eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 57521 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, faks 022 661223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: część 1 - artykuły biurowe: 190 pozycji, część 2 - drobne wyposażenie stanowisk pracy: 19 pozycji, część 3 - papier kserograficzny:A3 - 500 ryz i A4 - 10000 ryz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, które dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia wynosi: część nr 1 - w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy); część nr 2 - w kwocie 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc); część nr 3 - w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który:nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ust. 2 ustawy, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 6, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub wg wzoru załączonego do SIWZ druku pn. (Dokument nr 1), a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub wg wzoru załączonego do SIWZ druku pn. (Dokument nr 2). 2. Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mpips.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, budynek A pok. 314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul Nowogrodzka 1/3/5, w Kancelarii ogólnej, parter, budynek B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje 190 pozycji różnorodnych artykułów biurowych, szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w formularzu cenowym FC-1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobne wyposażenie stanowisk pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cęść 2 obejmuje 19 poycji sprzętu biurowego - drobnego wyposażenia stanowisk pracy, zakres rzeczowy zawarty jest w formularzu cenowym FC-2 - stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier kserograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cęść 3 obejmuje papier kserograficzny formatu A3 - 500 ryz i foratu A4 - 10000 ryz, zakres rzeczowy zawarty jest w formularzu cenowym FC-3 - stanowiącym odpowiednio załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.