eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wywóz nieczystości stałych



Ogłoszenie z dnia 2005-11-02

POZYCJA 57749

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wywóz nieczystości stałych: odpadów komunalno-bytowych oraz gabarytów, z terenu zarządzanego przez Z.G.N. w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, do kontaktów: Agnieszka Michałowska, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741, e-mail: zamow@znk.waw.pl, www.zgn-praga-pn.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych: odpadów komunalno-bytowych oraz gabarytów, z terenu zarządzanego przez Z.G.N. w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z terenu z 545 nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Przewiduje się w okresie realizacji zamówienia około 110 846 wywozów odpadów komunalno-bytowych oraz około 12 420 m3 gabarytów. Wywóz odpadów komunalno-bytowych będzie dokonywany od 1 do 3 razy w tygodniu. Wywóz gabarytów będzie dokonywany w miarę potrzeb. Przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy może być pomniejszony, gdy zajdzie konieczność przekazania nieruchomości w zarząd i zarządzanie innym podmiotom niż Z.G.N. Rozliczenie powykonawczo, w okresach miesięcznych, za faktycznie wykonany rodzaj i zakres usługi w oparciu o jednostkowe ceny danego rodzaju usługi. Termin płatności do 21 dni od daty złożenia prawidłowej faktury. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa - nieruchomości położone na terenie Dzielnicy Praga Północ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 46 000,00 PLN; zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie powykonawczo w okresach miesięcznych, za wykonany rodzaj i zakres usługi w oparciu o jednostkowe cny danego rodzaju usługi. Termin płatności do 21 dni od daty złożenia prawidłowej faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 pzp : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; b) posiadają aktualne-obejmujące okres realizacji zamówienia, zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U.96.132.622 z zm.); c) posiadają aktualną-obejmującą okres realizacji zamówienia, umowę z składowiskiem na które będą wywożone nieczystości stałe; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli : a) należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi analogiczne do przedmiotu zamówienia trwające nieprzerwanie przez okres jednego roku każda, o łącznej wartości wyszczególnionych usług powyżej 2 000 000 zł; b) posiadają do realizacji zamówienia co najmniej :pojemniki SM 1100 - 752 szt, SM 800 - 20 szt, SM 700 - 56 szt, SM - 240 - 97 szt, SM 110 - 33 szt, pojemniki o pojemności 7 m3 - 8 szt, śmieciarki - 9 szt, śmieciarko-myjkę - 1 szt, samochody przystosowane do wywozu pojemników o poj. 7 m3 - 3 szt, samochody przystosowane do bezpośredniego załadunku gabarytów na samochód; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie osiągnęli roczne obroty co najmniej 9 000 000 zł, b) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje spełnianie wymogów pkt.1-3 oraz złoży dokumenty wymagane Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r § 1 ust. 1 pkt 4, pkt 5 i pkt 6 ( Dz.U. 04.71.646 ) Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymaganych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis wymaganych warunków , dokumentów potwierdzających spełnianie warunków oraz sposobu oceny, określa Rozdział VIII i Rozdział IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/43/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: - kasa ZGN AOM Nr 4 przy ul. Bródnowskiej 24 lub konto 02 1240 1082 1111 0010 0375 1432. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.12.2005, godzina 10:15, W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 110.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.