eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Jednorazowe artykuły medyczne. Nr ZP/5/09

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Kutno: Jednorazowe artykuły medyczne. Nr ZP/5/09
Numer ogłoszenia: 57713 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowe artykuły medyczne. Nr ZP/5/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: folia chirurgiczna- operacyjna, owinięcie na zwłoki, testy chemiczne i biologiczne do sterylizacji, opakowania sterylizacyjne ( krepowany papier zielony i rękawy jednostronne), zestawy do płukania żołądka, elektrody bierne do elektrokoagulacji, worki stomijne dla oddziału chirurgii ogólnej, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, dreny i pojemniki typu Redona, cewniki Tiemana i Pezzera, łączniki do drenów, zestawy do hemofiltracji, zestawy do aparatu Prisma M 100 PRE I SET, sondy Miller-Abbotta, zestawy do punkcji jamy brzusznej, zestawy do upustu krwi, igły do punkcji jamy brzusznej, ochraniacze na buty, podgłówki, pozycjonery, czyściki i okulary do fototerapii, elektrody do defibrylacji, wzierniki jednorazowe, szczoteczki cytologiczne, obłożenia i serwety operacyjne sterylne, zestawy pościeli jednorazowej, szpatułki- patyczki do mycia jamy ustnej, bezigłowy system do linii infuzyjnej typu Ultrasite, torby na wymiociny, strzykawki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych 33.14.16.41 - Sondy 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 19.73.20.00 - Polipropylen 41.00.00.00 - Woda zlewnicza i oczyszczona 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli: - przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ a ich łączna wartość brutto odpowiada -wartości brutto zadań, na które złożył ofertę. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. II. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: 1) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietów nr od 1 do 14. 2) katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia, 3) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów i próbek wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ a ich łączna wartość brutto odpowiada -wartości brutto zadań, na które złożył ofertę. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 5. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 6. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietów Nr od 1 do 14. 7. Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis-zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość (Cena-50%,Jakość-50% dla Pakietów Nr od 1 do 14) - 50
  • 3 - Cena - 100% - dla Pakietów Nr od 15 do 27) - 00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno ul. Kościuszki 52 pokój 07d w godzinach od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawiającego lub złożonym faksem na nr (024) 355-81-41..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ w Kutnie ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 są: Naczelny Pielęgniarz mgr Robert Bąk - tel. 024-355-81-00 wew. 543; - w sprawach merytorycznych i st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel.fax 0-24- 355-81-71 -w sprawach formalno prawnych, Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia chirurgiczna - operacyjna o rozmiarach około:15x2830x2845x28-szt. 900.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Owinięcie na zwłoki dla dorosłych ok. długość 230cm x szerokość 180 cm (kolor czarny). szt. 1300 2. Owinięcie na zwłoki dla dzieci ok. długość 100cm x szerokość 80 cm (kolor czarny). 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy chemiczne do sterylizacji parowej (typu Comply, TST) op. 56 opakowań(240szt. w opakowaniu) 2. Testy chemiczne do sterylizacji gazowej (typu Comply, TST) op. 40 opakowań(240szt. w opakowaniu) 3. Testy biologiczne do sterylizacji parowej (typu ATTEST) op. 4opakowania(100szt. w opakowaniu) 4. Testy biologiczne do sterylizacji gazowej (typu ATTEST) op. 24 opakowań(100szt. w opakowaniu) 5. Testy Bowie - Dicka, np. arkuszowe (dopuszcza się zaoferowanie innego rodzaju niż arkuszowe, należy wówczas przeliczyć odpowiednio zapotrzebowanie) op. 20 opakowań (50 szt. w opakowaniu) 6. Taśmy wskaźnikowe do sterylizacji parowej rolka szer.25 mm - 100 rolekpo 55m w rolce 7. Taśmy wskaźnikowe do sterylizacji gazowej rolka szer.19 mm - 30 rolekpo 55m w rolce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krepowany papier zielony 40x40 opak. 500 20 50x50 opak. 500 15 60x60 opak. 500 20 75x75 opak. 250 100 90x90 opak. 250 120 100x100 opak. 250 80 2. Rękawy jednostronnie przezroczyste (papierowo-foliowe) rolki Bez fałdy 50mm x 200m 20 75mm x 200m 25 100mm x 200m 120 150mm x 200m 160 200mm x 200m 150 250mm x 200m 60 300mm x 200m 15 