eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2005-11-02

POZYCJA 57667

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skierniewice: Skierniewice: wykonanie robót budowlanych - dwa zadania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa, do kontaktów: Maria Kruszewska, ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, fax 046 8333228, e-mail: mkrusz@insad.pl, www.insad.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji ISK, Maria Kruszewska, Anna Trębacz, ul. Pomologiczna 18 - pok. 19, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 834 54 02, 046 834 52 55, fax 046 833 32 28, e-mail: mkrusz@insad.pl, www.insad.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji ISK, Maria Kruszewska, Anna Trębacz, ul. Pomologiczna 18 - pok. 19, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 834 54 02, 046 834 52 55, fax 046 833 32 28, e-mail: mkrusz@insad.pl, www.insad.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa, Maria Kruszewska, ul. Pomologiczna 18 pok.21 - Sekretariat, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 833 20 21, fax 046 833 32 28, e-mail: mkrusz@insad.pl, www.insad.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skierniewice: wykonanie robót budowlanych - dwa zadania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań zgodnie z dokumentacją techniczną: Zadanie I - Termomodernizacja i Przebudowa Budynku Obsługi Technicznej na Pracownię Badania Bezpieczeństwa Żywności. Istniejący budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o powierzchni użytkowej 520,5 m2 zostanie przebudowany w zakresie: - wykonanie robót ogólnobudowlanych: rozbiórki, docieplenia ścian i dachu, częściowa wymiana drzwi i okien, roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; - wykonanie instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, wod.-kan., elektrycznych, gazów lotnych; Zadanie II - Adaptacja pomieszczeń na Laboratorium Badań GMO - w istniejącym obiekcie na I-wszym piętrze będą zaadaptowane pomieszczenia na laboratorium o łącznej powierzchni użytkowej 141,1 m2 w zakresie: - wykonanie robót ogólnobudowlanych: wymiana okien i drzwi, malowanie, wykładziny ścienne i podłogowe; - wykonanie instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, wod.-kan., elektrycznych;. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie I - Skierniewice, ul. Pomologiczna 13, Zadanie II - Skierniewice, ul. Pomologiczna 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: dwa zadania o łącznej wartości powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11 w tym: Zadanie I - 7 miesięcy od daty podpisania umowy. Zadanie II - 4 miesiące od umownego terminu zakończenia I zadania.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25.000,- zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zadania o podobnym charakterze i wielkości potwierdzone, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, przedstawią uprawnienia budowlane osób, które przewidziane są przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierowników budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz załączą zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykonają roboty ogólnobudowlane siłami własnymi, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 800.000,- zł, posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,- zł. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwa zadania). Jako odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna wykonanie termomodernizacji oraz remontu obiektu, z wykonaniem instalacji (w tym: inst. wentylacji i klimatyzacji) i robotami wykończeniowymi; 7. wykaz osób przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia kierowników budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z załączeniem uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji kierowania budową i dokumentów o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000 r.; 8. wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (z wyłączeniem robót ogólnobudowlanych wykonywanych siłami własnymi przez wykonawcę); 9. informacja banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 800.000, -zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000, -zł. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 1 do 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.12.2005, cena - 150 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.12.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.12.2005, godzina 11:15, w siedzibie zamawiającego sala 136.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego-Fundusze Strukturalne SPO-WKP działanie1.4 Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo-rozwojową a gospodarką. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.