eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › NASADZENIE KWIATÓW NA TERENIE MIASTA KRAŚNIK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Kraśnik: NASADZENIE KWIATÓW NA TERENIE MIASTA KRAŚNIK
Numer ogłoszenia: 57629 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o. o. , ul. Lubelska 75A, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 825 37 87, faks 81 825 09 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczona odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NASADZENIE KWIATÓW NA TERENIE MIASTA KRAŚNIK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest nasadzenie kwiatów na terenie miasta Kraśnik. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)W przypadku rabat i donic betonowych przygotowanie gleby do nasadzenia, w tym usunięcie starych nasadzeń, oczyszczenie z kamieni, chwastów i darni, spulchnienie gleby, zasilenie gleby nawozami, zastosowanie hydroabsorbentu, uzupełnienie ziemią urodzajną na głębokość ok. 10 cm w każdej rabacie i ok. 25 cm w każdej donicy betenowej; b)W przypadku obsadzania konstrukcji kwietnikowych oraz donic wiszących - oczyszczenie, wypełnienie podłożem z dodatkiem nawozu i hydroabsorbentu na odpowiednią głębokość, nasadzenie kwiatów, zawieszenie donic na słupach oświetleniowych (donice do zawieszenia dostarczy Zamawiający); c)Nasadzenie kwiatów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Wykaz nasadzeń oraz w układzie określonym w projekcie dostarczonym przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy wykaz materiału nasadzeniowego: bratek - łącznie szt. 10940 (w tym: czerwony - 1345 szt., kremowy - 1580 szt., niebieski z czarnym oczkiem - 70 szt, żółty - 105 szt., bordowy - 105 szt., czerwony z czarnym oczkiem - 1055 szt., fioletowy z niebieskim oczkiem - 35 szt., pomarańczowy - 1023 szt., szafirowy - 3034 szt., pomarańczowy z czarnym oczkiem - 1020 szt., biały - 784 szt., błękitny - 784szt.), begonia drobnokwiatowa - łącznie 27881 szt. (w tym: czerwona - 4454 szt., jasny róż - 7684 szt., ciemny róż - 7779 szt., biała - 7964szt.); Aksamitka - łącznie 4810 szt. (w tym: biało-kremowa - 500 szt., kremowa - 3482 szt., biała - 50 szt., żółta - 57 szt., pomarańczowa - 507 szt., brązowo-pomarańczowa - 214 szt.); Surfinia - łącznie 1637 szt. (w tym: ciemny róż - 1053 szt., jasny róż - 134 szt., biała - 310 szt., czerwona - 140 szt.); Pelargonia pełnokwiatowa zwisająca - łącznie szt. 885 szt. (w tym:czerwona - 20 szt., bordowa - 150 szt., jasny róż - 96 szt., ciemny róż - 619 szt.); Pelargonia wielokwiatowa - łącznie 399 szt. (w tym: jasny róż - 95 szt., ciemny róż - 204 szt., czerwona - 100szt.). Łącznie 46552 sztuki sadzonek. 4. Wymagania Zamawiającego:a)Nasadzenia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej sztuki ogrodniczej; b) Do nasadzeń należy zastosować materiał roślinny najwyższej jakości, wolny od chorób, szkodników, o wyrównanym wzroście i kwitnieniu; c)Rośliny należy sadzić w takiej fazie kwitnienia, aby efekt kwitnienia był widoczny najpóźniej po upływie jednego tygodnia od momentu posadzenia. 5.Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania nasadzeń, zmniejszenia przewidywanego zakresu nasadzeń, a także zmiany ilości nasadzeń danego gatunku kosztem innego przy założeniu, ze całkowita kwota zamówienia nie przekroczy ceny ofertowej. 6.O kolejności i zakresie wykonywanych nasadzeń decyduje każdorazowo Zamawiający, potwierdzając zlecenie pisemnie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy w wysokości do 30% wartości szacunkowej zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące złotych), które może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp, przy czym: a)Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao S.A. I o/Kraśnik nr 05 1240 2395 1111 0000 3334 4052 przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.03.2014r. do godz. 12.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na nasadzenia kwiatów na terenie miasta Kraśnik. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. b)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz z treści dokumentu wadialnego musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego należy dołączyć do oferty w koszulce. Dokumenty o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium, wniósł wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub wniósł wadium w niewłaściwej formie. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy pzp. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie wykazu usług, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z dołączonymi do niego dowodami, że zostały należycie wykonane. Warunek uznaje sie za spełniony w przypadku wykonania co najmniej jednego zamówienia polegającego na nasadzeniu kwiatów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany usytuowania nasadzeń, zmniejszenia przewidywanego zakresu nasadzeń, a także zmiany ilości nasadzeń danego gatunku kosztem innego przy założeniu, ze całkowita kwota zamówienia nie przekroczy ceny ofertowej. 2) W przypadku ustawowej zmiany stawek VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpm.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRAŚNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 75A, 23-200 KRAŚNIK, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 12:00, miejsce: KRAŚNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 75A, 23-200 KRAŚNIK, Sekretariat, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.