eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji woj. lubuskiego - powtórzenie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Gorzów Wielkopolski: Wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji woj. lubuskiego - powtórzenie
Numer ogłoszenia: 5767 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396912 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji woj. lubuskiego - powtórzenie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego - powtórzenie 2.CPV: 90400000-1 Usługi utylizacji nieczystości, 3.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz jednostek oraz szczegółowy opis ilościowy wywozu nieczystości stałych dla poszczególnych części zamówienia. 4.Wywóz nieczystości będzie następował w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30. Szczegółowy harmonogram wywozu wybrany Wykonawca uzgodni z daną jednostką Policji. 5.Wykonawca zobowiązuje się wywozić nieczystości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko, transportem zorganizowanym przez siebie. 6.W przypadku incydentalnej konieczności dodatkowego wywozu nieczystości (poza częstotliwością określoną w zał. nr 1 do SIWZ), Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego zgłoszenia potrzeby wywozu nieczystości . W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wywozu nieczystości w ciągu 24 godzin od zgłoszenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, tj. sobót, niedziel i świąt, za cenę brutto jednorazowego wywozu nieczystości (ilości i ceny zgodnie z ofertą Wykonawcy). 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładania innych nieczystości (typu kartony, worki itp.) bez dodatkowych opłat obok pojemnika, a Wykonawca zobowiązany jest je usunąć bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Zamawiający wprowadza prawo opcji (art. 34 ust. 5 Ustawy P.z.p.) dopuszczając: a) możliwość zwiększenia ilości wywozu nieczystości wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ do 10%, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego b) możliwość zmniejszenia/zwiększenia zakresu zamówienia (do 10%) w przypadku, gdy nastąpi wyłączenie/włączenie danej posesji spod/do zarządu Zamawiającego. 9.Termin płatności - 21 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 10.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: REJON ZIELONEJ GÓRY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE, AL. ZJEDNOCZENIA 110, 65-120 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37578,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37578,43

  • Oferta z najniższą ceną: 37578,43 / Oferta z najwyższą ceną: 37578,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: REJON KPP ŻARY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE PEKOM S.A., UL. BOHATERÓW GETTA 9-11, 68-200 ŻARY, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8763,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8763,68

  • Oferta z najniższą ceną: 8763,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8763,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.