eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › dostawa urządzeń komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2006-11-14

POZYCJA 57931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Sącz: dostawa urządzeń komputerowych: PAKIET nr 1 - serwery, PAKIET nr 2 - komputery, monitory ekranowe, drukarki, akcesoria komputerowe, PAKIET nr 3 - notebooki, PAKIET nr 4 - akcesoria komputerowe (urządzenia i materiały sieciowe), PAKIET nr 5 - oprogramowanie komputerowe, licencje na oprogramowania, Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, do kontaktów: mgr Marta Kruczek, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, tel. kom. 0506 215 546, fax 018 4400808, e-mail: ko@pup.powiat-ns.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ko@pup.powiat-ns.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych: PAKIET nr 1 - serwery, PAKIET nr 2 - komputery, monitory ekranowe, drukarki, akcesoria komputerowe PAKIET nr 3 - notebooki, PAKIET nr 4 - akcesoria komputerowe (urządzenia i materiały sieciowe), PAKIET nr 5 - oprogramowanie komputerowe, licencje na oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Nowy Sącz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET nr 1 - serwery 1) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ. 2) Zakres dostawy: a) serwer usług terminalowych i aplikacji pomocniczych - zamawiana ilość sztuk: 2, b) serwer elektronicznego obiegu dokumentów - zamawiana ilość sztuk: 1, c) serwer aplikacji PULS - zamawiana ilość sztuk: 1. PAKIET nr 2 - komputery, monitory ekranowe, drukarki, akcesoria komputerowe 1) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 2 do SIWZ 2) Zakres dostawy: a) Komputer klasy PC - zamawiana ilość sztuk: 20, b) Komputer klasy PC - zamawiana ilość sztuk: 3, c) Komputer klasy PC - zamawiana ilość sztuk: 1, d) Panel LCD (monitor) 17'' - zamawiana ilość sztuk: 21, e) Panel LCD (monitor) 19'' - zamawiana ilość sztuk: 3, f) Drukarka HP LaserJet 1020 - zamawiana ilość sztuk: 10, g) Drukarka HP LaserJet 3800DN - zamawiana ilość sztuk : 1, h) Drukarka Seiko SP2415 - zamawiana ilość sztuk: 1. PAKIET nr 3 - notebooki. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy: a) notebook klasy PC - zamawiana ilość sztuk: 2, w konfiguracji: Procesor: Intel Core tm Duo T7200, Pojemność pamięci podręcznej: 4 MB lub tożsamy; Pojemność dysku: 120GB SATA; Zainstalowana pamięć: 1x1024 MB; Rodzaj pamięci: DDR2 667 MHz; Maksymalna wielkość pamięci: 2048 MB; Ilość banków pamięci: 2 szt. jeden bank wolny; Przekątna ekranu LCD: minimum 15,4 cali; Typ ekranu: TFT WXGA+; Maksymalna rozdzielczość LCD: 1680x1050; Typ karty graficznej: ATI Mobility Radeon X1600 Xpress lub lepsza; Zainstalowana pamięć wideo: 256 MB; Karta dźwiękowa: Zintegrowana; Napędy wbudowane: DVD+/-RW (+R duble layer)/DVD RAM Rodzaj baterii: Li-Ion 8 cell; Złącza zewn.: Złącze Express Card, Analogowe złącze monitorowe VGA, Gniazdo słuchawkowe (SPDIF), Gniazdo mikrofonowe, Złącze RJ11, Złącze RJ45, 3 porty USB 2.0, Port IEEE 1394, Wyjście telewizyjne, Port podczerwieni, Cyfrowe złącze monitorowe ľ-DVI, Port stacji dokującej (podłączanie "na gorąco"); Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/b/g; Bluetooth 2.0; Czytnik kart pamięci: Tak; Typy odczytywanych kart pamięci: MMC/SD/Mini-SD/XD/Memory Stick/MS Pro/MS-Duo/MS-Pro-Duo; Wyposażenie standardowe: Kamera internetowa 1.3Mpix; Dołączone oprogramowanie do zarządzania notebookiem, nagrywania i odtwarzania płyt CD/DVD, Zabezpieczenie BIOS / HDD hasłem użytkownika, wbudowany czytnik linii papilarnych; Zainstalowany system operacyjny: Microsoft Windows XP Professional PL; Gwarancja/rękojmia: Gwarancja producenta minimum 24 miesiące; Masa brutto maksymalnie 2.7 kg, Komplet kabli oraz zasilacz, Torba skórzana na oferowanego notebooka o odpowiednim rozmiarze z osobno zamykaną przegrodą na dokumenty b) notebook klasy PC - zamawiana ilość sztuk: 4, w konfiguracji: Procesor: Intel Core Duo T5500 lub tożsamy; Pojemność dysku: 80GB; Zainstalowana pamięć: 1024 MB; Rodzaj pamięci: DDR2; Maksymalna wielkość pamięci: 4096 MB; Ilość banków pamięci: 2 szt.; Przekątna ekranu LCD: minimum 15,4 cali; Typ ekranu: TFT SXGA+ lub WSXGA; Maksymalna rozdzielczość LCD: 1280x800; Typ karty graficznej: Intel Media Accelerator 950 lub ATI Mobility Radeon X200 Xpress lub nVidia GeForce Go 7300 lub lepsza; Zainstalowana pamięć wideo: minimum 128 MB; Karta dźwiękowa: AC97 lub tożsama; Napędy wbudowane: DVD-RW Multiburner Dual Layer; Rodzaj baterii: Li-Ion 6 cell; Złącza zewn.: wejście na mikrofon, 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor), 4 x USB 2.0, wyjście słuchawkowe, RJ-11, RJ-45, TV-out (s-video); Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/b/g; Bluetooth; Czytnik kart pamięci: Tak; Typy odczytywanych kart pamięci SecureDigital