Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdwin: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN ORAZ DROBIU
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3294, do kontaktów: Wiesław Orzechowski, Barbara Niemczuk, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, fax 094 3823758, e-mail: 3294@hot.pl, www.21BLot.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN ORAZ DROBIU. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobiowego oraz wędlin w ilości zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 - mięso wieprzowe, wołowe i cielęce oraz wędliny; Część 2 - udka, piersi i żołądki drobiowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.11.11.00 - Wołowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.11.00 - Wołowina 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całość przedmiotu zamówienia obejmuje 62 pozycje asortymentowe, które zostały podzielone na 2 części. W części 1 - 58 pozycji, w ilości ogólnej 47.000 kg; w części 2 - 4 pozycje, w ilości ogólnej 2.650 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: W części 1 - 8.000,00; w części 2 - 500,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b)aktualną informację z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy c) aktualną informację z KRK w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku żąda załączenia do oferty: 2.1. aktualnego zaświadczenie WOMP potwierdzające, iż wykonawca jest uprawniony do zaopatrywania jednostek wojskowych co najmniej na obszar siedziby zamawiającego w przedmiot zamówienia 2.2. certyfikatu wdrożenia lub zaświadczenie o wdrażania zasad systemu HACCP lub zaświadczenie o wdrażania zasad systemu HACCP wystawionego przez organy upoważnione bądź oświadczenie dostawcy o wdrożeniu zasad systemu HACCP 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. złożą oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 6. zaakceptują wzór umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 12:30, Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; budynek nr 64 (sztab); pokój nr 303 - Zamówienia publiczne.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/77/2025 Przygotowanie pomieszczeń w budynku nr 120 oraz 259 w 12 BBSP w Mirosławcu
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- Usługa sprzątania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1, Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Świdwinie w 2026 roku
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 57 i 58 w Świdwinie
- Remont instalacji drenażu
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa żywności do Internatu ZSCKR w Potoczku
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