400mm x 200m 8 Z fałdą 100mm x 50mm x 100m 120 150mm x 50mm x 100m 140 200mm x 50mm x 100m 150 250mm x65mm x 100m 30 300mm x 65mm x 100m 400-420mm x 65-90mm x 100m 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do płukania żołądka, umożliwiający pomiar ilości płynu wlewanego i wylewanego - dwa przeźroczyste worki oraz 2 janetty do wlewania i wyciągania - rozm. 40F dla dorosłych - opakowanie folia/papier szt. 200 2. Zestaw do płukania żołądka, umożliwiający pomiar ilości płynu wlewanego i wylewanego - dwa przeźroczyste worki oraz 2 janetty do wlewania i wyciągania - rozm. 34F dla dzieci - opakowanie folia-papier szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakośc - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda neutralna jednorazowa, jednoczęściowa dla dorosłych do elektrokoagulacji szt. 2500 2. Elektroda neutralna jednorazowa, jednoczęściowa dla dzieci do elektrokoagulacji szt. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek stomijny jednorazowy bez odpływu Q60 (z filtrem, z flizeliny - przyjazny dla skóry). szt. 300 2. Worek stomijny jednorazowy z odpływem na rzep Q60 (z filtrem, z flizeliny - przyjazny dla skóry). szt. 300 3. Worek stomijny dwuczęściowy bez odpływu Q60(worek + płytka wklęsła typu Convex, w stosunku 5 : 1).Należy wycenić 300 szt. worków i 60 szt. płytek szt. 300 4. Worek stomijny dwuczęściowy z odpływem na rzep Q60 (worek + płytka wklęsła typu Convex, w stosunku 5 : 1) Należy wycenić 200 szt. worków i 40 szt. płytek. szt. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. Dwoma otworami bocznymi - dł. Min. 40cm o rozmiarach; 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20. szt. 20 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny zestaw do laparoskopii ginekologicznej wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: A) serweta podstawowa 180x240cm, gramaturze dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60g/m2,minimalnej odporności na penetrację płynów(nieprzemakalności):=>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min 100 Kpa, zintegrowana z nogawicami oraz ekranem anestezjologicznym. W części centralnej serwety znajduje się otwór 20x30x20 cm otoczony taśmą lepną, w części kroczowej otwór 10x15 cm wraz z przykrywającą go klapką 20x20cz. B) pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm wykonany z folii PE o minimalnej grubości min 0,06mm i warstwy chłonnej wykonanej z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2.C) taśma samoprzylepna 10x50cm,D) kieszeń komorowa na ssak i koagulacje 2x15x40 cm wykonana z folii PE o min .grubości 0,12mm. E) serweta o wym. 150x200cm (owinięcie zestawu) która może służyć jako przykrycie stolika wykonane w całości z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2, minimalnej odporności na penetrację płynów ( nieprzemakalność) =>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa- 1 szt. szt. 200 2. Zestaw do cięcia cesarskiego wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: A) serweta 180x300cm, dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60gm2, minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność) =>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa z centralnym otworem 20x30x20cm wypełniony folią chirurgiczną poliuretanową o grubości od 0,025mm do 0,030mm i przepuszczalność dla pary wodnej powyżej 1000gm224h, B) pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm wykonany z folii PE o minimalnej grubości min o,06mm i warstwy chłonnej wykonanej z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2 - 1 szt. C) ściereczka chłonna -2 szt.D) owinięcie noworodka z włókniny bawełnopodobnej o wymiarze 80x90cmE) serweta owinięcie 150x200cm- przykrycie na stolik instrumentalny wykonane w całości z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa - 1 szt. szt. 600 3 Sterylna osłona na ramię CTrzy częściowa sterylna osłona na ramię Cskładająca się z: Przeźroczysta osłona wykonana z folii PE o grubości min. 0,05mm, ściągnięta gumką o średnicy 80 cm. W ilości dwóch sztuk oraz osłona na ramię ruchome o wymiarach: 50x250 wyposażona na całej długości w taśmy lepne pozwalające na prawidłowe mocowanie pracującego ramienia. szt. 300 4. Sterylna ściereczka chłonna o wymiarach min. 30x40 cm, wykonana z bardzo chłonnej celulozy, o gramaturze min. 50gm2 , służąca do wycierania rąk przez operatora po myciu chirurgicznym oraz osuszania jałowych powierzchni, kolor biały. szt. 5000 5. Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar : 50x60. szt. 2000 6. Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów ( nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar: 75x90. szt. 1000 7. Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałość na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar: 100x150. szt. 1000 8. Serweta sterylna do przykrycia stołu instrumentalnego minimum dwuwarstwowa wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa o wymiarach: 150x200cm. szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.73.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw pościelowy, jednorazowy wykonany z włókniny trzywarstwowej typu SMS o minimalnej gramaturze 35g/m2 oraz wytrzymałości na rozrywanie minimum 80 kPa.Skład zestawu: poszewka 80x90, poszwa 160x210, prześcieradło 140x210. szt. 1 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szpatułki - patyczki do mycia jamy ustnej nasączone płynem do higieny jamy ustnej - krótkie szt. 12 000 2. Szpatułki- patyczki do mycia jamy ustnej nasączone płynem do higieny jamy ustnej - długie szt. 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezigłowy system dostępu do linii infuzyjnej - sterylny:- redukcja przypadkowych zakażeń przez dotyk, bez potrzeby stosowania dodatkowego koreczka,- efektywna bariera dla mikroorganizmów, jeśli przecierany środkiem dezynfekcyjnym do połączeń luer lock, luer slip,- bez lateksu,- nie zawiera DEHP,- redukcja okluzji cewnika,- optymalna wielkość i funkcja. szt. 1 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny typu Vommax szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Jakość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka trzyczęściowa z gumką z podwójnym uszczelnieniem, niskooporowa 5 ml. z końcówką Luer - Lock, każda osobno pakowana. szt. 1 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra (T) - lateks silikonowany - dł. ramion min. 700x160mm o rozmiarach: 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24. szt. 260 2 Dren Latex sterylny do jamy otrzewnowej o rozmiarach: 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36. szt. 900 3 Dren Redona dł. Min. 80cm z paskiem RTG, opakowanie foliowe i zewnętrznie folia/papier o rozmiarach: 10, 12, 14, 16, 18. szt. 3200 4 Pojemnik typu Redon - poj. Min. 200ml - skalowany co 25ml, z uniwersalnym zakończeniem do drenów Redona Ch 10-18 - opakowanie folia i zewnętrznie folia/papier szt. 2500 5 Pojemnik typu Redon - poj. Min. 400ml - skalowany co 100 ml, z uniwersalnym zakończeniem do drenów Redona Ch 10-18 - opakowanie folia i zewnętrznie folia/papier szt. 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Tieman sterylny o rozmiarach: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22. szt. 420 2 Cewnik Pezzera - silikonowy o rozmiarach: 28, 30, 32, 34, 36. szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łączniki do drenów - schodkowe - proste o średnicy: 6-15-6 mm. szt. 40 4-4 mm. szt. 40 7-7 mm. szt. 40 10-10 mm. szt. 40 4-7 mm. szt. 100 4-10 mm. szt. 40 7-10 mm. szt. 40 13-13 mm. szt. 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do hemofiltracji: A-V szt. 15 2 Hemofiltry szt. 30 3 Cewniki pojedyńcze szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do aparatu Prisma M100 PRE szt. 30 2 Zestaw do aparatu set szt. 30 2 Cewniki do hemodializy szt. 60 3 Płyn dializacyjny Dialisan szt. 60 4 Płyn dializacyjny Hemosol szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Miller-Abbott długości min. 270 mm szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji jamy brzusznej z workiem o pojemności 1000-2000 ml. Z możliwością wymiany worka w trakcie zabiegu i pobrania próbki do badania. szt. 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do upustu krwi o pojemności 0,5-1.0 litra. szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa igła do punkcji jamy brzusznej Troacar o rozmiarach: 20, 28. szt. 35.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacze na buty włókninowe, wiązane szt. 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podgłówek wykonany z gąbki do operacji tarczycy o wymiarach około 46x18 cm. szt. 40 2 Pozycjoner głowy szczelinowy wykonany z gąbki szt. 72 3 Ochraniacz do stóp i pięt wykonany z gąbki szt. 36 4 Pozycjoner pod głowę pierścieniowy z gąbki szt. 36 5 Klin do układania pacjenta 46x20x20 cm z gąbki szt. 16 6 Wałek pod klatkę piersiową 43x13cm z gąbki szt. 12 7 Czyścik do koagulacji 5x5 cm. szt. 200 8 Okulary do fototerapii ochronne na oczy. Miękki materiał na rzep- dla noworodków szt. 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda Qiuk-Combo do stymulacji zewnetrznej i defibrylacji kompatybilne z aparatem Lifepact - jednorazowego użytku szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wzierniki jednorazowe typu CUSCO o rozmiarach: S, M, L. szt. 11 000 2 Szczotka cytologiczna wachlarz-sterylna szt. 5 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.