eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław7_RB_2009 WYMIANA 4 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 WE WROCŁAWIU.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Wrocław: 7_RB_2009 WYMIANA 4 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 57782 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7_RB_2009 WYMIANA 4 DŹWIGÓW OSOBOWYCH WRAZ Z USŁUGĄ 36 - MIESIĘCZNEJ KONSERWACJI ORAZ ROZBUDOWA INSTALACJI TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ROBOTA BUDOWLANA:Wymiana 4 dźwigów osobowych wraz z usługą 36-miesięcznej konserwacji oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej w budynku domu studenckiego KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu. 1.2. ZAKRES ROBÓT: Przedmiot zamówienia obejmuje: Wymianę 4 dźwigów osobowych wraz z 36 miesięczną konserwacją urządzeń dźwigowych po uzyskaniu decyzji pozwalających na eksploatację urządzeń, wydanych przez UDT, oraz rozbudowę instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu. W ramach prac należy wykonać : -demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem; dostawę i montaż 4 nowych dźwigów osobowych wraz nowymi prowadnicami i osprzętem;rozbudowę instalacji telewizji dozorowej; 36-cio miesięczną konserwację urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalających na eksploatację urządzeń wydanych przez UDT; konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt Parametry dźwigów: dźwig nr 1 i 2 o parametrach :udźwig 1200 kg lub 16 osób, ilość przystanków 23, wysokość podnoszenia 63,7m, prędkość 1,6- 2,0ms dźwig nr 3 i 4 o parametrach : udźwig 630 kg lub 8 osób, ilość przystanków 22, wysokość podnoszenia 63,7 m, prędkość 1,6-2,0 ms pozostałe parametry dźwigów zawarte są w opisie do projektu wykonawczego Dodatkowe wytyczne dla dostawcy dźwigu : monitoring kabin wind,awaryjny zjazd kabiny,zjazd pożarowy Prace budowlane Pozostawia się bez zmian wymiary szybów dźwigów. Należy zdemontować istniejące dźwigi oraz ich osprzęt, a także prowadnice. Wyczyszczenie podszybia, szybów windowych oraz maszynowni. Malowanie szybów windowych oraz maszynowni. Szczegółowy zakres prac budowlanych w tym m.in. powiększenie otworów drzwiowych do kabin dźwigów oraz prac elektrycznych zawarty jest w projektach wykonawczych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót . Etapy robót Przedmiot umowy realizowany będzie w 4-ch etapach. Każdy z etapów obejmować będzie wymianę jednego dźwigu wraz z uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji z zastrzeżeniem, że czwarty etap obejmować będzie również rozbudowę instalacji telewizji dozorowej i spięcie sterowania czterech dźwigów w grupę. Każdy etap realizacji obejmuje: demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowymi prowadnicami i osprzętem,konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt. Rozbudowa systemu telewizji dozorowej obejmuje instalacje kamer w czterech windach.Kamery z wind zostaną podłączone do nowego rejestratora zainstalowanego w węźle systemu znajdującym się w pomieszczeniu wentylatorni na XV piętrze. Konserwacja w okresie gwarancji ( przez 36 miesięcy). Wykonawca prowadzić będzie konserwację zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT. Do zakresu czynności konserwacyjnych należy między innymi: sprawdzenie bezpieczeństwa ruchu dźwigu w zakresie: instalacji sterowej, chwytaczy, rygli bezpieczeństwa, końcówek linowych i lin, urządzenia napędowego suwaków, usunięcie drobnych uszkodzeń oraz wymiana następujących części: styków w aparaturze sterowej, sprężarek w kastach, śrub, podkładek i nakrętek, rolek gumowych, główek bezpieczników zawleczek, wkładek topikowych dzwonków, instrukcji obsługi, żarówek oświetleniowych i sygnalizacyjnych; smarowanie prowadnic raz na dwa miesiące, zmiana smaru w smarownicach co najmniej raz na miesiąc, uzupełnienie oleju w miarę potrzeby w układzie hydraulicznym, utrzymanie w czystości urządzeń dźwigowych; materiały do konserwacji podstawowej oraz w razie potrzeby materiały do konserwacji wzmożonej do wykonania ww czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca; Przygotowanie dźwigu oraz udział w okresowych i głównych rewizjach dokonywanych raz w roku przez Oddział Dozoru Technicznego. Koszt transportu niezbędnego przy rewizjach głównych ( raz w roku) obciążenie ponosi Wykonawca. Wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem utrudnione będzie ciągłym ruchem mieszkańców akademika ( 600 osób), trwającym 24 godz.na dobę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1394.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu montażu lub wymianie dźwigu-dźwigów w budynku wysokim (tj. powyżej 9 kondygnacji). 2)dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: -kierownik budowy - osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r Nr 83 poz.578) i będąca członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (druk). 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (druk). 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 robót budowlanych wskazanych w rozdziale V pkt 2 ppkt 1) SIWZ. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2). 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzający fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 9.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2, 4, 5, 6, 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 10.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100 - odpłatnie gotówką -200zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.