eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiążwykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż na okres pięciu lat, tj. od dnia 01.02.2007 r. do dnia 31.01.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-10

POZYCJA 57472

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Libiąż: wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż na okres pięciu lat, tj. od dnia 01.02.2007 r. do dnia 31.01.2012 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Libiąż - Urząd Miejski w Libiążu, do kontaktów: Franciszek Krystyna, Nędza Lucyna, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, fax 032 6271822, e-mail: fb211@libiaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.libiaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż na okres pięciu lat, tj. od dnia 01.02.2007 r. do dnia 31.01.2012 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Libiąż. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż na okres pięciu lat, tj. od dnia 01.02.2007 r. do dnia 31.01.2012 r. KOD CPV 66 10 00 00 - 1, 66 13 00 00 - 0 kategoria usługi - 06 na następujących warunkach: 1. Obsługa bankowa obejmować będzie: 1) Urząd Miejski w Libiążu, 2) Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 3) Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu. 2. Obsługa bankowa polegać będzie na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych (podstawowych i pomocniczych), Środki pieniężne umieszczone na rachunkach podstawowych i pomocniczych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik "k" podany w ofercie. 2) realizacji poleceń przelewu, 3) dokonywaniu wypłat gotówkowych, 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 5) generowaniu i dostarczaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami, 6) wydawaniu blankietów czekowych, 7) przechowywaniu depozytów, 8) obsłudze kasowej wypłat w zakresie świadczeń z pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych (dotyczy Ośrodka Pomocy Społecznej), 9) lokowaniu wolnych środków na lokatach overnight, Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach overnight oparte będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik "k" podany w ofercie. 10) możliwości zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym przez Gminę Libiąż w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku do kwoty określanej corocznie w uchwale budżetowej, Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik "k" podany w ofercie. Prowizja "P" podana w procentach od kwoty przyznanego kredytu podana w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 3. Realizacja poleceń przelewu w zakresie przelewów do wysokości 1 mln zł dokonywana będzie w systemie ELIXIR, a w zakresie przelewów powyżej 1 mln zł za pośrednictwem systemu SORBNET. 4. Dodatkową czynnością wykonywaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej Urzędu Miejskiego w Libiążu, Miejskiego Zespołu Administracyjnego w Libiążu i Ośrodka Pomocy Społecznej w Libiążu (po jednym stanowisku w każdej jednostce) - w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy - bez opłat jednorazowych i abonamentu. System ma obejmować: instalację urządzeń, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń (konserwacja, naprawa). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Libiąż przez osoby fizyczne z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych wpłat. 6. W przypadku, gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie Libiąża swojego oddziału lub filii uruchomi on na terenie miasta w terminie do dnia rozpoczęcia bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż, tj. do dnia 01.02.2007 r., swój oddział, filię lub "punkt kasowy" zapewniający pełną obsługę budżetu gminy. Przez "punkt kasowy" należy rozumieć: ekspozyturę, agencję, punkt kasowy swojego banku, itp. 7. Informacje dotyczące wielkości środków finansowych i ilości dokonywanych czynności bankowych: 1) wielkość środków będących w 2006 roku (wg stanu na 23.10.2006 r.) w dyspozycji: a) Urzędu Miejskiego w Libiążu - 23.745.164 zł, b) Miejskiego Zespołu Administracyjnego w Libiążu - 16.333.276 zł, c) Ośrodka Pomocy Społecznej w Libiążu - 7.075.484 zł, 2) liczba kont bankowych w: a) Urzędzie Miejskim w Libiążu - 7, b) Miejskim Zespole Administracyjnym w Libiążu - 13, c) Ośrodku Pomocy Społecznej w Libiążu - 4, 3) liczba przelewów (średnioroczna) dokonywanych przez: a) Urząd Miejski w Libiążu - ok.4.700 (w tym ok.500 papierowych), b) Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu - ok.7.500, c) Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu - ok.8.900, 4) wpłaty gotówkowe (wartość/ilość) dokonane w 2005 roku przez: a) Urząd Miejski w Libiążu - 104.163 zł/412 szt., b) Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu - 326.053 zł/280 szt., c) Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu - 31.074 zł/65 szt., 5) wypłaty gotówkowe (wartość/ilość) dokonane w 2005 roku przez: a) Urząd Miejski w Libiążu - 420.512 zł/198 szt., b) Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu - 2.109.237 zł/359 szt., c) Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu - 5.393 zł/6 szt., 6) świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne (wartość/ilość) wypłacone w kasie banku we wrześniu 2006 roku - 143.515 zł/541 szt., limit dla kredytu zaciąganego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu określony w uchwale budżetowej na 2006 rok: 1.100.000 zł 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przekracza 60 000 EUR a nie przekracza 211 000 EUR. Zakres zamówienia został zawarty w pkt II.1.5) ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy działający na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek udziału w postępowaniu na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują przynajmniej jedną usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana w tym okresie należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdziału V SIWZ na podstawie formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Nr 1 do SIWZ - dokument należy złożyć w formie oryginału . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda dołączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1. Wykonawcy utworzeni na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe: aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: a) rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, b) aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie ww. zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie ww. informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacja ta składana jest w zakresie niekaralności podmiotów zbiorowych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie ww. informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda dołączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt.2 ppkt 2.1, 2.3 i 2.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt.2 ppkt 2.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów określone w pkt. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający: 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy jeżeli jest on reprezentowany przez pełnomocnika - dokument należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dokument należy złożyć w formie oryginału. 6. Wypełniony formularz OFERTA wg załącznika Nr 2 do SIWZ - dokument należy złożyć w formie oryginału. Projekt przyszłej umowy- dokument należy złożyć w formie oryginału

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 25 2. współczynnik oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych(podstawowych i pomocniczych): k1 (%) 25 3. współczynnik oprocentowania środków pieniężnych umieszczonych na lokatach overnight: k2 (%) 45 4. współczynnik oprocentowania kredytów w rachunku bieżącym: k3 (%) 4 5. prowizja bankowa podana w procentach od kwoty kredytów w rachunku bieżącym (%) 1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.11.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1, pok. Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.