Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Nowy Targ: Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 57532 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, fax 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 2. Zakres objęty opracowaniem: 1/ Przebudowę ul. Grel w Nowym Targu, na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury na długości około 1000 m. Przebudowa lub dobudowa dotyczy: jezdni, chodników, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (dobudowa na długości 1000 m) oświetlenia ulicznego (dobudowa na długości około 100 m) regulacja potoku na około 120 m, przepustu, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w zakresie jezdni i chodników (część I ul. Grel - budowa na długości około 1000 m, część II ul. Grel Boczna - budowa na długości około 200 m) regulacja obcej infrastruktury (sieci elektroenergetyczne i teletechniczne). 3. Zakres rzeczowy projektów obejmuje: 1/ roboty drogowe, 2/ roboty na sieci kanalizacji deszczowej, 3/ roboty na sieci kanalizacji sanitarnej, 4/ roboty na linii oświetlenia ulicznego, 5/ regulacja potoku, 6/ przepust, 7/ roboty na sieci wodociągowej, 8/ roboty regulujące obcą infrastrukturę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi wykonania prac projektowych przebudowy dróg wraz z infrastrukturą m.in. wodno - kanalizacyjną o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł, oraz wykażą, że przynajmniej jedna z tych usług została zrealizowana należycie, b) tj.: wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży: drogowej i kanalizacyjnej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z co jednym dokumentem potwierdzającym, iż w/w usługi zostały wykonane należycie,według załącznika nr 4 do SIWZ.. 4/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniawedług załącznika nr 5 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, kopie uprawnień zawodowych, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 85 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1671K ul. Św. Anny - ul. Kowaniec w m. Nowy Targ z drogą gminną ul. Szpitalną w m. Nowy Targ
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Krauszowie, Lasku i Krempachach w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poronin ul. Jesionkówka
- Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych.
- Dostawa samochodu hybrydowego dla Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie dok. projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji rob. bud. nadzoru autorskiego na zad. Dostosowanie wejść do Pawilonu A,B i C do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ŚCP w Morawicy
- Modernizacja Pracowni leku cytostatycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej we wszystkich branżach dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa wielopoziomowego parkingu na II Kampusie Politechniki Opolskiej"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.