To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Warszawa: dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 57704 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40226 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 49 10, faks 22 890 49 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : § 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na rok 2011 dla II Oddziału ZUS w Warszawie ( 45 rodzaju artykułów w tym min. koperty białe C-6/5 do maszynowego kopertowania, teczki tekturowe wiązane, taśmy papierowe do maszyny Canon, sznurek pakowy, koszulki A4 przystosowane do wpięcia w segregator A4). § 2. Warunki dostawy: 1. Zamówienie ma zostać zrealizowane w dwóch dostawach po 50% asortymentu każda, z wyjątkiem kopert - wszystkie koperty w pierwszej dostawie. 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a) Za termin dostawy przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. b) Przez dostawę Zamawiający rozumie transport towaru do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek dostarczonych artykułów do magazynu Zamawiającego. c) Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. d) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu do siedziby Oddziału i rozładunek Wykonawca uwzględnia w cenach jednostkowych. e) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od dnia danej dostawy tj. od daty podpisania protokołu odbioru. f) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności jakości dostarczonego asortymentu w porównaniu z ofertą i wymaganiami Zamawiającego w okresie gwarancji Zamawiający ma prawo wnieść reklamację, która zostanie rozpatrzona a wadliwy towar wymieniony na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. g) W sytuacji dwukrotnego zgłoszeniu reklamacji i ponownym stwierdzeniu wad w dostarczonej partii towaru, Zamawiający ma prawo zwrócić całość lub część danego typu asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy. h) Miejscem realizacji dostaw jest magazyn w tymczasowej siedzibie II Oddziału ZUS w Warszawie położony przy ul. Czerniakowskiej 16. Zamawiający przewiduje w II kwartale 2011 r. możliwość zmiany siedziby II Oddziału ZUS w Warszawie z ul. Czerniakowskiej 16 na ul. Podskarbińską 25. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższych zmianach z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. § 3. Zamówienie ma zostać zrealizowane w dwóch dostawach: a) I dostawa - w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. b) II dostawa - na pisemny wniosek upoważnionego pracownika Zamawiającego w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty przyjęcia zgłoszenia (zamówienie pisemne przekazane faxem) nie później jednak niż do dnia 31.12.2011 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.97.12 - Inne zadrukowane koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50791,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41960,20
Oferta z najniższą ceną: 41960,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47967,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





