eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdModernizacja Ośrodka Zdrowia w Ujeździe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Ujazd: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Ujeździe
Numer ogłoszenia: 57529 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax 0-77 4637081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ujazd.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Ujeździe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją Ośrodka Zdrowia w Ujeździe wchodzące w skład zadania o nazwie: Modernizacja ośrodka Zdrowia w Ujeździe Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 roboty malarskie Na przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 składa się następujący zakres rzeczowy robót czynności i urządzeń budowlanych: Prace rozbiórkowe - piętro GZO w Ujeździe: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 - 2 szt, - Rozebranie ścianki z cegieł o grub. ½ cegły na zaprawie cementowo-wapiennej - 8.68 m2, - Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 14.84 m2, - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 13.76 m2, - Demontaż umywalki - 2 kpl, - Demontaż ustępu z miską fajansową - 2 kpl, - Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej - 2 szt, - Demontaż zaworu przelotowego o śr. 15-20 mm - 2 szt, - Demontaż elementów urządzeń do podgrzewania wody - zbiornik o poj. 100-300 dm3 - 1 szt, - Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm - 15m, Roboty montażowe - piętro GZO w Ujeździe: - Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych pojedyncze z kształtowników metalowych na stropach - 9.24 m2, - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 42.64 m2, - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni do 1.6 m2 oszklone szybą o powierzchni ponad 0.2 m2 fabrycznie wykończone - 3.6 m2, - Okładziny z płyt gips.-karton.(suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach na rusztach - 9.24 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 15.28 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 27.36 m2, - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokolikami podłogowymi - 16m, - Naświetla stałe jednokrotnie pomalowane i oszklone fabrycznie o pow. 1.0-1.2 m2 - 1.5 m2, Pozostałe roboty budowlane - piętro GZO w Ujeździe: - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych INP 200-260 mm - 1.8m, - Ścianki działowe GR z płyt gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczo z pokryciem obustr. dwuwarstw. - 5.04 m2, - Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej wykonywane przy użyciu Miksokreta gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8m2 - 15.28 m2, - Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome - 15.28 m2, - Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm w pomieszczeniach o pow. ponad 10 m2 - 15.28 m2, - Cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12.5x25 cm na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. do 10 m2 - 20.40 m, - Cokoliki z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, listwa wykańczająca - 20.40 m, - Licowanie ścian o pow. do 5m2 płytkami glazurowymi o wym. 15x20 cm na zaprawie klejowej ATLAS - 41.60 m2, - Przewody wentylacyjne z płyt winidurowych, prostokątne, typ E o obwodzie do 400 mm - udział kształtek do 55% - 1.58 m2, Prace adaptacyjne elektryczne - piętro GZO w Ujeździe: - Demontaż przewodów o przekroju do 35 mm2 z rur instalacyjnych - 5m, - Demontaż belek montażowych dla opraw świetlówkowych - 2 szt, - Rury winidurowe o śr. Do 20 mm układane n.t. w ciągach wielokrotnych na gotowym podłożu - 5m, - Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcanie do kołków plastikowych w podłożu z cegły - 2 szt, - Montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego świecznikowych mocowanych przez przykręcenie z podłączeniem - 3 szt, - Przewód kabelkowy w powłoce polwinitowej układany w instalacji wiązkowej w osłonie z rur winidurowych o śr. do 28 mm mocowanych na gotowych uchwytach - 15m, - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych dla świetlówek kołowych 22 i 40W zawieszanych końcowych - 3 szt, - Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na cegle mocowane na kołkach kotwiących (ilość mocowań 2) - 1 kpl, - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych żarowych strugo-, pyło-odpornych, żeliwnych dla instalacji wykonanych przewodem kabelkowym z gwintem E27 - nakręcanych - 1 szt, - Kompletowanie opraw świetlówkowych do 120W - 4 szt, - Przedzwonienie przewodów - 3 szt, - Sprawdzenie próbnikiem napięcia punktu odbioru w instalacji wtynkowej - 3 szt, Roboty instalatorskie - piętro GZO w Ujeździe: - Rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - 22m, - Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm - 8 szt, - Dodatek za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do płuczek ustępowych o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm - 1 szt, - Dodatki za wykonanie obejść elementów konstrukcyjnych w rurociągach z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm - 4 szt, - Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych - 22m, - Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 20 mm - 2 szt, - Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nominalnej 15 mm - 3 szt, - Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nominalnej 15 mm - 1szt, - Urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150 dm3 - 1 kpl, - Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 2m, - Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 3.5 m, - Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych - 1 podej. - Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych - 5 podej. - Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym - 3 kpl, - Postument porcelanowy do umywalek - 3 kpl, - Zlewozmywaki żeliwne, z blachy lub z tworzywa sztucznego na szafce - 1 szt, - Zlewozmywaki żeliwne, z blachy lub z tworzywa sztucznego na ścianie - 1 szt, - Ustępy z płuczką ustępową typu kompakt - 1 kpl, - Szafki kuchenne zlewozmywakowe - 1m2, - Szafki kuchenne nadpodłogowe dwudrzwiowe - 1 m2 - Szafy wnękowe z pawlaczami jednodrzwiowe o szer. 60 cm - na materiały czyszczące dla sprzątaczki - 1.2 m2 Prace rozbiórkowe - wymiana okien : - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 - 25 szt, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 1m2 - 4 szt, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni do 2 m2 - 1 szt, Montaż okien - wymiana okien : - Zabezpieczenia folią podłóg - 69 m2, - Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 Poltrocal z WBUDOWANĄ MOKROWENTYLACJĄ W RAMACH ORAZ PRZYSTOSOWANYM OTWARCIEM NAŚWIETLA Z POZIOMU POZADZKI - zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia - 26.72 m2, - Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 Poltrocal - z WBUDOWANĄ MIKROWENTYLACJĄ W RAMACH - naświetla otwierane - 13.30 m2, - Okna o powierzchni do 0.6 m2 Poltrocal - przy wejściu od tyłu - 0.36m2 - Okna o powierzchni do 1 m2 Poltrocal - piwniczne - 2.21 m2, - Naprawa uszkodzeń podokienników - 6 miejsc, - Obsadzenie prefabrykowanych podokienników z blach powlekanych w kolorze brązowym długości ponad 1 m - 23 szt, -Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokolikami podłogowymi - 113.40 m - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 28.35 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 28.35m2. Prace rozbiórkowe - parter pomieszczenia Ośrodka Zdrowia : - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 - 2.55 m2 - wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2m2 - 1 szt, - Rozebranie ścian filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowej - 0.45 m3, - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 76.46m2, - Rozebranie ścianki z pustaków szklanych na zaprawie cementowej - 4.20 m2, Roboty montażowe - parter pomieszczenia Ośrodka Zdrowia: - Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych pojedyncze z kształtowników metalowych na stropach - 12m2, - Okładziny z płyt gips.-karton. ( suche tynki gipsowe) pojedyncze na stropach na rusztach - 12 m2, - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpchlowaniem nierówności - 40m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 40m2, - Drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI50 - 4.70 m2, - Drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI50 - z szybami antywłamaniowymi bezpiecznymi - 2.55m2 - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokolikami podłogowymi - 9.60m, Pozostałe roboty budowlane - parter pomieszczenia Ośrodka Zdrowia: - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych INP 200-260 mm - 3m - Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub ½ cegły na zaprawie cementowej dla otworów drzwiowych i okiennych - 0.92 m3 - Ścianki dział. GR z płyt gips.