Card, MemoryStick, SecureDigital Pro, xD-Picture Card; Wyposażenie standardowe: 1x10/100 BaseT Ethernet (RJ45), Modem 56K V.90 (V.92 ready), głośniki stereo, Czytnik linii papilarnych, wbudowana Kamera Video 1,30 Mpix; Dołączone oprogramowanie do zarządzania notebookiem, nagrywania i odtwarzania płyt CD/DVD, Zainstalowany system operacyjny: Microsoft Windows XP Professional PL; Gwarancja/rękojmia: Gwarancja producenta minimum 12 miesięcy; Masa brutto maksymalnie 3 kg, Komplet kabli oraz zasilacz, Torba na oferowanego notebooka o odpowiednim rozmiarze z osobno zamykaną przegrodą na dokumenty. PAKIET nr 4 - akcesoria komputerowe (urządzenia i materiały sieciowe) 1) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zakres dostawy: a) Switch - przełącznik sieciowy 8-portowy - zamawiana ilość sztuk: 6, b) Switch - przełącznik sieciowy 24-portowy - zamawiana ilość sztuk: 4, c) Firewall - zamawiana ilość sztuk: 1, d) Kabel UTP w kategorii 5e drut - zamawiana ilość m.b.: 915 - opakowania po minimum 305 m.b., e) Kabel UTP w kategorii 5e linka - zamawiana ilość m.b.: 300, 3 opakowania po minimum 100 m.b. kabel w każdym opakowaniu w innym kolorze, f) Wtyk RJ45 kategorii 5, na drut - zamawiana ilość sztuk: 300, g) Wtyk RJ45 kategorii 5, na linkę - zamawiana ilość sztuk: 300. PAKIET nr 5 - oprogramowania komputerowe, licencje na oprogramowania 1) Krótki opis: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zakres dostawy: a) Licencja Microsoft Windows Server 2003 PL Standard - zamawiana ilość sztuk: 1, b) Licencja Microsoft Windows Server 2003 PL CAL - zamawiana ilość sztuk: 30, c) Licencja Microsoft Office Professional 2003 PL - zamawiana ilość sztuk: 5 oraz nośnik - 1 sztuka, d) Licencja Microsoft Windows FrontPage 2003 PL - zamawiana ilość sztuk: 1 oraz nośnik - 1 sztuka, e) Pakiet CorelDraw X3 PL. Pełna wersja pudełkowa - zamawiana ilość sztuk - 1, f) Pakiet Adobe Acrobat 7 PL. Pełna wersja pudełkowa - zamawiana ilość sztuk - 1. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. posiada uprawnienia do wykonywania czynności niezbędnych do zrealizowania zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podst. art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (z późn. zmianami). Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 3). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 400 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: PAKIET nr 1 - serwery: wadium w kwocie: 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), PAKIET nr 2 - komputery, monitory ekranowe, drukarki, akcesoria komputerowe: wadium w kwocie: 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), PAKIET nr 3 - notebooki: wadium w kwocie: 1000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych), PAKIET nr 4 - akcesoria komputerowe (urządzenia i materiały sieciowe): wadium w kwocie: 1000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych), PAKIET nr 5 - oprogramowania komputerowe, licencje na oprogramowania: wadium w kwocie: 1000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie par. 1-2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej ,,Rozporządzeniem", w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.*, oraz że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) formularza ofertowego (wg załączonego wzoru), 2) arkusza kalkulacyjnego (wg załączonego wzoru), 3) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy P.z.p.), a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia); 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia); 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia); 7) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia); 8) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia); 9) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (par. 2 pkt 2 Rozporządzenia), a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy dostawy podobne o podobnej wielkości lub większej; (par. 1 ust. 2 pkt 2 Rozporządzenia); 10) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (par. 1 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia); 11) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (par. 1 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia) i 12) uchwały wspólników zgodnej z art. 230 K. s. h., w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku należy załączyć umowę spółki; 13) oświadczenia o spełnianiu wymogów przez oferenta, 14) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, lit. a i c oraz pkt 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ko@pup.powiat-ns.pl. Opłata: 20, Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za powielenie i ekspedycję materiałów przetargowych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2006, godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.11.2006, godzina 09:00, Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.