Ogłoszenie z dnia 2006-11-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jarocin: leasing finansowy urządzeń medycznych przeznaczonych na wyposażenie Szpitala Powiatowego w Jarocinie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Jarociński, do kontaktów: Wiesława Stróżyk, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337, e-mail: starostwo@powiat-jarocinski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-jarocinski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Wiesława Strożyk, Al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 06274720-13, 062 7472920, fax 0627473337, e-mail: strozyk.wieslawa@powiat-jarocinslo.pl, www.powiat-jarocinski.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing finansowy urządzeń medycznych przeznaczonych na wyposażenie Szpitala Powiatowego w Jarocinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Powiatowy w Jarocinie, 63-200 Jarocin ul. Szpitalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.Określenie przedmiotu zamówienia Szpitalny Oddział Ratunkowy: Aparat EKG 6- kanałowy z monitorem EKG szt.2 Bronchofiberoskop szt. 1 Lampa bezcieniowa szt. 1 Dwugłowicowa lampa operacyjno - zabiegowa szt.1 Stół zabiegowy do gipsowni szt. 1 Stół operacyjno - zabiegowy szt.1 Przenośny ultrasonograf szt.1 Aparat RTG z ramieniem C szt.1 Kolumny anestezjologiczne na: - salę operacyjno-zabiegową szt.1 - salę obserwacyjną na SOR szt.3 - na salę resuscytacyjną szt. 4 Kolumna chirurgiczna na salę operacyjno-zabiegową szt. 1 Negatoskop żaluzjowy szt. 4 Pracownia rentgenowska: Aparat RTG do badań fluoroskopii i radiografii szt.1 Aparat USG szt.1 Negatoskop żaluzjowy szt.4 Oddział anestezjologii i intensywnej terapii: Kolumny anestezjologiczne szt.5 Monitor czynności życiowych pacjenta szt.1 Szczegółowa specyfikacja sprzętu wymienionego w powyższej tabeli stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych zamówieniem określone w dokumencie potwierdzającym prowadzenie działalności, -posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. -Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie zaświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy /Dz.U.Nr 71, poz. 645/ i wymaganiami niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a oferta zostanie odrzucona - z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. b. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. c. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. e. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. f.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.a, 1.c , 1.d, 1.e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.b, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Sprawozdania finansowego, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych/ 2003, 2004 i 2005/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedstawionych dokumentów winno wynikać, że zysk w jednym z tych lat obrachunkowych jest nie mniejszy niż 3 krotność wartości szacunkowej zamówienia oraz przychód stanowiący co najmniej 50 krotność szacunkowej wartości zamówienia lub kapitał własny na koniec 2005r. stanowi co najmniej 40 krotność wartości szacunkowej zamówienia. W przypadku składania oferty przez grupę podmiotów dokumenty winien złożyć każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie., a w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy co najmniej jeden z podmiotów spełni w/w warunek. 3. Oświadczenia /na zał. Nr 1 do oferty/ , że Wykonawca wyraża zgodę na przeniesienie praw i obowiązków Korzystającego - Powiatu Jarocińskiego, na rzecz Szpitala Powiatowego w Jarocinie, z siedzibą, 63-200 Jarocin, ul. Szpitalna 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. 4.Oświadczenie /na zał. Nr 2 do oferty/ o dokonania wizji lokalnej pomieszczeń Szpitala Powiatowego w Jarocinie, w których ma być zamontowany sprzęt objęty niniejszym zamówieniem potwierdzającego brak przeciwwskazań, co do możliwości jego zamontowania w tych pomieszczeniach. 5. Oświadczenia /załącznik nr 3 do oferty/ informującego, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. 6. W przypadku wygrania przetargu przez oferenta będącego podmiotem występującym wspólnie w niniejszym postępowaniu, będzie on zobowiązany, na żądanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego terminie do przedłożenia umowy spółki regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej: - oznaczenie stron umowy, - określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie, który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację niniejszego zamówienia, -sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem, o którym mowa poniżej, -oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, -oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, - oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego. - pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i umowy oraz składania innych oświadczeń w toku postępowania i po jego zakończeniu, udzielonego przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej w myśl ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej /Dz. U. 2004 r. Nr 253, poz. 2532/. - zakres części niniejszego zamówienia realizowanych przez poszczególnych Wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia 431551.40 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Sposób, termin i forma wniesienia wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00zł. /słownie:trzydzieści tysięcy złotych 00/100/. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ w pieniądzu na konto: Bank Zachodni WBK 1 Oddział Jarocin, 63-200 Jarocin, ul. Kilińskiego 2a Nr konta: 64 1090 1131 0000 0001 0368 2102 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na wyżej wskazany rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek Wykonawcy, zaliczone zostanie przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148 ust.4 ustawy - Prawo zamówień publicznych), 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ w gwarancjach bankowych, 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). Wadium wniesione w formach bezgotówkowych należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Jarocinie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac objętych zamówieniem określone w dokumencie potwierdzającym prowadzenie działalności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie przeprowadzona na druku ZP -17 stanowiącego załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opublikowanego w Dz.U.Nr 87,poz.606 z 2006r. na zasadzie: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie zaświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy /Dz.U.Nr 71, poz. 645/ i wymaganiami niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a oferta zostanie odrzucona - z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. b. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. c. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. e. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. f.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.a, 1.c , 1.d, 1.e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.b, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Sprawozdania finansowego, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych/ 2003, 2004 i 2005/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedstawionych dokumentów winno wynikać, że zysk w jednym z tych lat obrachunkowych jest nie mniejszy niż 3 krotność wartości szacunkowej zamówienia oraz przychód stanowiący co najmniej 50 krotność szacunkowej wartości zamówienia lub kapitał własny na koniec 2005r. stanowi co najmniej 40 krotność wartości szacunkowej zamówienia. W przypadku składania oferty przez grupę podmiotów dokumenty winien złożyć każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie., a w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy co najmniej jeden z podmiotów spełni w/w warunek. 3. Oświadczenia /na zał. Nr 1 do oferty/ , że Wykonawca wyraża zgodę na przeniesienie praw i obowiązków Korzystającego - Powiatu Jarocińskiego, na rzecz Szpitala Powiatowego w Jarocinie, z siedzibą, 63-200 Jarocin, ul. Szpitalna 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. 4.Oświadczenie /na zał. Nr 2 do oferty/ o dokonania wizji lokalnej pomieszczeń Szpitala Powiatowego w Jarocinie, w których ma być zamontowany sprzęt objęty niniejszym zamówieniem potwierdzającego brak przeciwwskazań, co do możliwości jego zamontowania w tych pomieszczeniach. 5. Oświadczenia /załącznik nr 3 do oferty/ informującego, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena sprzętu 60 2. Opłata wstępna w % od wartosci sprzętu 20 3. Całkowity koszt finansowania przedmiotu leasingu wraz ze wszystkimi opłatami i prowizjami 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 10:15, Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10-12 sala nr 30.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg w Jarocinie
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- Dostawa aparatów ultrasonograficznych
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego PIB
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa sprzętu okulistycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.