eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających p

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Nowy Targ: Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 57532 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, fax 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla inwestycji pn. Przebudowa ul. Grel w Nowym Targu na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 2. Zakres objęty opracowaniem: 1/ Przebudowę ul. Grel w Nowym Targu, na odcinku od ul. Partyzantów do przejazdu kolejowego wraz z przebudową i dobudową infrastruktury na długości około 1000 m. Przebudowa lub dobudowa dotyczy: jezdni, chodników, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (dobudowa na długości 1000 m) oświetlenia ulicznego (dobudowa na długości około 100 m) regulacja potoku na około 120 m, przepustu, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w zakresie jezdni i chodników (część I ul. Grel - budowa na długości około 1000 m, część II ul. Grel Boczna - budowa na długości około 200 m) regulacja obcej infrastruktury (sieci elektroenergetyczne i teletechniczne). 3. Zakres rzeczowy projektów obejmuje: 1/ roboty drogowe, 2/ roboty na sieci kanalizacji deszczowej, 3/ roboty na sieci kanalizacji sanitarnej, 4/ roboty na linii oświetlenia ulicznego, 5/ regulacja potoku, 6/ przepust, 7/ roboty na sieci wodociągowej, 8/ roboty regulujące obcą infrastrukturę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi wykonania prac projektowych przebudowy dróg wraz z infrastrukturą m.in. wodno - kanalizacyjną o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł, oraz wykażą, że przynajmniej jedna z tych usług została zrealizowana należycie, b) tj.: wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej po jednym pracowniku z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży: drogowej i kanalizacyjnej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z co jednym dokumentem potwierdzającym, iż w/w usługi zostały wykonane należycie,według załącznika nr 4 do SIWZ.. 4/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniawedług załącznika nr 5 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, kopie uprawnień zawodowych, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 85 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.