Og³oszenie z dnia 2020-08-28
Og³oszenie nr 579150-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.
Gmina Tczew: Rozbudowa OSP w Mi³ob±dzu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tczew, krajowy numer identyfikacyjny
19167537900000, ul.
ul. Lecha
12
,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
(058) 530 51 32, e-mail
inwestycje@gmina-tczew.pl, faks
(058) 530 51 30.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gmina-tczew.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina-tczew.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, z³o¿enie oferty osobi¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego (z³o¿enie w urnie, która znajduje siê w przedsionku wej¶cia do Urzêdu Gminy), lub wys³anie oferty do Zamawiaj±cego poczt±
Adres:
ul. Lecha 12, 83-110 Tczew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa OSP w Mi³ob±dzu
Numer referencyjny:
RIT.271.1.39.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na rozbudowie budynku remizy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej oraz zwi±zane z tym zagospodarowanie terenu. ADRES BUDOWY: Gmina Tczew, miejscowo¶æ Mi³ob±dz, dzia³ka nr 113/1. Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz STWiORB - jako za³±cznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 2. S³ownik g³ówny CPV: 45000000-7 - roboty budowlane 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowê 45400000-1 - roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45216121-8 - roboty budowlane w zakresie obiektów stra¿y po¿arnej 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 3. Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbêdne do prawid³owego ich wykonania, zgodnie z technologi± robót okre¶lon± w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz niniejszej SIWZ. 4. Proponuje siê Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objêty umow±. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uci±¿liwo¶ci prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje tak¿e wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadaj±cych wymagane przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6. Wykonawca na w³asny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajduj±cej siê w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urz±dzeñ melioracyjnych, nale¿y je bezwzglêdnie odbudowaæ. 7. Wykonawca zapewnienia materia³y, sprzêt i urz±dzenia niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, posiadaj±ce aktualne atesty i certyfikaty pozwalaj±ce na ich stosowanie. Transport materia³ów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urz±dzeñ obci±¿aj± Wykonawcê. 8. Wykonawca zabezpiecza teren robót maj±c w szczególno¶ci na wzglêdzie mienie Zamawiaj±cego i w³asne, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt zabezpieczyæ zdemontowane urz±dzenia, sprzêt oraz materia³y. 9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo swoich pracowników oraz innych osób znajduj±cych siê w obrêbie przekazanego placu budowy z tytu³u prowadzonych robót. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do ubezpieczenia siê od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±ce ludzi, materia³y, roboty i sprzêt, na kwotê nie mniejsz± ni¿ kwota z³o¿onej oferty. W przypadku, gdy okres aktualnie posiadanego ubezpieczenia koñczy siê w trakcie trwania realizacji zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia ubezpieczenia OC na warunkach nie gorszych, ni¿ warunki dotychczasowego ubezpieczenia. 11. Wykonawca zapewnia we w³asnym zakresie wywóz i utylizacjê odpadów budowlanych (np. ¶mieci, gruz i inne), co musi zostaæ potwierdzone w dokumentacji odbiorowej (mo¿e byæ np. o¶wiadczenie). 12. Wykonawca przed przyst±pieniem do wykonywania robót stanowi±cych przedmiot zamówienia zainstaluje na w³asny koszt liczniki zu¿ycia wody i liczniki zu¿ycia energii (je¿eli bêdzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytu³u zu¿ycia wody i energii nast±pi po odbiorze robót na podstawie wskazañ zainstalowanych liczników. 13. Po zakoñczeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy wraz z terenem przyleg³ym i doprowadzenia ich do stanu, jaki by³ przed rozpoczêciem robót, istniej±c± zieleñ przydro¿n± nale¿y odtworzyæ. 14. Przed rozpoczêciem odbioru koñcowego Wykonawca musi dostarczyæ Zamawiaj±cemu kompletn± dokumentacjê powykonawcz±. Wykonawca w celu potwierdzenia prawid³owo¶ci wykonania zadania przeka¿e Zamawiaj±cemu w szczególno¶ci ni¿ej wymienione dokumenty: a) o¶wiadczenie kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj± projektow±, pozwoleniem na budowê, przepisami i normami, b) o¶wiadczenie o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyleg³ych, c) dokument potwierdzaj±cy z³o¿enie w Powiatowym O¶rodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej operatu technicznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej mapy pomiaru powykonawczego (mo¿e byæ o¶wiadczenie geodety), e) gwarancje w jêzyku polskim i atesty producentów na wbudowane materia³y oraz zamontowane sprzêty, f) protoko³y badañ i sprawozdañ (np. zagêszczenie gruntu, badania instalacji elektrycznej, badanie kominiarskie itp.), g) w przypadku wyst±pienia zmian nieistotnych w projekcie lub w warunkach pozwolenia na budowê rysunki wchodz±ce w sk³ad zatwierdzonego projektu z naniesionymi zmianami potwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, h) orygina³ dziennika budowy, i) wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wpisu/aktualizacji Ksi±¿ki Obiektu. 15. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wpisanej do ewidencji materia³ów pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiatowym O¶rodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy inwentaryzacji powykonawczej, niezw³ocznie po jej otrzymaniu, nie pó¼niej jednak, ni¿ 2 m-ce od dnia wykonania zamówienia. 