
Numer ogłoszenia: 57937 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39333 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa nieposiadająca osobości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb WUP: 1. Bloczek samoprzylepny 38mm x51 mm 1200 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x76 mm 600 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x127 mm 300 4. Blok makulaturowy A5 50 5. Blok makulaturowy A4 20 6. Blok do flipchartu A1 5 7. , Cienkopis o grubości linii 0,4 mm 100 8. Cienkopis do płyt CD czarny o gr. linii 0,4 mm 30 9. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem 250 10. Wkład do długopisu szczegółowo opisanego w poz. 9 250 11. Długopis żelowy z wymiennym wkładem 200 12. Wkład do długopisu z poz. 11 200 13. Długopis jednorazowy typu BIC 150 14. Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem 5 15. Dziurkacz 20 16. Taśmy do drukarek etykiet o wym. 12mm x7m, 5 17. Etykiety adresowe o wym. 105x74 mm 10 18. Folia do faksu typu Panasonic KX-FP343PD 5 19. Folia do faksu typu Panasonic KX-FC243 2 20. Grzbiety do bindowania 8 mm 2 21. Grzbiety do bindowania 12 mm 2 22. Gumka kombinowana 100 23. Kalkulator 10 24. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22g nietoksyczny 30 25. Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml 30 26. Klip do papieru 19 mm 600 27. Klip do papieru 32 mm 600 28. Koperta C6 biała samoprzylepna 20 29. Koperta C5 biała samoprzylepna 50 30. Korektor w płynie ekologiczny z gąbką 48 31. Korektor w piórze z metalową końcówką o pojemności min. 9 ml 10 32. Korektor w taśmie z kasetą wymienną 50 33. Wkład do korektora jak w poz. 31 50 34. Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm 50 35. Koszulki A4 groszek wykonane z folii PP 700 36. Linijka plastikowa 20 cm 20 37. Linijka plastikowa 30 cm 20 38. Marker do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką - 80 39. Marker zwykły, wszystkie kolory z okrągłą końcówką 60 40. Masa mocująca w opakowaniu po 35g 2 41. Naboje atramentowe typu -Watterman- długie 20 42. Naboje atramentowe typu -Parker- 20 43. Mechanizm skoroszytowy 2 44. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali, gumowy uchwyt 20 cm 50 45. Ofertówka 1250 46. Okładki do bindowania przeźroczyste przód 5 47. Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy 5 48. Ołówek z gumką HB 360 49. Papier do faksu 210x30 mm 3 50. Pióro kulkowe czarne o grubości linii 0,2 mm 50 51. Przekładki do segregatorów z kolorowego polipropylenu formatu A4, 50 52. Przybornik na biurko - walec dymny z przegródkami 50 53. Pudełko archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, 300 54. Pudło archiwizacyjne z tektury bezkwasowej 150 55. Pinezki kolorowe 10 56. Segregator A4-70-75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 100 57. Segregator A4-50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 50 58. Spinacze okrągłe 28 mm 100 59. Spinacze plikowe 20 60. Spinacze krzyżowe 10 61. Szuflada na dokumenty na biurko - dymna - pozioma 48 62. Szuflada na dokumenty na biurko - pionowa PCV 10 63. Taśma klejąca 18mm x 10mm 10 64. Taśma klejąca 24mm x 20mm 10 65. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 50 66. Teczka wiązana kartonowa A4 biała 1000 67. Teczka z gumką kolorowa A4 500 68. Teczka skrzydłowa na rzep 48 69. Teczka zawieszkowa biała kartonowa 500 70. Teczka zawieszana kolorowa-niebieska z etykietą 100 71. Temperówka pojedyncza metalowa 50 72. Zakreślacz ze ściętą końcówką 120 73. Zszywacz o metalowej konstrukcji 25 74. Zszywki do zszywaczy 24-6 400 75. Kalendarz biurkowy-terminarz leżący na rok 2011 10 76. Kalendarz biurkowy-terminarz stojący na rok 2011 230 Część II -dostawa papieru dla potrzeb WUP: 1. Papier kserograficzny A4 80g 2000 ryz 2. Papier Laser Photo błyszczący, dwustronny A4 2 op. Część III - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. -Program monitorowania regionalnego rynku pracy-: 1. Długopis z systemem przyciskowym 5 2. Klip do papieru 32 mm 1 3. Koszulki A4 przezroczyste 4 4. Marker do płyt CD wodoodporny 2 5. Papier kserograficzny A4 80 g 10 ryz 6. Pinezki do tablicy korkowej 1 7. Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grub. linii 0,5 mm 8 8. Segregator A4-50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 5 9. Segregator A4-75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 5 10. Zakładki indeksujące, do zaznaczania stron w dokumentach 1 11. Zakreślacze kolorowe ze ściętą końcówką 8 12. Zszywki do zszywaczy 24-6 min 40 kartek . 5 Część IV - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. -Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim-: 1. Długopis żelowy z wymiennym wkładem 3 2. Długopis 5 3. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 1 4. Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 1 5. Folia do bindowania 0,2 mm bezbarwna 1 6. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 1 7. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 1 8. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 1 9. Kalkulator 2 10. Karton do bindowania 1 11. Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g-m2 1 12. Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP 3 13. Marker do płyt CD-DVD czarny 1 14. Marker do tablic suchościeralnych, wymienny wkład 1 15. Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 1 16. Ołówek zwykły z gumką HB 2 5 17. Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych 1 18. Rozszywacz 3 19. Segregator A4-75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym 5 20. Spinacze okrągłe 28 mm 1 21. Spinacze plikowe 50 mm 1 22. Taśma klejąca 18mm*30m 2 23. Teczka do podpisu 2 24. Temperówka metalowa 2 25. Tusz do stempli gumowych - czerwony 1 26. Zakreślacze ze ściętą końcówką 1 27. Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24-6, 24-8 1 28. Zszywki o wymiarach 23-6 5 Część V - dostawa papieru dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. -Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim-: Papier kserograficzny dostarczony przez Wykonawcę: 1. kolor biały, 2. pozwalający na wydruki z urządzeń typu: - drukarki atramentowe, - drukarki laserowe, - faksy, - kserokopiarki. 1. Papier kserograficzny A4 -gramatura 80 g-m2- o białości nie mniejszej niż CIE 146 pakowany w ryzach po 500 arkuszy 20 ryz Część VI - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. -Kompetencje na miarę potrzeb-: 1. Atrament do piór wiecznych, niebieski min. 57 ml 5 2. 2 Automatyczny numerator 1 3. Bloczek samoprzylepny 38mmx51mm 10 4. Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 20 5. Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 2 6. Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm 1 7. Kostka biurowa biała, wymiary 75mm x 75 mm 20 8. Blok papierowy do flipchartów gładki 40 kartek 5 9. Bloki biurowe w kratkę, 100 kartek, Format A4 10 10. Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym; 5 11. Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwony; 5 12. Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim; 20 13. Datownik automatyczny wysokość cyfr-liter 4 mm 1 14. Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym; 5 15. Długopis żelowy z wymiennym wkładem czerwonym; 5 16. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; 20 17. Długopis, czarny, obrotowy mechanizm wysuwania wkładu 5 18. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 5 19. Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30 2 20. FlipChart, pozwalający na pisanie pisakami, tablica łatwościeralna 1 21. Okładka do bindowania przeźroczysta przód 4 22. Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB 20 23. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 2 24. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 2 25. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 2 26. Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 8 mm 2 27. Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze 10 28. Kalendarz książkowy na rok 2011 A4 tygodniowy 5 29. Kalkulator 5 30. Kartki - wkład 5 kolorowy, wymiary 85 mm x 85 mm 20 31. Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - czarny 2 32. Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - niebieski 2 33. Karty wizytowe do wizytownika, dwustronne] 10 34. Kieszeń samoprzylepna na płyty CD 5 35. Klej w sztyfcie pojemność 8g 2 36. Klipy biurowe, 25 mm 5 37. Klipy biurowe, 32 mm 5 38. Klipy biurowe, 41 mm 5 39. Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm 2 40. Kołonotatnik, A4, 90 kartek, 80g-m2, kratka 20 41. Kołonotatnik, A5 80 kartek, 80g-m2, kratka 20 42. Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g-m2 10 43. Korektor w długopisie; szybkoschnący 2 44. Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm 20 45. Kosz na papier 12 l 5 46. Koszulki A4 na wizytówki; przezroczyste, 20 wizytówek 10 47. Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP 70 48. Linijka 30 cm, polistyren 10 49. Marker do płyt CD-DVD czarny 5 50. Marker do tablic sucho ścieralnych, wymienny wkład 4 51. Notes (kartki) w pojemniku plastikowym 5 52. Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 5 53. Ofertówka A4 100 54. Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm 10 55. Ołówek zwykły z gumką HB 2 20 56. Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych 1 57. Pióro wieczne, czarne 5 58. Planer tygodniowy 1 59. Poduszka do stempli czarny (160X90mm) 4 60. Przekładka kartonowa 1-3 A4 5 61. Przybornik na karteczki 5 62. Przybornik na wizytówki 5 63. Przybornik stojący duży 5 64. Przybornik stojący mały 5 65. Przybornik stojący na dokumenty 5 66. Przybornik z przegr., kart. i miejscem na taśmę 5 67. Przybornik z przegrodami na biurko 5 68. Pudło archiwizacyjne zbiorcze kartonowe A4; 40 69. Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4 200 70. Rozszywacz 6 71. Różnokolorowe breloczki do kluczy, z wymienną etykietą 20 72. Segregator A4-75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym 200 73. Spinacze krzyżowe 5 74. Spinacze okrągłe 28 mm 5 75. Spinacze plikowe 50 mm 5 76. Stojak do kopert - metalowy 5 77. Stojak na 16 płyt CD-DVD 5 78. Stojak na książki 5 79. Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag 5 80. Tablica suchościerna, wym. 1200 mm x 900 mm 1 81. Taśma klejąca 18mm*30m 3 82. Teczka do podpisu 4 83. Teczka harmonijkowa 20 84. Teczka na rzep A4 10 85. Teczka z gumką A4 30 86. Temperówka metalowa 5 87. Tusz do stempli gumowych - czarny 2 88. Tusz do stempli gumowych - czerwony 3 89. Wizytownik obrotowy, pojemność 400 sztuk 5 90. Wkłady do długopisów 10 91. Wkłady do długopisów 10 92. Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek -10 93. Zakreślacz 5 94. Zakreślacz z 50 zakładkami 30 95. Zakreślacze ze ściętą końcówką 10 96. Zestaw 3 szuflad 5 97. Zestaw 3 szuflad na ścianę 5 98. Zszywacz nożycowy 10 99. Zszywacz zszywający min 100 kartek 1 100. Zszywki o wymiarach 23-10 5 101. Zszywki o wymiarach 23-13 5 102. Zszywki o wymiarach 23-6 5 Część VII - dostawa papieru dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. -Kompetencje na miarę potrzeb-: 1. 1 Papier kolorowy, morski, ryza po 500 szt. Format A4, 80 g-m4 2 ryzy 2. 2 Papier kolorowy, zielony, ryza po 500 szt. 80 g-m3 2 ryzy 3. Papier kolorowy, zółty, ryza po 500 szt. 2 ryzy 4. Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g-m2) 100 ryz 5. Papier kserograficzny, profesjonalny kolorowy wydruk o fotograficznej jakości 10 ryz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15573,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16620,07

  • Oferta z najniższą ceną: 16620,07 / Oferta z najwyższą ceną: 32278,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17141,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17141,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18114,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuromarket 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184,77

  • Oferta z najniższą ceną: 184,77 / Oferta z najwyższą ceną: 236,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuromarket 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290,20

  • Oferta z najniższą ceną: 290,20 / Oferta z najwyższą ceną: 379,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuromarket 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177,88

  • Oferta z najniższą ceną: 177,88 / Oferta z najwyższą ceną: 231,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17397,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8303,02

  • Oferta z najniższą ceną: 8303,02 / Oferta z najwyższą ceną: 9207,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuromarket 2 Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1418,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1168,21

  • Oferta z najniższą ceną: 1168,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1455,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.