-karton. Na rusztach metal. pojed. z pokryciem obustr. dwuwarstw. - 14.19 m2, - Konstrukcje rusztów pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych na ścianach - 13.20 m2, - Okładzina typu SIDING z elementów winylowych - 13.20 m2, - Okładzina typu SIDING z elementów winylowych - dodatek za montaż narożników - 14.60 m - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokolikami podłogowymi - 17.30 m, - Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej wykonywane przy użyciu Miksokreta gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 - 76.46 m2 - Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i :ATLAS INI GRUNT - powierzchnia poziome - 76.46 m2 - Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm w pomieszczeniach o pow. ponad 10 m2 - 76.46 m2, - Cokoliki z płytek kamionkowych GRES o wym. 12.5x25 cm na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. do 10m2 - 40m, - Cokoliki z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, listwa wykańczająca - 40m - Licowanie ścian o pow. do 5m2 płytkami glazurowanymi o wym. 15x29 cm na zaprawie klejowej ATLAS płytki inwestora - 65 m2, - Przewody wentylacyjne z płyt winidurowych prostokątne, typ E o obwodzie do 400 mm - udział kształtek do 55% - 7m2, - Przepustnice jednopłaszczyznowe winidurowe prostokątne, typ D do przewodów o obwodzie do 400 mm - 2 szt, - Wentylatory promieniowe o średnicy otworu ssącego do 200 mm z wirnikiem osadzonym na wale silnika - napęd nr 1 (masa do 110 kg) - 1 szt, - Naświetla stałe z poliwęglanu - wzmocnienie witrażu o pow. 0.7-1.0 m2 - 1.57 m2, - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 95 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 15 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 80 m2, - Dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wysokości do 20 cm - 50 m, Chodnik wejściowy dla niepełnosprawnych - parter pomieszczenia Ośrodka Zdrowia: - Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. Gr.III) - 4.5 m3 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 4.5 m2, - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat III-IV - 4.50m - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 4.5 m, - Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - 11-20 elementów.m2 - 4.5 m2, - Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm - 3m, Prace adaptacyjne elektryczne - parter pomieszczenia Ośrodka Zdrowia: - Demontaż przewodów o przekroju do 35 mm2 z rur instalacyjnych - 5m, - Demontaż belek montażowych dla opraw świetlówkowych - 4 szt, - Rury winidurowe o śr. do 20 mm układane n.t. w ciągach wielokrotnych na gotowym podłożu - 15m - Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plastikowych w podłożu z cegły - 6 szt, - Montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego świecznikowych mocowanych przez przykręcenie z podłączeniem - 3 szt, - Przewód kabelkowy w powłoce polwinitowej układany w instalacji wiązkowej w osłonie z rur winidurowych o śr. do 28 mm mocowanych na gotowych uchwytach - 15m, - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych dla świetlówek kołowych 22 i 40W zawieszanych końcowych - 4 szt, - Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na cegle mocowane na kołkach kotwiących (ilość mocowań 2) - 1 kpl, - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych żarowych strugo-, pyło-odpornych, żeliwnych dla instalacji wykonanych przewodem kabelkowym z gwintem E27 - nakręcanych - 1 szt, - Kompletowanie opraw świetlówkowych do 120W - 4 szt, - Przedzwonienie przewodów - 3 szt, - Sprawdzenie próbnikiem napięcia punktu odbioru w instalacji wtykowej - 3 szt,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium : 2 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków uczestnictwa oraz sposób oceny spełnienia tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 70 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8, b) posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 250 000 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4, 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania modernizacji lub remontu budynku użyteczności publicznej. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te zadania, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 70 000,00 zł 4 Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: zagęszczarka spalinowa, wyciąg, samochód, betoniarka, miksokkret co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5. 5 Wykonawstwo robót Przedmiot zamówienia należy wykonać siłami własnymi wykonawcy. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 70 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia. , co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 3 lata gwarancji. 8. Kryteria oceny: Cena ofert - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 2 000,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / dyplom / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej jedną referencją ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę określoną w pkt. III.1.a 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6. 1.5. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ujazd.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd tel 077 4048757.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:15, miejsce: Oferty można składać w Urzędzie Miejskim w Ujeździe, ul sławiecicka 19, 47-143 Ujazd, pok nr 7 w terminie do dnia dnia 22.04.2008 r. do godz. 12:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.