Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57935 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Olsztyn: Dostawa części zamiennych, opon, akumulatorów i urządzeń
do pojazdów samochodowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
280603684, ul.
Saperska
1,
10-073
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 32 28 15, e-mail
22wog.zamowienia@ron.mil.pl, faks
261 32 34 50.
Adres strony internetowej (URL): www.22wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, opon, akumulatorów i urządzeń
do pojazdów samochodowych
Numer referencyjny: 64/08/D/PN/17/ZC/T
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa części zamiennych, opon, akumulatorów i urządzeń do pojazdów samochodowych" (m.in. do pojazdów HONKER, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT) ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2017 r. w maksymalnie 4 dostawach. Zamawiający każdorazowo prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia. Zamówienie podstawowe + na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 3. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 4. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji ) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2017 r. 5. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów. 6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
Dodatkowe kody CPV:34351100-3, 31400000-0, 42913000-9, 38548000-8,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie publiczne w zakresie ilości podstawowych zostanie wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, opcja w terminie do 30 listopada 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie uszczegóławia - na podstawie oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie uszczegóławia - na podstawie oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie uszczegóławia - na podstawie oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
terminu gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów samochodowych marki HONKER, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, (m.in. do pojazdów HONKER, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT) ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2017 r. w maksymalnie 4 dostawach. Zamawiający każdorazowo na 14 dni przed planowaną dostawą w ramach opcji prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia.
Zamówienie podstawowe + na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
4. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji ) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2017 r.
5. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0, 42913000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Termin gwarancji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa opon do pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon do pojazdów samochodowych.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2017 r. w maksymalnie 4 dostawach. Zamawiający każdorazowo na 14 dni przed planowaną dostawą w ramach opcji prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia.
Zamówienie podstawowe + na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
4. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji ) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2017 r.
5. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
9 Opony muszą być fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane). W chwili dostawy do odbiorcy, opony nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na oponach (tzn. wyprodukowane maksymalnie 12 miesięcy wstecz licząc od daty dostawy).
10.Dostarczone opony muszą posiadać aktualną homologację wydana zgodnie z postanowieniem regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54.
11. Dostarczone opony muszą posiadać taką samą rzeźbę bieżnika i nazwę w danym asortymencie odpowiednio do wymagań opisanych w przedmiocie zamówienia. Nie dopuszcza się proponowania do dostawy w danym asortymencie opon pochodzących od różnych producentów, posiadających różne nazwy lub wzory bieżników. Nie dopuszcza się proponowania alternatywnych rozwiązań w postaci dostawy opon w rozmiarze innym niż wskazany w przedmiocie zamówienia.
12. Dopuszcza się możliwość zaproponowania opon o wyższych parametrach, niż wskazane w przedmiocie zamówienia (tzn. indeksu prędkości i nośności). Podane parametry należy traktować, jako wartości minimalne.
13. Dostarczone opony powinny być przechowywane i transportowane zgodnie z obowiązującą PN: "Ogumienie, pakowanie, przechowywanie i transport".
14. Wykonawca udzieli gwarancji na niezawodna pracę opon w wymiarze minimum 36 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna bieg od daty przyjęcia wyrobów przez odbiorcę. Jeśli w momencie dostawy lub podczas eksploatacji asortyment nie spełnia parametrów technicznych opisanych w umowie - powinien on podlegać wymianie na nowy wolny od wad.
15. Wykonawca musi przekazać odbiorcy indywidualne karty gwarancyjne opon wraz z numerem opony, z informacją o warunkach udzielonej gwarancji na każdy rodzaj asortymentu dostarczonych opon. Do indywidualnych kart gwarancyjnych wykonawca dołączy również sposób postępowania reklamacyjnego zawierający wszelkie informacje konieczne do uruchomienia procedury gwarancyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
terminu gwarancji | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów do pojazdów samochodowych (m.in. do pojazdów HONKER, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT) ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2017 r. w maksymalnie 4 dostawach. Zamawiający każdorazowo na 14 dni przed planowaną dostawą w ramach opcji prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia.
Zamówienie podstawowe + na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
4. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji ) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2017 r.
5. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
9.Akumulatory muszą być fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane). W chwili dostawy do odbiorcy, akumulatory nie mogą być starsze niż 3 miesiące od daty produkcji (tzn. wyprodukowane maksymalnie 3 miesiące wstecz licząc od daty dostawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31400000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Termin gwarancji | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa urządzeń do obsługi pojazdów samochodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do obsługi pojazdów samochodowych(m.in. do pojazdów HONKER, FIAT DUCATO, FORD TRANSIT) ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2017 r. w maksymalnie 4 dostawach. Zamawiający każdorazowo na 14 dni przed planowaną dostawą w ramach opcji prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia.
Zamówienie podstawowe + na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
3. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
4. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji ) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2017 r.
5. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy materiałów, na które producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
6. Części zamienne powinny być zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny był identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiału z jakich jest wykonany, rozmiarów, itp. jak te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe.
9.Urządzenia dla których wymagana jest deklaracja zgodności, certyfikat zgodności, świadectwo dopuszczenia do obrotu, powinny posiadać stosowne oznakowanie potwierdzające bezpieczeństwo użytkowania i ochrony środowiska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38548000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 60 |
terminu gwarancji | 40 |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby pracowni grafiki w budynku Wydziału Sztuki przy ul Szrajbera 11 w Olsztynie.
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa oznakowanych materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie Warmińsko-Mazurskim
- Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2023-2028
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 538 na odcinku Grodziczno - Katlewo.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.