eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańszczykSystematyczne dostawy produktów spożywczych do DPS Brańszczyk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Brańszczyk: Systematyczne dostawy produktów spożywczych do DPS Brańszczyk
Numer ogłoszenia: 57663 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51865 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Jana Pawła II 65, Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 0-29 6794220, faks 0-29 7421414.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne dostawy produktów spożywczych do DPS Brańszczyk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : systematyczna dostawa produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. a) Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie produkty spożywcze w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy w terminie wykonania uprzednio zamówionej dostawy. Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do współdziałania w tym zakresie jest dietetyk - Pani Elżbieta Jesionowska. c) rzeczywiste wielkości dostaw mogą ulegać niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inny o zbliżonych właściwościach. d) produkty spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania sanitarne i jakościowe dotyczące dopuszczenia do obrotu, przydatności do spożycia oraz świeżości . e) produkty dostarczone do DPS muszą pochodzić od producentów posiadających odpowiednie zezwolenie i będących pod opieką sanitarną. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości produktu. h) Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy spełniającym wymogi określone przepisami sanitarnymi, na jego koszt do magazynu Zamawiającego raz w tygodniu. j) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym. k)ceny podane w ofercie są cenami stałymi w okresie obowiązywania umowy i nie będą podlegać waloryzacji. l) płatność za każda dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101677.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe -Damian- spółka jawna Zbigniew Szwejk, Dariusz Borucki, Ireneusz Skurczyk, Maków Mazowiecki, ul. Ciechanowska 26, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 101677.20
  • Oferta z najniższą ceną: 101677.20 oferta z najwyższą ceną: 101677.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.