eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszynmodernizacja ulic



Ogłoszenie z dnia 2005-11-02

POZYCJA 57665

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: modernizacja ulic: Sójki, Kanarka, Kruczej i Turystycznej na terenie Gminy Raszyn

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Raszyn, do kontaktów: Barbara Płomińska, Elżbieta Musialska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl, www.raszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ulic: Sójki, Kanarka, Kruczej i Turystycznej na terenie Gminy Raszyn. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja ulic: Sójki, Kanarka, Kruczej i Turystycznej na terenie Gminy Raszyn w zakresie obejmującym wymianę konstrukcji drogowej jezdni i zjazdów i chodników wraz z remontem infrastruktury technicznej oraz obsianie trawą terenu przyległego, w następujących wielkościach odpowiednio dla ulic: ul.Sójki -nawierzchnia z asfalto-betonu - ok. 1372 m2, nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm -ok. 230 m2, krawężnik 15x30 -ok.440 mb, trawniki dywanowe -ok. 355 m2, kanalizacja deszczowa śr.250 z rur z żywic poliestrowych -ok.196 mb, przykanaliki śr.200 z materiału j.w -ok. 31mb, przebudowa wodociągu PCV śr.110 -ok. 11mb, odwodnienie liniowe -ok. 109 mb, wymiana słupów ŻN na E-10,5 wraz z oprawami -5 szt., wymiana przewodów nieizolowanych na izolowane -170mb, przebudowa istn. przyłączy napowietrznych- 9 szt. ul.Kanarka - nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na -ok. 1192 m2, krawężnik 15x30 -ok.278 mb, trawniki dywanowe - ok. 305 m2, kan. deszczowa śr.250 z rur z żywic poliestrowych -ok.114 mb, przykanaliki śr.200 z materiałów j.w - ok. 25 m, odwodnienie liniowe - ok. 5,5 mb, wymiana słupów ŻN na E-10,5 wraz z oprawami - 2 szt., wymiana przewodów nieizolowanych na izolowane-113mb, przebudowa istn. przyłączy napowietrznych - 5 szt. ul.Krucza - nawierzchnia z kostki betonowej gr.8 cm -ok. 1240 m2, krawężnik 15x30 - ok.358 mb, trawniki dywanowe - ok. 384 m2 kanalizacja deszczowa śr.250 z rur z żywic poliestrowych -ok.150mb, przykanaliki śr.200 z materiałów j.w -ok. 33mb,. odwodnienie liniowe -ok. 18,50 mb. ul.Turystyczna - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm -ok.1730 m2, krawężnik 15x30 - ok. 400 mb, trawniki dywanowe - ok. 240 m2. wraz z oznakowaniem wykonywanych robót, na każdej z w/w ulic zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem czasowej organizacji ruchu, obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi Gminy Raszyn. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 32 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w ostatnich 5 (pięciu) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 (trzech) zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na remoncie lub budowie nawierzchni z kostki betonowej i asfaltowej, o łącznej wartości min. 600 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie), b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: - 2 osobami ( Kierownik robót i Majster), posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 1 osobą (Kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane - wykonawcze w zakresie sieci kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 1 osobą (Kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane- wykonawcze w zakresie sieci elektro - energetycznych i świadectwo kwalifikacji do wykonywania i eksploatacji urządzeń elektro - energetycznych do 1 kV i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie), c) posiadają (w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny /Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm. /) niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.: 1. samochód o ładowności 3 5 t - 2 szt., 2. spycharka 55 kw ( 75 km ) 2 szt., 3. zagęszczarka wibracyjna spalinowa 70-90 m3/h 2 szt., 4. rozkładarka mas mineralno bitumicznych o szer. min. 5 m 1 szt. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. zł. 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 300 tys. zł. 6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. 7/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawią wraz z ofertą dokumenty wyszczególnione w SIWZ, których Zamawiający może żądać od Wykonawcy wymienione w Rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 71, poz. 645) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.12.2005, cena - 35 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 16.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 12:30, Sala konferencyjna - I piętro pok. nr 102.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.