Ogłoszenie z dnia 2005-10-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: zakup usług holowania pojazdów
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policj w Katowicach Prowadzący sprawę Komenda Powiatowa Policji, do kontaktów: Roman Waś, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zzpkw@policja.katowice.pl, myszkow@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Powiatowa Policji, Roman Waś, ul. Kościuszki 105, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3137691, fax 034 3137644, e-mail: zzpkw@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Powiatowa Policji, Bugaj Dorota, ul. Kościuszki 105, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3137621, fax 034 3137644, e-mail: zzpkw@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Powiatowa Policji, Bugaj Dorota, ul. Kościuszki 105, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3137621, fax 034 3137644, e-mail: zzpkw@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług holowania pojazdów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Holowanie pojazdów na koszt Policji dla Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługa będzie wykonywana na terenie Myszkowa i powiatu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia w skali roku budżetowego dla garnizonu śląskiego wynosi 118 798 euro, w tym dla Komendy Powiatowej wynosi 730,53 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;
III.1) Wymagane wadium: 100,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. b/ posiadają następujący, w pełni sprawny sprzęt tj. /opisać dokładnie sprzęt i co powinien posiadać/. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 50 000 złotych W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykaz niezbędnycyh do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 i/lub 6, 7 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 3, 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 9 oraz ppkt. 2 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. *kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2005, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Policji 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 105 - I piętro świetlica.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym z terenu Powiatu Sochaczewskiego w roku 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





