eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodymodernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Brody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-03

POZYCJA 57844

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brody: modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Brody

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Brody, do kontaktów: inż Sławomir Mąka, ul. St. Staszica 3, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2711205, fax 041 2711231, e-mail: inwestycyjny.brody@vp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Brody. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Brody polegająca na wymianie istniejących lamp oświetleniowych, dobudowie nowych punktów świetlnych oraz budowie wydzielonego oświetlenia ulicznego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Brody. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykaz prac związanych z modernizacja bądź konserwacją oświetlenia ulicznego o ilości opraw nie mniejszej niż w przedmiocie niniejszego zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - Oferent ma posiadać certyfikat ISO(lub inny certyfikat jakości) -Wykaz pracowników (z podaniem wykształcenia, doświadczenia i uprawnień) mających wykonywać roboty będące przedmiotem zamówienia (wymagane posiadanie min. Jednej brygady (min.3 osoby) do prac w technologii pod napięciem- należy dołączyć stosowne uprawnienia -Wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia(wymagane udokumentowanie dysponowania min. 2 samochodów wieżowych z balkonem tzw zwyżki- kserokopie dowodów rejestracyjnych) - Oświadczenie o posiadaniu przez Oferenta bazy sprzętowej i zasobów pracowniczych gwarantujących gotowość wykonania konserwacji i napraw gwarancyjnych oświetlenia w czasie 1 godziny od przyjęcia zgłoszenia o usterce (podanie adresu i osób do kontaktów) - Oferent ma posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , obejmującej odpowiedzialność cywilną i deliktową do sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 400 000 złotych - udokumentowana zdolność kredytowa na kwotę min. 1 mln złotych - inne dokumenty określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA - 80% KOSZTY OBSŁUGI FINANSOWEJ - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.12.2005, cena - 200. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 10:00, Urząd Gminy Brody ul. St. Staszica 3, 27 - 230 Brody pok. 18.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.