16. Wykonawca zobowi±zany jest uj±æ w swej wycenie wszelkie koszty zwi±zane ze sporz±dzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. atesty, aprobaty, gwarancje itp). Pomiar geodezyjny powykonawczy musi byæ sporz±dzony w 2 egz. 17. Po wykonaniu przez Wykonawcê robót przewidzianych niniejsz± SIWZ Zamawiaj±cy dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie nale¿ytego wykonania tych robót. 18. Wykonawca zobowi±zany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci± w oparciu o dokumentacjê projektow±. Przedmiar robót stanowi materia³ pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 19. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji na swoje roboty na okres minimum 36 miesiêcy od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiaj±cego. Gwarancja producenta na zamontowany sprzêt musi obejmowaæ co najmniej rok od dnia odbioru koñcowego. 20. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca bêdzie ponosi³ pe³n± odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za dzia³ania i zaniechania podwykonawców, jak równie¿ za jako¶æ wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszej SIWZ. 21. Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys jest jedynie dokumentem, który bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy przy p³atno¶ciach czê¶ciowych oraz w przypadku odst±pienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys nie bêdzie mia³ zastosowania na etapie oceny ofert i nie ma obowi±zku za³±czenia kosztorysu do oferty. Obowi±zek przed³o¿enia kosztorysu bêdzie mia³ Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±. W takim wypadku Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego. Cena ofertowa wyliczona musi byæ zgodna z cen± przedstawion± w ofercie. 22. Je¿eli zajdzie potrzeba wykonania dodatkowych b±d¼ zamiennych robót budowlanych, to bêd± one rozliczane zgodnie ze z³o¿onym kosztorysem, chyba, ¿e kosztorys tych robót nie obejmuje, wówczas roboty zostan± rozliczone na podstawie parametrów cenotwórczych w stawkach ¶rednich aktualnych dla kwarta³u, w których prowadzone by³y roboty dodatkowe. Je¶li w trakcie realizacji umowy zajdzie potrzeba rezygnacji z jakichkolwiek elementów wchodz±cych w sk³ad zadania, kwota za roboty niewykonane zostanie odjêta z wynagrodzenia Wykonawcy na takich samych zasadach jak w wypadku rozliczenia za roboty dodatkowe b±d¼ zamienne. 23. Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba ¿e jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, to wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ny" - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci. 24. WYMAGANIA WYNIKAJ¡CE Z OBOWI¡ZKU, KTÓRY JEST OPISANY w art. 29 ust. 3a PZP a) Na podstawie art. 29 ust. 3a. - Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.). Tak wiêc wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane w wykonywaniem robót, czyli: * pracownicy fizyczni; * osoby obs³uguj±ce maszyny i urz±dzenia budowlane; Wymóg ten nie dotyczy: osób sprawuj±cych samodzielne funkcje w budownictwie. b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy lub Nadzór Inwestorski uprawnieni bêd± do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 26 punkcie a) czynno¶ci. Zamawiaj±cy lub Nadzór Inwestorski uprawnieni bêd± w szczególno¶ci do: * ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, * ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, * przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. c) W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca w ci±gu 7 dni od dnia podpisania umowy musi przedstawiæ Zamawiaj±cemu jeden ze wskazanych poni¿ej dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie a) czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: * o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, w zakresie realizacji zamówienia. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; * za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; * po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Je¿eli na budowie bêdzie przebywaæ osoba nie zatrudniona na umowê o pracê, co zostanie ustalone przez Zamawiaj±cego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka bêdzie musia³a opu¶ciæ plac budowy, a Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu tytu³em kary umownej 1 000,00 PLN za ka¿dy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostaæ potwierdzony pisemn± notatk± sporz±dzon± przez przedstawicieli (personel) Zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru. Notatka nie musi byæ podpisana przez Wykonawcê i osobê nie zatrudnion±. e) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 25. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: * administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tczew jest Adriana G³uchowska; * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegaj±cego na: "Rozbudowie remizy OSP w Mi³ob±dzu" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; * odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; * Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; * obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; * nie przys³uguje Pani/Panu: ? w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45100000-8 |
| 45400000-1 |
| 45216121-8 |
| 45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
I.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli, co najmniej jedn±* robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250.000,00 z³otych brutto,
*Przez jedn± robotê budowlan± rozumie siê roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy. Za ukoñczone roboty budowlane Zamawiaj±cy uwa¿a roboty, dla których wydany zosta³ co najmniej protokó³ odbioru koñcowego lub dokument równowa¿ny, potwierdzaj±cy zakoñczenie robót, np. ¦wiadectwo Przejêcia (w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC).
II. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) wiod±cego kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
b) kierownika robót, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych,
c) kierownika robót, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ ukazania siê w BZP og³oszenia o zamówieniu niniejszego postêpowania (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Maj±c na uwadze obowi±zuj±ce w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski mo¿liwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez w³a¶ciwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U z 2020 r., poz.220).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem - za³±cznik nr 4 do SIWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem - za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie mo¿na z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem (za³±cznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
2. Oferta w okresie zwi±zania ofert± musi byæ zabezpieczona w wadium w wysoko¶ci 7.500,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy piêæset z³otych 00/100), które nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z pó¼n. zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu nale¿y je wp³aciæ przelewem na konto (rachunek) Urzêdu Gminy w Tczewie (Bank Spó³dzielczy w Tczewie nr rachunku 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004)
5. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium:
a) je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
? nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
? odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
? zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzêdu Gminy w Tczewie.
7. Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y sk³adaæ jako: oryginalny dokument (po¿±dane jest, aby orygina³ by³ umieszczony w osobnej kopercie) oraz kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em (wpiête do oferty).
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na dokument wniesienia wadium powinien wskazywaæ przypadki, w których Zamawiaj±cy ma prawo zatrzymaæ wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
9. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz instytucji wydaj±cych np. porêczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony.
10. Z ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego odrzuca siê oferty Wykonawców, którzy nie wnie¶li wadium, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±, lub nie zgodzili siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±.
11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieni±dzu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, za pisemn± zgod± Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiaj±cego na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Do zmian umowy maj± zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w nastêpuj±cych przypadkach: 1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych: a) warunków geologicznych odmiennych od projektowych (kategorie gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe itp.) pierwotny termin ulega przed³u¿eniu maksymalnie o 5 dni roboczych, b) wykopalisk archeologicznych - strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym, c) niewybuchów, niewypa³ów - pierwotny termin ulega przed³u¿eniu o czas niezbêdny na usuniêcie niewybuchów, niewypa³ów przez odpowiednie s³u¿by, d) wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych (opady gradu, ¶niegu, deszczu wiatry, ujemne temperatury poni¿ej minus 5oC i wysokie temperatury powy¿ej 30oC) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót tj. zgodnie z technologi ich wykonania, trwaj±cych nieprzerwanie przez okres 5 dni - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót, e) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) - wyd³u¿aj± termin o okres max. 10 dni roboczych, f) awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikaj±cej z dzia³ania lub nieprawid³owego zachowania Wykonawcy - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót, g) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê - wyd³u¿aj± termin o okres, w którym Wykonawca nie móg³ prowadziæ robót, h) zmian w dokumentacji projektowej - wyd³u¿aj± termin o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany, i) si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. - sobota liczona jest jako dzieñ roboczy, - wszystkie zdarzenia (wstrzymanie robót oraz ich wznowienie) musz± byæ potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz udokumentowane; Wykonawca o zaistnia³ych zdarzeniach musi tak¿e poinformowaæ pisemnie Zamawiaj±cego, - brak wpisu w dzienniku budowy oraz brak pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego powoduje utratê mo¿liwo¶ci zmiany terminu umowy, - liczna dni w których nast±pi³a przerwa zostanie zsumowania i umowa przed³u¿ona o sumê dni roboczych w których nast±pi³a przerwa w pracach licz±c od pierwotnego terminu zakoñczenia robót; bieg terminu aneksu zaczyna siê nastêpnego dnia po dniu pierwotnego terminu ustalonego w umowie. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto: a) w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT, b) odst±pienia od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci (lub zachodzi co najmniej jedna) i s± one uzasadnione: a) konieczno¶ci± dokonania zmian dokumentacji projektowej wynikaj±c± z sytuacji zaistnienia obiektywnej niemo¿no¶ci wykonania robót, w oparciu o dokumentacjê projektow± stanowi±c± integraln± czê¶æ do umowy, spowodowan± warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi, istniej±cymi na placu budowy, b±d¼ innymi wadami dokumentacji projektowej, b) konieczno¶ci± uzyskania niezbêdnych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, stanowisk itp. w celu kontynuowania prawid³owej realizacji robót, c) zaistnieniem nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót, d) zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa, e) usprawnieniem w trakcie u¿ytkowania obiektu budowlanego, f) zaprzestaniem produkcji urz±dzeñ lub wyposa¿enia o przewidzianych w dokumentacji parametrach przed zakoñczeniem realizacji umowy, g) ¶mierci±, chorob± lub innym zdarzeniem losowym, h) si³± wy¿sz±. 5. Zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku zmian (rezygnacja z czê¶ci zamówienia oraz roboty dodatkowe) nast±pi po sporz±dzeniu stosownej kalkulacji w oparciu o kosztorys ofertowy a w przypadku braku pozycji wówczas roboty zostan± rozliczone na podstawie parametrów cenotwórczych w stawkach ¶rednich aktualnych dla kwarta³u, w których prowadzone by³y roboty dodatkowe. 6. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 3, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± o konieczno¶ci (lub nie), zmiany zg³oszenia na budowê, oraz przedmiar robót i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ustêpie 5, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmian, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, 4) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy. 8. Zamawiaj±cy nie przed³u¿y terminu wykonania umowy, je¿eli zmiana bêdzie wymuszona uchybieniem lub naruszeniem umowy oraz obowi±zuj±cych przepisów przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
wiêcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





